Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annelies
niet meer zo zeker van mijn trouwjurk?
hallo,Vorige week heb ik mijn trouwjurk gekozen. Ik ben maar in 1 winkel geweest, eigenlijk heb ik daar nu wat spijt van. ALs ik op verschillende sites kijk dan zie ik toch mooiere jurken dan de mijne. Zou ik mijn trouwjurk nog kunnen annuleren in de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 19-10-2008 10:56:36

Sophie
@ Inge: Hoe was je proefkapsel bij Xantippe?
Hoi Inge, hoe was je proefkapsel gisteren?Hopelijk voor je viel het een beetje mee!!!Vele groetjesSophie
Andere Reacties: 3 19-10-2008 10:41:00

evy
Pierre Yves in Aalst
Ik ben afgelopen vrijdag gaan kijken voor suitekledij. Ik ben het bruidje,maar ik hou persoonlijk niet van de klassieke witte kleedjes,en vandaar dat ik gekozen heb voor een suitekleed. Bij Pierre Yves waren ze wel vriendelijk,maar ik vond wel dat ze...
Andere Reacties: 4 19-10-2008 10:17:52

Laurence
trouwdatum
We trouwen voor de wet op een woensdag, nu had ik graag alles op 1 dag gehad dus ook het kerkerlijk huwelijk, foto's en het feest. Wordt dit wel gedaan, een feest in de week? Zoja, heb je dan ook volk op je trouwfeest??
Andere Reacties: 7 19-10-2008 10:06:13

Carolina
kleine maatjes Cermo
Dag,Ik ben een bruid met een maatje meer. Nu heb ik ondertussen al wel enkele plaatsen gevonden waar ik jurken kan passen maar er moet mij toch iets van het hart. Een vriendin van mij gaat volgend jaar ook trouwen. Zij heeft maat 40-42 en is 1m76 ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 18-10-2008 23:30:59

sofie
Kasteel Sanderlin / Kasteel Zwijnaarde
Mijn vriend en ik zijn naar Kasteel Sanderling en Kasteel Zwijnaarde gaan kijken en we vinden dit twee mooie locaties. Zijn er mensen die daar reeds getrouwd zijn of daar feesten hebben meegemaakt en reacties hebben? Is het lekker eten? Voldoende? Wa...
Andere Reacties: 2 18-10-2008 22:47:57

S
Diependael Mechelen
Dag trouwcollega's en -anciens,Mijn vriendin en ik zoeken voor ons huwelijk in september 2009 een betaalbare zaal in het Mechelse. Ons oog was gevallen op Diependael (balletstudio en congrescentrum) in het centrum van Mechelen. Heeft iemand ervaring ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-10-2008 22:22:23

danielle
Trouwjurk te koop Maat 38
Ik ben 19-09-2008 getrouwd en nu verkoop ik mijn jurkhij is van linea rafaelli maat 38 met een stola erbij voor fotos mail medaniellevandervelde_@hotmail.comPrijs 500euro nieuwprijs was 1200
Andere Reacties: 4 18-10-2008 20:39:49

sofie
viering ivp misdienst
Dag bruidjes in spé,Wij zijn aan het twijfelen om een viering te doen ipv een echte mis, maar ik weet niet welke structuur dit heeft. Zou er iemand z'n (mis)boekje van een viering willen doorsturen aub? Dat zou me enorm helpen.sofiekeb@hotmail.c...
Religie Reacties: 3 18-10-2008 20:34:46

Lien
@Dorien die haar ventje ten huwelijk ging vragen
En Dorien??? Heeft je ventje volmondig ja gezegd zoals je had gehoopt???? Ik hoop alvast van wel zodat je met de trouwvoorbereidingen mag gaan starten.Liefs,Lien
Andere Reacties: 2 18-10-2008 19:17:07

Delphine
Zaal Valkenbulcke te Drongen
Hallo, zijn er mensen die getrouwd zijn (of naar een trouwfeest geweest zijn) in Valkenbulcke? Kan je me laten weten hoe het was? Leek ons een zeer mooie zaal... Alvast bedankt! Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 18-10-2008 17:57:21

adelheid
helianthus
heeft er iemand ervaring met helianthus in sint-niklaas ? GroetjesAdelheid
Andere Reacties: 0 18-10-2008 16:16:06

Katia
ceremoniemeester London Ceremony Bus
Heeft er iemand ervaring met de ceremoniemeester(s)van London Ceremony Bus? We willen bij hen een bus huren maar twijfelen nog over de ceremoniemeester wegens gebrek aan referenties hieromtrent.Bedankt alvast.
Ceremonie Reacties: 1 18-10-2008 14:38:07

Kathleen
Locatie foto's trekken
Hallo allemaal,Wij trouwen op 4 april 2009 en zijn op zoek naar een mooie locatie in de omgeving Schoten, Brecht,Antwerpen om foto's te gaan trekken. Locaties voor zonnig maar helaas met de belgische grillen ook voor regenweer. We willen een beetje m...
Fotografie Reacties: 1 18-10-2008 14:18:57

Joke
Uitnodigingen kostprijs
Hey bruidjes,Wij gaan binnenkort op zoek naar onze uitnodigingen maar hadden voordien graag geweten met welke prijzen we moeten rekening houden.Wat hebben jullie uitnodigingen gekost? En wat hebben jullie nog allemaal laten drukken (vb. menu,...)Hoev...
Andere Reacties: 3 18-10-2008 13:21:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...