Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annelies
coverband
Hallo,Wij hebben al het een en ander geregeld voor ons huwelijksfeest. Maar we zijn nog op zoek naar een coverband of iets anders voor op ons avondfeest. We zouden graag iets anders hebben dan de ganse avond een DJ. Onze openingsdans live gezongen of...
Muziek - Live Reacties: 8 29-10-2008 8:42:03

Ellen
Lied bedanking ouders
Hoi,ik ben op zoek naar een gepast lied om mijn ouders te bedanken. Het enige probleem is dat ik niet echt te vinden ben voor de Nederlandstalige muziek. Dus alle ideeën omtrent een gepast lied om onze ouders te bedanken zijn welkom.GroetjesElle...
Ideeën Reacties: 8 29-10-2008 8:39:28

Laurence
vacature getuigen
Weet dat het waarschijnlijk al veel is gevraagd maar vind de vacature om de getuigen te vragen nergens meer terug.Wie kan me er aan helpen?Mailen kan naar kennylaurence@telenet.be
Andere Reacties: 3 29-10-2008 0:05:25

Sara
Bruidskindjes
Hela!Vandaag heb ik mijn kleed gekozen! Ben zoooo content! Het is er eentje geworden uit de collectie van Marylise, iets heel anders dan ik gedacht had, maar héél mooi! In juni moet ik terug gaan, en dat duurt nog zolang!Hebben jullie ook b...
Kledij - Suite Reacties: 6 28-10-2008 21:04:37

Magali
Ceremoniemeester Walter Sestig
Heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester Walter Sestig uit Mortsel?Groetjes,Magali
Ceremonie Reacties: 1 28-10-2008 19:29:57

Els
@ Vi: citroën in Kapellen
Hey Vi,bij welk bedrijf in Kapellen hebben jullie die Citroëns gevonden? Hebben die ook een website?Groetjes,Els
Andere Reacties: 2 28-10-2008 18:43:22

wendy
ik zie het niet meer zitten aflevering 2
hey mensen ik heb niks tegen mijn schoonouders ik ben blij da ze een groot deel betalen e tis da mij ma niks betaald en das haar goed recht maar dan moeit ze haar mee alles en nog wa mij zus van tzelfde af tis gewoon teveel om op te noemen en da rond...
Voorbereiding Reacties: 2 28-10-2008 18:26:36

Kimberly
een beetje in de put
Hallo allemaalWaar ik nu mee af kom is heeft eigenlijk niks te maken met trouwen.Met ik ben ondertss zo vertrouwd geraakt met dit forum dat ik het hier even kwijt wil.21 nov moet ik geopereert worden aan mijn wijsheidtanden.Ze moeten er alle 4 uit. K...
Andere Reacties: 10 28-10-2008 17:44:03

Els
Citroën Traction en Limo gezocht
Hey,voor ons huwelijk zijn wij nog op zoek naar Citroën Traction (wit en zwart) en een zwarte limo. Wij wonen in Oost-Vlaanderen. Wie kan ons helpen?Groetjes,Els
Ceremonie Reacties: 4 28-10-2008 16:12:47

Lorianne
Trouwkleed
hallo,kent er iemand goeie bruidswinkels in Oost-Vlaanderen?groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 28-10-2008 15:58:31

Ans
Saxofoon in de kerk
Hallo bruidjes in spé...Wij zijn nog op zoek naar live muziek voor tijdens de huwelijksviering. Ik ben zot van het geluid van een saxofoon, maar iemand vinden die sax wil spelen tijdens een huwelijksviering blijkt moeilijker dan gedacht.Kan iema...
Muziek - Live Reacties: 9 28-10-2008 15:36:53

Debby
Eerste keer bij de pastoor.
Dag lieve bruidjes en gommen,Ik heb net een afspraak gemaakt voor een huwelijksdossier te maken in de kerk.Hij vroeg om de trouwboekjes van de ouders mee te nemen.Voor diegene die dit al hebben gedaan...wat vroeg de pastoor nog meer?En wat als je zeg...
Religie Reacties: 3 28-10-2008 14:59:51

Debby
eerste keer bij de pastoor.
Dag lieve bruidjes en gommen,Ik heb net een afspraak gemaakt voor een huwelijksdossier te maken in de kerk.Hij vroeg om de trouwboekjes van de ouders mee te nemen.Voor diegene die dit al hebben gedaan...wat vroeg de pastoor nog meer?En wat als je zeg...
Muziek - Live Reacties: 0 28-10-2008 14:58:53

Elien
Bruidswinkel sofie in Deinze
Beste bruidjes,Iemand ervaring met bruidswinkel sofie? Zowel positief als negatief.Ik hoor het graag.Groetjes
Andere Reacties: 5 28-10-2008 14:52:24

VERONIQUE
Cortina wevelgem
Hoi bruidjesMijn vriend en ik zijn al 3 weken aan het twijfelen in welke zaal we gaan trouwen: de Cortina in Wevelgem of Het Godshuis in Sint Laureins. Nu horen we dat een groot nadeel van de Cortina is dat er niet genoeg drank geschonken wordt na he...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 28-10-2008 14:36:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...