Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
fredd ceremoniebus sint-Niklaas
Hoi bruidjes (in spé)Heeft iemand van jullie ervaring met de ceremoniebus van F Ceremonie (www.fredd.be) in sint-niklaas? En ook de ceremoniemeestergroetjesEllen
Voorbereiding Reacties: 2 20-10-2008 18:57:04

Kathy
kleur kleed LR
hoiben bruidje in spe.intussentijd ben ik zo eens aan het kijken naar bruidsjurken en nu hou ik wel van de jurken van Linea Raffaelli. Nu wilde ik eens horen of er dames zijn die er ervaring mee hebben en of er mogelijkheid is om van de standaardkleu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-10-2008 17:03:57

sanne
linx in Leuven, iemand al geweest?
Hoi iedereen,Ik heb een afspraak gemaakt om te gaan passen bij Linx in Leuven.Ik vroeg me af wie van jullie daar ook is geweest en hoe je ervaringen daar waren.Ik heb ook een afspraak gemaakt bij Le Chapeau in Antwerpen. Daar heb ik al wat over kunne...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 20-10-2008 16:47:54

annelies
fotokubus
Weet er iemand waar je een kubus kan kopen waar je alle zijden fotos kan insteken.
Andere Reacties: 1 20-10-2008 16:44:15

Elien
Tekstje
Hey Bruidjes,Wij trouwen 7 februari en zijn zelf onze uitnodiging aan het ontwerpen. Nu ben ik op zoek naar een origineel tekstje voor de cadeautip, het is dus zo dat we al een jaar samenwonen en dus eigenlijk alles al hebben dus dat ze eigenlijk mog...
Uitnodigingen Reacties: 3 20-10-2008 16:33:00

Dorien
Feestzaal regio aarschot liefst zonder catering!?
Hallo allemaal , ik ben op zoek naar een feestzaal voor ongeveer 120 personen liefst zonder catering. Hebben jullie misschien een paar ideetjes??? Alvast bedankt , Dorien
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-10-2008 16:28:11

Barbara
Locaties trouwfoto's regio Brugge
Hoi iedereen,Wij trouwen op 10-4-2009. Graag had ik eens van jullie geweten welke locaties jullie kozen of gaan kiezen voor jullie trouwfoto's.We wonen in de regio Brugge, wie kent locaties die in de omtrek liggen. Of ev. algemene tips.De persoon die...
Fotografie Reacties: 3 20-10-2008 16:12:25

Kristien
Trouwschoenen zijn zo duur voor 1 dag!
Vinden jullie trouwschoenen ook zo duur?En voor maar 1 dag?Weet iemand waar je betaalbare schoenen kunt kopen? Hoeven geen trouwschoenen te zijn, maar wel champagnekleurige schoenen ofzo...?
Kledij - Accessoires Reacties: 15 20-10-2008 16:11:34

nele
@ Evelyn van Niels
Hey,Ik zou het leuk vinden om die fotos te zien.LiefsNele
Locaties - Fotografie Reacties: 1 20-10-2008 15:29:24

nele
@ Evelyn van Niels
Hey,Ik zou het leuk vinden om die fotos te zien.LiefsNele
Locaties - Fotografie Reacties: 0 20-10-2008 15:29:21

Kay
Wanneer de uitnodigingen bestellen?
dag dames, Wij trouwen op 22 augustus 2009, nu was de vraag wanneer ik het best de uitnodigingen gaan bestellen? Ik was daarstraks naar een winkel geweest en zij zei van de uitnodiging al in april te versturen. is dit niet wat vroeg?Wat denken/weten ...
Uitnodigingen Reacties: 6 20-10-2008 15:23:50

Kay
Wannneer de uitnodigingen bestellen?
Uitnodigingen Reacties: 0 20-10-2008 15:20:54

nele
fotolocaties Regio BOOM-TEMSE
Hey iedereen,Ik ben nog op zoek naar fotolocaties voor de trouwfotos regio boom temse. Zowel binnen als buiten.Dank je.Nele
Locaties - Fotografie Reacties: 2 20-10-2008 15:17:48

sanne
pasgeld
Ik heb gehoord dat er in verschillende winkels pasgeld wordt gevraagd als je gaat kijken/passen voor een trouwjurk. Hebben jullie er enig idee van om welk bedrag het hier meestal gaat?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-10-2008 15:13:21

regina
prijs trouwkleed in verschillende winkels
Hey bruidjes!!Ik vind de jurken van Marylise heel erg mooi en zou er zo graag een willen voor de grote dag. Maar ik heb al enkele winkels gevonden waar ze te koop zijn. Is de prijs voor dezelfde jurk in die winkels dan dezelfde? (Ik denk eraan om naa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 20-10-2008 13:48:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...