Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
bruidstaart
hallo iedereen,weet iemand van jullie ongeveer hoeveel een bruidstaart kost voor +/- 140 personen? Hoelang op voorhand moet je een bruidstaart bestellen? Zijn er aanraders in de buurt van niel - boom - schelle? alvast bedankt,Kimwww.wesleyenkim.bruil...
Andere Reacties: 3 13-10-2008 13:57:12

Nella
salons rembrandt te Vichte
Hallo,heeft er iemand ervaring met salons rembrandt te Vichte?groetjes Nella
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-10-2008 13:26:16

griet
Heeft er iemand ervaring met het maken van een huwelijks gazet in plaats van een misboekje
heeft er iemand ervaring met het maken van een huwelijksgazet.ik heb het hier op het forum een tijdje gelden gezien en ik vond dat een heel leuk idee.kan iemand me helpen?alvast bedankt!!!
Ideeën Reacties: 2 13-10-2008 13:13:10

elke
Kasteel van Lebbeke
Hallo, Wij denken eraan om het feest te laten doorgaan in het "Kasteel van Lebbeke". Heeft er iemand ervaring mee anno 2008? Groetjes, Elke
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-10-2008 12:50:31

Evelien
locatie voor trouwfoto's regio Bree-Bocholt
Wie heeft een tip voor een mooie locatie voor trouwfoto's? Wij zijn van Bocholt.Het lijkt me handig om trouwfoto's een week van tevoren te maken, dan hebben we die foto's al om uit te delen op ons feest en kunnen we die als bedankje geven. Kan dat? O...
Ideeën Reacties: 1 13-10-2008 12:29:56

Evelien
CEREMONIEMEESTER LIMBURG GEZOCHT
Wij zoeken een ceremoniemeester, liefst noord- of midden- limburg. Heeft iemand ervaring met Valere Peters uit As? Ik wil geen weddingplanner, enkel een ceremoniemeester die bij het kerkelijk huwelijk is en eventueel ook bij het burgerlijk huwelijk. ...
Ideeën Reacties: 9 13-10-2008 12:27:29

dominique
planning
Hallo allemaal,We zijn nog maar pas verloofd en we hebben net onze datum al uitgepikt. We zullen trouwen op 15 mei 2010. Dus nog een dik 1.5jaar tijd om alle voorbereidingen te doen.Nu vroeg ik me toch af, wanneer je moet beginnen met alles. Bv zaal ...
Voorbereiding Reacties: 6 13-10-2008 12:24:31

dries
FORT 4 - Mortsel
Hey,Heeft er iemand ervaring met het fort 4 in Mortsel als feestlocatie? We zouden er eventueel 4 juli willen trouwen maar hebben een beetje schrik met het weer vermits het een half-open structuur is (wel beschut tegen regen maar niet echt te verwarm...
Locatie Reacties: 4 13-10-2008 12:19:26

Inge
Just married
Hallo bruidjes, In december gaan we op huwelijksreis naar Mexico. Omdat iedereen het mag weten, wou ik graag iets dragen met "just married". Ik heb online al een bikini zien staan, maar ik ben niet echt aan online kopen. Zeker niet als het ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 13-10-2008 11:53:55

Liesbet
afscheid gasten avondfeest
Hey hey,Wij trouwen over een goeie twee maanden. Nu waren we dit weekend te gast op het trouwfeest van een vriendin en al redelijk snel merkten we op dat het bruidspaar niet veel tijd had om echt te genieten van hun feest. Eerst moesten ze de gasten ...
Andere Reacties: 11 13-10-2008 11:46:30

Vanessa
feestzaal regio Kortrijk/Zwevegem
Dag iedereen.Als pas verloofden zijn we op zoek naar een leuke feestzaal. We hebben er nog maar een paar gezien, en tot hiertoe gaat onze voorkeur uit naar het Vijverhof in Wevelgem. Maar er zijn zoveel zalen in de buurt en we willen niet zomaar de...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 13-10-2008 11:44:21

Linsey
suitekledij
Weet er iemand een winkel waar je suitekledij kan vinden voor meisjes van 11 en 14 jaar?Mvg,Linsey
Kledij - Suite Reacties: 2 13-10-2008 11:20:43

lindsy
trouwkleed linea
ik vind het echt moeilijk om een trouwkleed tevinden. Ik zie heel graag linea r. Ik vind van mezelf dat ik niet sta met witte bruidskleuren, ik heb een lichte huidskleur waardoor ik mezelf niet mooi vind. Heeft er nog iemand tips of andere merken waa...
Andere Reacties: 8 13-10-2008 10:49:35

annelies
trouwjurk gekozen
Hallo,Heb zaterdag mijn trouwjurk gekozen. Ik vind hem persoonlijk heel mooi en sta er ook goed mee. Ik ben wel maar naar 1 winkel geweest. Nu was ik zo aan het denken misschien had ik toch nog wat verder moeten kijken. Ik begin al te twijfelen en he...
Andere Reacties: 4 13-10-2008 9:02:10

nathalie
bruidsjurk
beste bruidjes,ik denk mijn droomjurk te hebben gevonden bij bo couture in kortrijk.Dit is wel een kleine winkel.Heeft iemand van jullie hier zijn bruidsjurk gekocht?Wat zijn jullie ervaringen?
Andere Reacties: 1 13-10-2008 8:21:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...