Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kay
Cermo Concept deel 2
Dag dames,het was een superdag. Heb mij om niets zenuwachtig gemaakt. Ik kon Passen in mijn maat ( hier en daar wel een hulp middel) en ik heb mijn kleed dan ook reeds gekocht. Op een uur was het geklonken! De service was er ook super. De prijzen vie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 15-10-2008 16:50:14

Jitse
Foto's 6/9
Hoi Hoi,Zoals enige tijd geleden beloofd hier de link naar enkele foto'tjes van onze dag.Allemaal nog erg veel voorbereidingsplezier!http://www.facebook.com/album.php?aid=41032&l=b2a6c&id=532996732Jitseamai...al 39 dagen getrouwd ;-)
Andere Reacties: 4 15-10-2008 15:26:36

Lesley
Liedje binnenkomen kerk en binnenbrengen bruidstaart
Hey iedereen,Ik weet dat deze vraag al vaak gesteld is maar ben nog op zoek naar een mooi liedje waarop mijn papa met mij de kerk binnenkomt, en ook naar een spetterend liedje waarop men de bruidstaart de zaal binnenkomt. Kunnen jullie me helpen?Thx...
Andere Reacties: 3 15-10-2008 15:08:31

Sabrina
liedje buitengaan kerk
hallo,ik ben op zoek naar een liedje voor als we de kerk buitengaan maar ik zou graag iets hebben waar een beetje ambiance inzit zodat we laten zien van de serieuze dingen zijn gedaan nu beginnen we aan het feest,groetjes sabrina
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 15-10-2008 14:55:12

Kirsten
trouw voor wet en kerk niet op 1 dag
hoi allemaal,ons initiele plan was om de burgerlijke en de kerkelijke trouw op 1 dag te houden, gevolgd door receptie, foto's, feest (met kaasbuffet voor de 'laatkomers'), enz.Nu blijkt dat het vroegste tijdstip voor de burgerlijke trouw 10u30 is, wa...
Ceremonie Reacties: 16 15-10-2008 14:27:46

Elien
misboekje ook naar mij doormailen aub...
ook ik ben nog volop bezig met het voorbereiden van de misboekjes, als jullie willen mogen jullie deze ook naar mij doormailen als jullie ze mailen naar Gitte!alvast bedankt!elienlievens@hotmail.com
Andere Reacties: 3 15-10-2008 14:24:04

Gitte
misboekje
Hey allemaal,zoals vele onder jullie ben ik ook bezig met het maken van ons misboekje. Graag zou ik wat ideeën opdoen. Ik ben waarschijnlijk al de zoveelste die het vraagt, maar diegenen die het nog niet beu zijn mogen altijd hun misboekje naar ...
Andere Reacties: 1 15-10-2008 14:07:28

Nathalie
Ontwerpen foto-album
Hallo,Wij zijn reeds een goeie 2 maand getrouwd en door de drukte thuis en op het werk ben ik nog steeds niet aan het fotoalbum begonnen.Wij zijn dan ook op zoek naar een persoon die voor ons het album kan maken.Digitaal of papieren versie, alle voor...
Fotografie Reacties: 4 15-10-2008 13:37:34

Patricia
Ideen om auto te versieren
Iemand hier stijlvolle ideeen van hie je een auto kan versieren? Bloemen vind ik direct 'teveel' (kan er niet aan doen, doet me telkens aan begrafenis denken), en wil ook niet de auto vol stickers plakken. Laat de ideeen maar komen!PS. waar kan je tu...
Ideeën Reacties: 4 15-10-2008 13:20:12

Elien
Originele ideetjes voor snoepjes
hey allemaal,Wij trouwen 7 febrauri en ik ben op zoek naar een origineel ideetje van snoepjes om na de mis aan de kindjes te geven! Het is zo een beetje een winterthema dus het mag daar wel mee te maken hebben!groetjesElien
Andere Reacties: 2 15-10-2008 12:54:14

Karolien
Fotolocatie
Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar een mooie fotolocatie in Alken voor binnen of buiten. Kan iemand mij hiermee verder helpen?Karolien
Locaties - Fotografie Reacties: 1 15-10-2008 12:51:15

Daisy
Zwanger en trouwkleed kiezen
Hallo,Ik ben momenteel 9 weken zwanger en weet niet goed wanneer ik dan mijn trouwkleed moet kiezen. Onze trouw is uitgesteld tot eind augustus 2009 omdat ik half mei 09 moet bevallen. Wat raden jullie mij aan? Nu al een trouwkleed kiezen en bestell...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 15-10-2008 11:30:19

Katrien
Rembo Styling failliet???
dag iedereen,Vandaag belde ik naar een bruidswinkel om te horen of ze kleedjes hadden van Rembo Styling en die verkoopster vertelde me dat Rembo Styling failliet is en niet meer zou leveren???Wie weet hier meer van? Groetjes Katrien
Andere Reacties: 18 15-10-2008 10:57:29

Nathalie
trouwjurk
AAN ELLEN:hoi, ik heb eens gekeken op de website van martha blanc en inderdaad het zijn prachtige jurken! Mijn vraagje is, waar je je kleed gevonden hebt en wat de richtprijzen hiervan zijn? Geniet van je jurk ...
Andere Reacties: 3 15-10-2008 10:55:42

Kay
Cermo Concept
Vandaag ga ik voor de eerste keer met mijn mama op jacht voor een trouwkleed bij cermo concept. Hoewel ik wel wat zenuwachtig ben. Zit ik toch ook met een paar vragen. Is het niet te vroeg om er al 1 te gaan zoeken? Wij trouwen in augustus, maar aan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-10-2008 9:59:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...