Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ellen
salons ter velde aartrijke
hallo allemaalik ben héél erg geïntresseerd om ons feest in salons ter velde in aartrijke te geven kent iemand dit??en goed of niet?xjes
Andere Reacties: 0 5-11-2008 20:49:53

Evelien
TRAITEUR: Passie voor eten te Sinaai
Graag de mening van mensen die ervaring hebben met "Passie voor eten", een cateringbedrijfje uit Sinaai. Alle feedback is welkom!Alvast bedankt, Elke
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-11-2008 20:20:44

Katrien
offerte feestzaal
Hallo!We zijn eindelijk zover dat we én een geschikte feestzaal gevonden hebben én ons huwelijk in Nederland kan vastgelegd worden. Als het goed is, wordt 04/09/09 onze dag!Nu heb ik mss een domme vraag: we hebben prijzen gekregen van de fe...
Andere Reacties: 8 5-11-2008 19:48:02

ilse
schoenen
hoi iedereen,weet er iemand waar je schoenen van de "rainbow" collectie kan vinden in Belgie (liefst prov antwerpen)?alvast bedankt,ilse
Andere Reacties: 2 5-11-2008 18:48:44

michelle
Geschenk voor de genodigden
Heeft er iemand een origineel idee om aan de genodigden te geven? Zelf iets maken?Alle ideeen zijn welkom.groetjes
Ideeën Reacties: 11 5-11-2008 18:41:54

bart
kapper regio Wilrijk (antwerpen centrum)
Hey daar allemaal!!!Ik ben op zoek naar een kapper die aan huis komt voor het opsteken van mijn haar (en eventueel zussen en moeder ook). Kunnen jullie iemand aanraden die hiervoor naar edegem (regio Antwerpen centrum) wilt komen?Een hele dikke merci...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 5-11-2008 17:18:30

Natalie
Dj Sweeby, Poll van Ghent
Hallo dametjes (en heren ook hoor)Heeft er iemand enige ervaring met de organisatie Poll van Ghent en meer bepaald met dj Sweeby?Zowel positieve als minder positieve reacties zijn welkom.Alvast hartelijk bedankt!!!Grts,Natalie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 5-11-2008 17:02:36

H
hoeve W-VL
Hallo, zijn er mensen die tips hebben ivm een hoeve of oude schuur (West-Vlaanderen) om een receptie / walking dinner in te geven? Is wel niet de bedoeling dat we zelf alles organiseren. Moet dus personeel zijn die alles regelt! Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 5-11-2008 16:55:09

Katrien
Make up regio Hasselt
Dag toekomstige bruidjes,Heeft iemand goede adressen voor make-up / haar in de omgeving van Hasselt? Groetjes Katrien
Andere Reacties: 2 5-11-2008 16:43:39

Nathalie
DJ Koloniënpaleis
Hallo allemaal,Wij trouwen volgend jaar in april in het Koloniënpaleis in Tervuren. Graag had ik geweten of er iemand ervaring heeft met een van hun vaste DJ's?Alvast bedankt!Nathalie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 5-11-2008 16:16:27

Bruid
amateurfotogaaf of student fotografie
Hallo,wij zijn nog steeds op zoek naar een amateurfotograaf of student fotografie om foto's te maken op vrijdag 13 maart.Groetjes van een toekomstig bruidje.
Fotografie Reacties: 8 5-11-2008 15:27:11

vanessa
ringen aandoen, wanneer ?
we trouwen op dezelfde dag voor de gemeente als voor de kerknu vroeg ik me af, of je de ringen dan omdoet in het stadhuis en dan nogmaals in de kerk? of enkel in het stadhuis of in de kerk??hoe doen jullie dit?groetjes
Andere Reacties: 6 5-11-2008 15:12:14

liesbeth
student fotografie
Hallo,Wij trouwen op 6 juni 2009 en wij hadden graag een student fotografie gehad voor onze foto's.Dit voor regio Kempen.Kan er iemand ons helpen?Alvast bedankt.
Fotografie Reacties: 7 5-11-2008 13:19:30

Nathalie
Binnen- en buitelocatie regio Brussel
Hallo allemaal!Wij trouwen volgend jaar in april en zoeken nog een leuke binnen- en buitenlocatie voor onze fotoreportage. We zoeken iets origineels, liefst niet het klassieke park met waterpartij. Eerder iets industrieels. Ik heb ook hele mooie foto...
Fotografie Reacties: 0 5-11-2008 11:23:47

Bruid
verwenweekend
hallo , kent er iemand leuke plaatsjes voor een verwenweekendje. Wij zouden na onze trouw niet direct een reis doen , maar willen wel nog een extratje.Bedankt voor jullie reacties
Andere Reacties: 6 5-11-2008 11:07:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...