Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Valérie
bruidsjurk besteld
Dag bruidjes!!Gisteren ben ik kleedjes gaan passen en het was een echte voltreffer. Na 2 uur had ik gekozen en mijn kleedje gaat binnenkort in productie...Ik ben naar boetiek maya gegaan in hemiksem en de service was super. je kon zoveel passen als j...
Andere Reacties: 4 22-10-2008 10:34:01

Anja
Schoonmoeder meenemen bij kiezen kleed?
Hallo bruidjes,Vragen jullie je aanstaande schoonmoeder mee bij het kiezen van een kleedje ? Ik had graag geweten waarom wel of niet ?Groetjes !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 28 22-10-2008 10:15:31

liesbeth
@ellen ivm huifkar
Hallo,Ik had graag gweten vanwaar je afkomstig bent en waar je een huifkar gevonden hebt. Ik zou dit namelijk ook graag als trouwvervoer hebben maar vind er geen in de regio roeselare-kortrijk. Hopelijk kun je me interessante tips geven. Alvast bedan...
Andere Reacties: 3 22-10-2008 9:47:07

Tiffany
Trouw
Hallo bruidjes!Wie trouwt er binnenkort in Aalst of omstreken?Groetjes!Tiffany20 mei 2009
Andere Reacties: 8 22-10-2008 9:44:51

jessy
Ten boogaerde
Hey, wij willen graag trouwen op 27/11We hadden gedacht beroep te doen op de zaal ten boogaert, maar weet hier niets over, mss mensen die er ervaring mee hebbent? We zouden met een stuk of 70 mensen zijn.Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 22-10-2008 0:39:34

Silvia
Help, Wat moet ik toch kiezen : feestzaal kasteel van Saffelaere of Mimosa
Hallo iedereen,ik zit voortdurend te piekeren en hoop dat jullie me misschien kunnen helpen. Mijn vriend in ik gaan volgend jaar trouwen, maar we twijfelen nog tussen twee zalen. Ze verschillen wel in kostprijs, maar het ene is meer afgeerkt dan het ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 21-10-2008 23:20:46

Silvia
feestzaal kasteel van Saffelaere en vooral Mimosa
Hallo iedereen,ik zit voortdurend te piekeren en hoop dat jullie me misschien kunnen helpen. Mijn vriend in ik gaan volgend jaar trouwen, maar we twijfelen nog tussen twee zalen. Ze verschillen wel in kostprijs, maar het ene is meer afgeerkt dan het ...
Andere Reacties: 2 21-10-2008 23:18:08

marie claire
Blue Moon DJ
heykes, iemand ervaring met deze dj's ???
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 21-10-2008 22:31:29

kimberly
alternatieve viering :Angela Masson
Hoi iedereen, ik heb een telefoonnr doorgekregen van Angela Masson ivm het geven van een alternatieve viering. nu had ik graag geweten of iemand al ervaring heeft gehad met deze persoon en wat het ongeveer heeft gekocht. want blijkbaar hangt de prijs...
Locaties - Viering Reacties: 3 21-10-2008 22:03:15

Katrien
Misboekje
Hallo meisjes,Ons misboekje is eindelijk klaar en volledig ingebonden. We hebben er zo'n 100 (allemaal met de hand gedaan).Staan jullie ook al zover??Katrien
Andere Reacties: 4 21-10-2008 21:40:20

liesbeth
VW KEVERS GEZOCHT - regio Antwerpen
Hallo allemaalGraag wilden mijn vriend en ik onze familie in oude VW kevers laten vervoeren op onze huwelijksdag. Voor onszelf zijn we aan een Kever Cabrio geraakt via via, maar we hebben nog 6 gewone kevers nodig (liefst in zoveel mogelijk verschil...
Ceremonie Reacties: 1 21-10-2008 21:22:11

Sally
Geld als geschenk
Hoi iedereen,binnen enkele weken trouwt een vriendin van me en ik zou haar wat centjes cadeau willen doen. Uiteraard niet zomaar in een enveloppe. Ik zou graag iets willen doen dat verband houdt met de Efteling omdat ze hier ten huwelijk gevraagd wer...
Ideeën Reacties: 4 21-10-2008 20:06:21

Tineke
DJ Wakkere Wilfried
Hey allemaal,Heeft er iemand van jullie ervaring met DJ Wakkere Wilfried? Hij werkt ook samen met feestzaal "Hof ter Velden" in Baasrode.Bedankt!Groetjes, Tineke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 21-10-2008 20:02:29

lies
hotel serwir
hey,Wij trouwen in Juni 2009 en hebben onze feestzaal vastgelegd. Het is Hotel serwir geworden in Sint-niklaas. Heeft er iemand ervaring met deze Feestzaal? groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 21-10-2008 20:01:51

sandra
getrouwd 18/10!
Hey bruidjes,Wij zijn op 18 oktober in het huwelijskbootje gestapt onze dag was super geslaagd, prachitg weer, alles goed verlopen, goeie fotografe en cameraman, Super tevreden over onze feestzaal salonsmantovani en veel lof voor onze dj michiel van ...
Andere Reacties: 2 21-10-2008 19:59:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...