Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Valerie
Bruidkindjes
Hey,Op onze trouwdag zullen er 2 of 3 kindjes voorlopen. 1 van die kindjes (het meisje) zal dan nog maar pas 11 maanden zijn. Dus hoogstwaarschijnlijk zal zij nog niet kunnen stappen. De andere 2 kindjes (jongetjes) zijn 3 jaar. Dus voor hen geen pro...
Andere Reacties: 4 29-10-2008 13:37:35

stefanie
helium en ballonnen
hoi wij willen aan de stoelen in de kerk ballonnen hangen ipv bloemen. weet er soms iemand waar we goedkoop ballonnen en helium kunnen vinden? gr xxx
Andere Reacties: 5 29-10-2008 13:15:05

stefanie
geschenken
hoi hoi heeft er iemand een goed idee voor de geschenken voor ouders en getuigen? grxxxx
Andere Reacties: 3 29-10-2008 13:01:58

stefanie
bruidshuis ellen
hoi hoi bruidjes in spe heeft er iemand onder julli ervaring met bruidshuis ellen in oostburg? WIj gaan zondag es gaan kijken, tis opendeur week. xxxx
Andere Reacties: 3 29-10-2008 12:59:58

Katrien
Fotograaf gezocht
Hallo allemaal.Wij zijn op zoek naar een fotogra(a)f(e) met een moderne of journalistieke stijl voor de regio Oost-Vlaanderen... Kan er mij iemand een adres of website bezorgen?Groetjes, Katrien
Fotografie Reacties: 14 29-10-2008 12:56:07

Hannes
dessertbuffet
HalloVoor ons trouwfeest/fuif gaan we een dessertbuffet geven. Is er iemand van jullie die hiermee ervaring heeft. Hebben jullie ook referenties van bedrijven die dit kunnen verzorgen voor ons?groeten
Andere Reacties: 2 29-10-2008 12:14:11

Sabine
Misviering
Hallo allemaal!Ik was reeds begonnen aan het samenstellen van ons misboekje. Nu heb ik gisteren van onze pastoor te horen gekregen dat we zelf mogen kiezen tussen een viering met of zonder eucharistie. Maar wat is hier nu eigenlijk het verschil tusse...
Religie Reacties: 5 29-10-2008 12:08:09

Inge
geheimzinnige funfoto
Hallo allemaal,en vooral aan funfoto...Het begint me een beetje op te vallen dat funfoto enkel privé-reacties wil geven. Waarom??? Mogen de anderen niet meedelen in jouw ervaringen? Heb je iets te verbergen? Inge
Andere Reacties: 9 29-10-2008 12:07:04

Kay
Wanneer eerste afspraakmaken met Priester?
Dag Dames (en Heren),Nu zit ik nog eens met een vraag.Iki lees hier vaak dat jullie al eens bij de priester zijn geweest om jullie viering te bespreken.Wij trouwen Namelijk op 22 augustus 2009 en ik zou eigelijk niet weten wanneer wij er voor de eers...
Ceremonie Reacties: 10 29-10-2008 11:46:30

sofie
DJ regio Gent
Wij trouwen op 12-09-2009. We hebben nu onze feestzaal gevonden en nu zijn we op zoek naar een DJ. Iemand een idee voor een goede DJ regio gent? Wij trouwen in kasteel Sanderling en werken daar frequent samen met 'Watts Productions', iemand daar erva...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 29-10-2008 11:40:37

sofie
Fotograaf
Hallo!We hebben onze droomzaal gevonden maar nu is de volgende stap, een fotograaf. Iemand een idee voor een goede fotograaf regio Gent?Groetjes Sofie
Andere Reacties: 8 29-10-2008 11:36:47

Imke
rode loper
Wij zijn dringend op zoek naar iemand, of een bedrijf dat rode lopers verhuurd en dit voor ons huwelijk op 15.11.2008, regio Dendermonde
Andere Reacties: 2 29-10-2008 11:03:45

Liese
Tekst uitnodigingen
Hoi brides to be,wij hebben dit weekend onze uitnodigingen gekozen en willen binnenkort een proefdruk laten maken. Ik zou graag willen weten welke tekst jullie op je uitnodiging hebben staan om jullie huwelijk aan te kondigen. Verder ben ik nog op zo...
Andere Reacties: 4 29-10-2008 10:33:59

Katrien
Schoenen Van Loock - Zandhoven
Hallo,Iemand ervaring met schoenwinkel Van Loock te Zandhoven? Ik had op internet gezien dat ze een uitgebreide collectie bruidsschoenen zouden hebben. In januari-februari zou de zomercollectie binnenkomen, dus ik dacht er dan eens te gaan kijken. Ma...
Kledij - Accessoires Reacties: 17 29-10-2008 9:14:35

Wendy
Domein van Breivelde
Hey iedereen,We zijn voor ons huwelijksfeest nog op zoek naar een feestzaal in Oost-Vlaanderen. Zondag mogen we een kijkje gaan nemen in het domein van Breivelde. Iemand hier ervaring mee? Andere ideetjes zijn ook welkom!Groetjes Wendy.
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 29-10-2008 8:49:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...