Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
biinenlocatie fotos gent
Hallo,Wij trouwen op 18/10 en zijn op zoek naar een binnelocatie voor onze fotos in gent. Ik vind dit toch niet zo eenvoudig...,alle tips en ideetjes zijn welkom!!Bedankt!Annelies
Locaties - Fotografie Reacties: 5 30-9-2008 20:46:38

Van Gelder
afspraak kleedjes passen bij bruidsparadijs
Ik heb een afspraak gemaakt bij het bruidsparadijs om kleedjes te passen. Nog iemand ervaring met deze winkel? Zowel de positieve als negatieve? Heb je er veel keuze?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-9-2008 20:14:01

Inge
Trouwfeest Elysee
Wij zijn van plan ons trouwfeest in de Elysee in Genk te houden? Iemand zelf al een feest gegeven of er eens geweest? Wat vonden jullie er van? Groetjes
Andere Reacties: 5 30-9-2008 19:38:47

ellen
verpakkingen
hey allemaal,als thema van de ceremonie hebben wij 'onderweg zijn' gekozen. nu ben ik op zoek naar goedkope websites, winkels waar ze papieren zakken, stoffen zakken, plastic zakken. verpakking voor doopsuikers, linnen zakjes enzo verkopen. eigenlijk...
Andere Reacties: 5 30-9-2008 19:35:52

sabine
verkoop suitekleed
Dag bruidjesmijn moeder verkoopt haar suitekleed.collectie van '08 maat 40. neem gerust eens een kijkje http://www.kapaza.be:80/detail/11254628/ voor meer info mag je me steeds contacteren.sabinegerards@hotmail.comveel succes!
Andere Reacties: 0 30-9-2008 19:28:23

Peggy
bruidsjurk bij Pierre-Yves
hoi allemaal,eind oktober ga ik voor mijn bruidsjurk kijken bij Pierre-Yves in Aalst.Nog mensen die er al zijn geweest of die hun bruidsjurk vandaar hebben gehaald?mercikes!groetjes,Peggy
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 30-9-2008 19:08:44

Kristien
gezocht: verhuur gele beetle
Hallo, kent er iemand die rondrijdt met een gele beetle, het mag maar moet geen cabrio zijn?We zijn er al lang op zoek, we trouwen op 16/05/2009 voor de Kerk en zouden dan graag zelf rondrijden in een gele beetle.Groetjes,Kristien
Andere Reacties: 1 30-9-2008 18:31:04

Lut
Dressed by Jill
Hey iedereen!Op de website www.dressedbyjill.nl staan echt héél mooie accessoires en zo! Maar heeft er al iemand ervaring met deze site? Ik heb er nl. schoenen op gezien die ik graag wil, maar online schoenen bestellen, vind ik precies wat ...
Andere Reacties: 1 30-9-2008 18:30:47

Patricia
Bloemen van geld
Voor de trouw van een goede vriendin dit weekened, zou ik onze centjes willen vouwen naar bloemen en deze in een boeket verwerken. Hoe ik de bloemen kan vouwen heb ik ondertussen al gevonden, maar nu vroeg ik mij af hoe ik deze op een stokje kan beve...
Ideeën Reacties: 7 30-9-2008 15:32:15

Sarah
ringen nico taeyman
Wij gaan pas in juni 2009 trouwen maar waren alvast eens aan het kijken naar trouwringen. Ik vind de creaties van Nico Taeyman fantastisch maar ze zullen wel prijzig zijn. Heeft iemand een idee in welke richting ik moet denken van geld voor zijn crea...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 30-9-2008 14:47:34

patricia
dringens binnenlocatie regio tielt,wingene,beernem gezocht
hallo,wij trouwen vrijdag 3/10/2008 en het weer ziet er niet goed uit ,dus zijn we nog dringend op zoek naar een binnenlocatie in de omgeving van wingene,tielt ,beernem...wie kan ons helpen???
Andere Reacties: 0 30-9-2008 14:17:37

Annelies
Schoenen Van Loock
Hallo medebruidjes,Weet iemand welke merken van trouwschoenen ze verkopen bij Van Loock in Zandhoven?Thanks!
Andere Reacties: 6 30-9-2008 13:59:31

Patricia
Ideeen fotoslideshow gezocht!
Ik ga binnenkort beginnen met het in elkaar steken van een slideshow (met foto's) die we tijdens onze openingsdans gaan laten zien. Weten jullie leuke zaken die dit wat specialer/origineler/spectaclairder... kunnen maken?
Ideeën Reacties: 3 30-9-2008 13:41:54

Toekomstig bruidje
Binnenlocatie omgeving Antwerpen
Hey iedereen ! Weet er iemand een leuke binnenlocatie omgeving Antwerpen/ Wommelgem/ Borsbeek/ Halle Zoersel ? Alvast bedankt voor de tips !
Fotografie Reacties: 1 30-9-2008 13:18:20

annouschka
rode loper bocholt limburg???
Waar kan ik een rode loper huren???Hoorde net op de gemeente dat ik er zelf een mag leggen dus moet ik nu snel nog op zoek...Voor 18/10 al!!!Alvast bedankt!!!
Ceremonie Reacties: 2 30-9-2008 11:31:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...