Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cien
pronovias 2009
boehoe! is er zo niemand die ook compleet verliefd is op 'hada' van pronovias die toevallig maat 38 heeft waarmee ik het kleedje kan delen?ik vind het prachtig en het valt zooo mooi!maar het kost zooo veel:'(niemand tips over hoe ik het goedkoper kan...
Andere Reacties: 9 26-10-2008 19:24:10

veronique
Passen: hoeveel mensen mee?
Hallo,ik las onlangs op de website van een winkel dat het niet de bedoeling is dat je meer dan 1 persoon meebrengt voor het kiezen... Ik begrijp het wel dat ze willen voorkomen dat het een theekransje wordt, maar ik heb toch drie personen om mee te n...
Andere Reacties: 11 26-10-2008 19:08:08

an
wie wil er haar misboekje doorsturen??
Volgend jaar in september treed ik in het huwelijk, ik ben van plan zelf het misboekje samen te stellen dus ben ik op zoek naar ideetjes??Dus stuur maar dooran.roelant@telenet.bealvast bedankt
Religie Reacties: 8 26-10-2008 19:07:41

Diederik
zaal gezocht
hallowe zijn op zoek naar een zaal waar niets vast hangt waar we dus drank en eten zelf eten kunnen regelen. liefst in de regio waasland. dank je
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-10-2008 19:01:50

herlinde
dj partysound of dj soundelight?
Hallo iedereen,wij zijn nog op zoek naar een goede dj en trouwen al op 06/02/09, dus we doen er beter wat mee door! na wat gesurft te hebben twijwelen we nog tussen 2 dj's om te contacteren. zelf hoorden we ze nog niet spelen, graag dus hier wat posi...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 17 26-10-2008 18:02:44

Gwendolyn
Teksten
Hallo,Iemand die ons kan helpen met het vinden van originele tekstjes voor in het gemeentehuis/mis voor te lezen, of door vrienden te laten voorlezen?? Ook zijn we nog op zoek naar een originele manier om onze getuigen te vragen, ideeën??Groetje...
Ceremonie Reacties: 1 26-10-2008 17:57:24

Sylvie
verslag huwelijk 27/09/08
Hey bruidjes,Wij zijn net terug van huwelijksreis en zal jullie zoals beloofd ook mijn verslagje van onze prachtige huwelijksdag van 27/09/08 vertellen.'s morgens om 6 uur opgestaan, t was debedoeling om te ontbijten, alvorens naar dekapper te gaan, ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 26-10-2008 17:16:46

nathalie
salon de groene jager
Wij twijfelen nog tss s graevenhof in schilde en salon de groene jager in brasschaat. Wie heeft er al gefeest en wat vond je ervan? groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 26-10-2008 16:55:35

Cindy
couture jetty
heb vorige week mijn trouwjurk gaan bestellen bij couture jetty en ben echt wel content met mijn keuze..was eerst naar een opendeur geweest en omdat er niemand was mocht ik passen!! mijn keuze was al snel gemaakt. in het begin dacht ik, amai dat zijn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-10-2008 16:08:33

Evi
kleedjes passen La Sposa
Ben zaterdag voor de eerste keer kleedjes gaan passen in La sposa. 't Was zaaaaaaalig. Moest ze er een sport van maken, zou wel abonnement nemen. Was al de hele week nerveus. Heb er massa's van gedroomd, maar 't was allemaal niet nodig. Was er v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 26-10-2008 15:38:53

Van Gelder
speech geven of niet?
Hey allemaalWij geven i.p.v. een traditioneel avondfeest een dansfeest. Vinden jullie het nodig dat er nog een speech gegeven wordt als alle mensen zijn toegekomen of hoeft dit niet. Vind dit nogal beangstigend.Groetjes Caroline
Voorbereiding Reacties: 3 26-10-2008 14:57:03

Van Gelder
liedjeskeuze openingsdans
HoiIk ben aan het denken om onze openingsdans op het nummer ' Everything I do' van Bryan Adams te dansen. Wat vinden jullie hiervan? Is het geen te oud liedje? Het liedje is mij door de jaren bijgebleven en mijn vriend hoort het heel graag. graa...
Openingsdans Reacties: 5 26-10-2008 14:51:52

Van Gelder
liedjeskeuze openingsdans + kerk
Hey allemaalVolgende maand mogen we naar onze priester en nu begin ik stilletjes aan onze viering te denken. Ik dacht om voor nederlandstalige liedjes te gaan omdat er toch wel vele mooie bestaan. Ik hoor graag genres zoals Marco Borsato, Clouseau e...
Locaties - Viering Reacties: 2 26-10-2008 14:49:08

regina
kerk vastleggen
hey iedereen! Misschien een idiote vraag, maar hoe leg je best de kerk vast? Ik was deze week eens langsgegaan aan de kerk, maar die was dicht. Blijkbaar is ze enkel open tijdens de mis. Moet ik dan wachten tot de mis gedaan is en dan op de pastoor w...
Andere Reacties: 6 26-10-2008 14:20:45

Ans
tekstje getuigen
Hoi bruidjes in spe... Het is ondertussen al even geleden (vakantie geweest, elleboog gebroken, ...) dat ik hier op het forum was...Ondertussen is de tijd gekomen om onze getuigen te vragen. Enkele maanden geleden had ik hier een tekstje gevonden dat...
Voorbereiding Reacties: 2 26-10-2008 13:38:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...