Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

hannelore
unieke feestzaal max 50 km rond kortrijk
dag bruidjeswij zijn nog op zoek naar een feestzaal, we willen liefst iets unieks, geen sjieke feestzaal waar alles vast ligt. Eerder panden, schuren waar we zelf alles kunnen regelen. toch voor zeker 160 maneen oude cinemazaal of tentoonstellingsru...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 4-11-2008 13:09:01

Eveline
Couture Véronique
Beste allemaal,zijn er onder jullie die haar kennen of die al met haar hebben gewerkt? Wat zijn jullie bevindingen? Is het prijs kwaliteit goed?Dank je wel voor jullie reactie!Liefs,Eveline
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-11-2008 13:00:38

sarina
bruidsboekt laten drogen
Weet er iemand in limburg waar je ze bruidsboeket drogen en inkaderen? dank
Bruidsboeket Reacties: 4 4-11-2008 12:52:19

sarina
dj
HalloWij zijn nog volop op zoek naar een goede dj in de omgeving van limburg? Kan er iemand ons aan adressen helpen?Dank je
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 4-11-2008 12:50:54

Vanessa
prijzen
heywij proberen een concreet budget op te stellen voor ons huwelijk, en nu was onze vraag hoeveel wij moeten inplannen om de kerk en het gemeentehuis te betalen. Ik kreeg van het gemeentehuis wel al door dat het trouwboekje € 25 kost. En wat ...
Andere Reacties: 13 4-11-2008 12:37:29

Lesley
Gastenboek
Hey iedereen,Ik ben nog op zoek naar een mooi gedichtje om in ons gastenboek te schrijven. Wie kan me hiermee helpen?Alvast bedankt,Lesley
Voorbereiding Reacties: 2 4-11-2008 11:58:34

annelies
live muziek receptie
hallo,wij zijn nog opzoek naar iemand die wat live muziek kan komen spelen tijdens de receptie en het avondfeest(eten).Heeft iemand ideetjes, liefst niet te duur. Want sommige zijn echt overdreven duur.Alvast bedankt,Annelies en Christophe9 mei '09.
Muziek - Live Reacties: 12 4-11-2008 11:31:16

Heidi
Trouwbudget
Hey ex-bruiden en medebruiden in spé,ik las hier laatst met grote verontwaardiging over jullie trouwbudget en de (grote) inbreng van de ouders hierin.Wij betalen alles zelf en de giften achteraf gaan in een gezamelijke spaarpot.Ik vind het niet ...
Ceremonie Reacties: 15 4-11-2008 11:21:20

marjan
dj team Dirk Jacobs
Wie heeft ervaring met dj team Dirk Jacobs?Wij hebben hen al op een trouwfeest aan het werk gezien en zouden ze ook graag voor onze trouw boeken.Maar...op de trouwbeurs eens met hen gepraat en ze vroegen 525 euro (wel all in van receptie tot eind van...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 4-11-2008 11:12:09

Ellen
dj
Heeft er iemand ervaring met dj van wyckland.Ellen
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 4-11-2008 10:07:39

Sigrid
liedjes a la coldplay in kerk
Hoi, zijn er koppels die tijdens de misviering liedjes van coldplay, muse,...gaan nemen of genomen hebben? Zo ja, welke liedjes dan en hebben jullie deze live laten zingen en door wie dan? Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 8 4-11-2008 10:04:27

Ans
Spannend
Hmmmmmm, spannend. Ik vertrek zodadelijk voor de eerste keer op kleedjesjacht samen met mijn ma en mijn beste vriendin die ook getuige is. Alleen weet ze dit nog niet en ga ik haar ook vandaag vragen (2 keer spannend dus!!)Ben best wel zenuwachtig vo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 4-11-2008 8:10:13

Eveline
Fotograaf West-Vlaanderen
Dag bruidjes,Wij zijn nog volop op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk in Brugge! We zoeken echter wel iemand die ons de foto's enkel (in hoge resolutie) op cd-rom wil bezorgen..wil heel graag zelf ons album ineenknutselen. Kunnen jullie ons he...
Andere Reacties: 5 3-11-2008 21:30:40

Carolina
@ Sanne
Hey, Ik heb net gelezen dat jullie gekozen hebben voor Den Eyck in Kaserlee. Wij hebben daar ook voor gekozen. Wij trouwen op 1 augustus 2009. Voorlopig hebben wij enkel de zaal nog maar vastgelegd. Verdere afspraken met de zaal zijn er nog niet ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-11-2008 20:18:18

Linsey
Kort trouwkapsel
Weet er iemand waar ik foto's kan vinden van korte trouwkapsels?Dank bij voorbaatMvg,Linsey
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 3-11-2008 20:10:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...