Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kay
Weinig leuke commmentaar over zwart trouwkleed.
Dag bruidjes allemmal,Ik moet het eens kunnen vertellen natuurlijk. Over 2 Weken heb ik MIJN Trouwjurk gekocht. Omdat ik absoluut geen wit wou was het zowieso een gekleurd trouwkleed. En het is een zwarte trouwjurk geworden, het is een gewonen zwarte...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 27-10-2008 13:52:59

michelle
@ Nico : fotograaf in bijberoep
Wij zijn op zoek naar een fotograaf. Heb hier enige tijd geleden een bericht gelezen van een zekere Nico, die dit voor een redelijke prijs kon doen. Wij proberen ook zoveel mogelijk kosten te beperken.Kan er iemand mij die Nico zijn gegevens bezorge...
Fotografie Reacties: 14 27-10-2008 13:48:38

Astrid
kapper/visagiste regio Aalst
Hallo iedereen,Kent er iemand een goede 1)kapster en 2) visagiste (of nog liever ieamand die beide doet) in regio Aalst? Graag iemand die aan huis komt maar geen probleem indien dat niet mogelijk is.Alvast bedankt voor jullie reacties,Astrid
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 27-10-2008 13:40:20

Vanessa
Videograaf regio Oost-Vlaanderen
Hallo allemaal !Voor ons huwelijk volgend jaar zijn wij op zoek naar een goede, doch goedkope videograaf.Wij hadden in ons budget geen videograaf bijgerekend, aangezien we verwacht hadden dat een vriend (die dit als hobby doet) dit op zich zou nemen....
Fotografie Reacties: 2 27-10-2008 13:21:33

Nathalie
Dresscode
Dag bruidjes,ik wil absoluut een dresscode op ons feest; mensen moeten daarom niet persé in het lang zijn (mag wel) maar ik wil gala en glamour !! Enige ideetjes hoe we dit op een leuke manier op de uitnodigingen kunnen zetten?Bedankt, groetjes,...
Uitnodigingen Reacties: 6 27-10-2008 12:18:25

Nathalie
Gezocht : vestje voor bij bruidsjurk
Hey bruidjesMijn droomkleed heb ik al maar nu zoek ik nog een bijhorend vestje, eventueel zoiets met kant gelijk bij de collectie van Linea ... In de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht hebben ze dit niet, je kan het ook niet bestellen. Nu vind ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-10-2008 11:42:39

Nathalie
Misboekje - inspiratie gezocht!
Hallo allemaal!Wij trouwen volgend jaar in april, maar vermits we het de maanden ervoor druk zullen hebben met 't werk, zou ik graag al een beetje aan het misboekje werken. Kan er iemand voorbeeldjes doorsturen naar nvi77@hotmail.com?Alvast bedankt!N...
Andere Reacties: 8 27-10-2008 11:01:04

sofie
Kasteel Sanderling
Iemand recente ervaringen met kasteel sanderling? Wij moeten deze week echt beslissen en dit staat op nummer 1!Groetjes Sofie
Locatie Reacties: 3 27-10-2008 10:25:56

Kimberly
Elite music oostende
Heeft er iemand ervaring met Elite music uit Oostende?Groetjes
Andere Reacties: 3 27-10-2008 10:20:38

Claudia
Uitnodigingen
Dag bruidjes !!Volgend jaar in juni is het onze big day ..Nu is er al heel wat geregeld -mensen zeggen: "ge hebt toch nog tijd genoeg..." maar ik ben toch blij dat dat wat nu al in orde is, ook in orde is ! Om alles op de laatste maand te d...
Andere Reacties: 2 27-10-2008 8:57:58

Sharon
vragen jullie collega's en bazen voor het avondfeest?
halloik werk als verkoopster in een winkel. We zijn niet met veel collega's maar het zijn niet meer dan alleen maar collega's, er zitten geen vriendinnen tussen. En de bazen die zien we niet zo heel veel. Vragen jullie dan je collega's en bazen enkel...
Andere Reacties: 14 27-10-2008 8:45:37

Bart
probleem met Juwelen: steentjes of parels???
Hallo,Mijn trouwkleedje is een simpel wit satijnen kleedje.Ik weet niet goed welke juwelen ik zou nemen.ik wil grote oorbellen en een brede armband ofwel met parels ofwel in zilver met steentjes in maar wat gaat het mooiste zijn denken jullie?mijn ve...
Ideeën Reacties: 2 27-10-2008 3:49:09

Ann
Huwelijk 25/10/2008
Hallo bruidjes in spé,Net zoals jullie allemaal heb ik maanden op deze forum doorgebracht en zaterdag 25 oktober was het dan zo ver, ons dagje!De ochtend begon hel mistig maar uiteindelijk hebben we dus een schitterende dag gehad. Het was ONGEL...
Fotografie Reacties: 13 26-10-2008 22:18:00

sylvie
DJ vlaams brabant
hoi,ik trouw op 19 september 2009 en ben nog op zoek naar een betaalbare DJ.Het feest zal doorgaan in Merchtem (Vlaams Brabant)Iemand ideetjes?Groetjes
Andere Reacties: 5 26-10-2008 21:10:35

Gwendolyn
Kleedje Rembo Styling!
Hoi!Heeft iemand mooie foto's van de jurk 'Sofie' van Rembo Styling? Ik zie hem wel op de site staan, maar het is geen duidelijk foto! Heeft iemand misschien een foto van als je hem echt aanhebt??Groetjes!!
Andere Reacties: 4 26-10-2008 20:01:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...