Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
bruiden opgelet te koop sluier,handschoenen en tiara
Hallo aanstaande bruiden.Ik ben reeds gelukkig getrouwd en wil daarom graag mijn sluier ,vingerloze handschoenen met strass en tiara strass/zilver verkopen.heb je intresse mail me dan!!!!!alles gaat weg tegen een mooie schappelijke prijs.groetjes we...
Andere Reacties: 9 26-10-2008 13:12:29

lieve
huwelijksreis september
Hey Bruidjes,Ik ben momenteel mijn hoofd aan het breken over onze huwelijksreis volgend jaar. We zouden graag naar Indonesië (Bali) of Borneo. Een combinatie van cultuur, natuur en strand. Heeft iemand een idee wat dit in de maand september z...
Huwelijksreis Reacties: 7 26-10-2008 11:46:28

Sylvie
Communie persoonlijk maken
Hallo,Ik zou graag ons als bruidspaar wat meer betrekken bij de communie. Heeft er iemand ideetjes hoe we dit kunnen doen?Mieke
Ceremonie Reacties: 3 26-10-2008 11:01:12

sofie
Kasteel van laarne/de lozen boer
Heeft er iemand recente ervaringen met trouwfeesten in het kasteel van laarne? Wij zullen met ongeveer 90-100 personen zijn, is er dan nog genoeg dansruimte?We zijn ook in de lozen boer gaan kijken. Heel mooie zaal en tuin maar enkel de grote zGroetj...
Locatie Reacties: 7 26-10-2008 10:56:29

Stefanie
Fotolocaties regio Bree
Hallo bruidjesIk ben eens aan het nadenken over eventuele fotolocaties in de regio van Bree. Kent er iemand leuke, niet al te klassieke plekjes waar je mooie foto's kan maken? Bedankt!Groetjes,Stefanie
Fotografie Reacties: 0 26-10-2008 9:58:29

Vicky
ik-trouw.org
Hey,Ik geraak niet op de site ik-trouw.org! Heeft er nog iemand dit probleem??Grtz.
Andere Reacties: 13 26-10-2008 9:20:28

Leen
houten kaarten/fotohouder
Hallo, weet iemand waar je houten gebogen kaarthouders kan vinden? Wij vinden dit wel terug op internet (bvb. op http://www.speelkaartenwinkel.nl/houten-kaartenhouder-p-200.html) maar aangezien we dit over 14 dagen nodig hebben riskeren we niet om di...
Andere Reacties: 3 25-10-2008 22:11:57

Valerie
Liedjes mis (kinderkoor)
Hey bruidjes,Ik ben volop bezig met de liedjes voor ons misboekje... Op onze trouwdag zal er een kinderkoortje zingen!Iemand onder jullie die ideeën heeft voor (inder)iedjes om tijdens ons huwelijksmis te zingen? Dus best Nederlandstalige liedje...
Andere Reacties: 3 25-10-2008 22:08:59

cien
gaan passen bij koonings,niet echt tevreden
ik ben vandaag bij koonings geweest en hoewel ze eerst heel vriendelijk lijken vond ik ze toch enorm opdringerig.het kleed dat ik mooi vond moest ik toch zeker onmiddellijk bestellen anders was het niet meer te verkrijgen. bijbestellen kon niet dus h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 25-10-2008 20:44:50

Katrien
ceremoniemeester limburg
Kent er iemand een goede ceremoniemeester regio Limburg? Ik hou wel van iemand met uitstraling die alles stevig in de hand heeft.
Ceremonie Reacties: 2 25-10-2008 20:14:30

Pia
Niet gelovige en gelovige trouwen voor de kerk
Hallo,Heeft er iemand ervaring met een een kerkelijk huwelijk tussen een gelovige en een niet-gelovige? dit is wettelijk in orde maar ik vroeg me af hoe zo'n huwelijksviering dan in elkaar zit. Mijn vriend is de niet-gelovige maar wil voor mij wel ke...
Religie Reacties: 7 25-10-2008 20:08:53

Nathalie
bruidsjurk Jesus Pietro
Hallo!in mijn zoektocht naar een trouwjurk hebben ze in de winkel altijd maar 1 of 2 jurkjes van deze ontwerper. Weet iemand een bruidswinkel waar ze een ruime collectie hebben van deze ontwerper? alvast bedankt!groetjes,Nathalie27/06/2009
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-10-2008 19:56:56

els
vervoer
Wij zijn op zoek naar mensen uit de regio Ieper/poperinge die een uniek vervoermiddel in hun bezit hebben, en die bereid zijn ons en de familie ermee te vervoeren op onze trouwdag. We dachten eventueel aan een club?( Natuurlijk zijn we bereid een sch...
Andere Reacties: 0 25-10-2008 19:22:54

Nathalie
Livemuziek kerk gezocht
Dag iedereen!Wij zoeken nog livemuziek voor in de kerk. Voorlopig liggen alle pistes nog open dus ALLE aanraders zijn welkom.Groeten,Nathalie
Andere Reacties: 7 25-10-2008 18:01:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...