Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

isabelle
huwelijksmis
Hey,Op 04 oktober was ons burgerlijk huwelijk. In december moet ik bevallen van onze eerste spruit. In februari volgt dan ons kerkelijk huwelijk samen met de doop (in plaats van een preek wordt de kleine gedoopt...). Nu ben ik nog op zoek naar enkele...
Andere Reacties: 1 8-11-2008 17:38:19

An
cultuurhuis Den Dries Montenaken
hallo!Ik zou graag wat meer informatie willen omtrent deze feestzaal.Wie heeft er al goede, minder goede ervaringen mee? Is er al iemand naar een trouwfeest geweest? Hoe is het om daar een trouwfeest te houden, voldoende gezellig, want je zit tenslot...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 8-11-2008 17:26:39

Marieke
LR concept store <-> Couture Rachel
Dag bruidjes in spé,Nu we op 18/04 DE grote stap zetten ben ik dringend op zoek naar HET trouwkleed, enkele weekjes geleden was ik in de concept store te Brugge van Linea Rafaelli, nu deze morgen ben ik bij Couture Rachele Geweest in Temse.Dit e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-11-2008 16:13:08

Stefanie
live muziek kerk
Dag bruidjes,Ik ben nog op zoek naar live muziek voor in de kerk? kunnen jullie mij helpen? Liefst in de regio van West-Vlaanderen...
Andere Reacties: 5 8-11-2008 15:27:46

XXXXXX
Trouwkleed Marylise te koop
Hallo iedereen,ik ben in juli getrouwd en verkoop mijn kleedje. Ik zie zelf op de site van Marylise dat het opnieuw te vinden is in de collectie van 2009!Ik heb maatje 40 en ben ongeveer 1m 69 groot. Het gaat om het kleedje Skye van Marylise.Het klee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 8-11-2008 15:07:19

Els
@ Claudia: ceremoniemeester
Dag Claudia,ik las bij de info over een ceremoniemeester dat jij een goeie ceremoniemeester gevonden hebt. Wij zijn nog op zoek naar iemand, dus vandaar mijn vraag: wie hebben jullie genomen en van waar zijn jullie? Nog referenties gehoord van goeie ...
Ceremonie Reacties: 2 8-11-2008 13:56:31

ulrika
verkoop trouwkleed Demetrios 36/38
Zaterdag 02/08/08 ben ik getrouwd! Het was een schitterende dag! Het heeft geen zin om mijn prachtig kleed in de kast te laten hangen. Ik heb er mooie foto's van en leuke herinneringen aan. Ik doe er liever iemand anders een plezier mee. Het is een i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 8-11-2008 11:39:40

Arianne
amateur/hobby fotograaf regio Halle
Wij trouwen op 8 augustus 2009 en zijn nog op zoek naar een budgetvriendelijke fotograaf voor de hele dag...Iemand suggesties?
Andere Reacties: 2 8-11-2008 9:41:39

Karen
slideshow
hoi iedereen,Wie van jullie maakt er ook een slideshow voor op het avondfeest? (Van de bruid en bruidegom van baby tot nu)Hoe gaan jullie te werk?Nemen jullie eerst de foto's van hem en dan van haar? Of samen?Welke muziek gebruiken jullie?Alvast beda...
Andere Reacties: 5 7-11-2008 23:40:10

Karen
achtergrond misboekje
hallo iedereen,Ik ben bezig met mijn misboekje in elkaar te steken.Op de achtergrond had ik graag een mooie prent gezet. (onder de tekst)Op sommige kaartjes gebruiken ze een soort van tak precies met blaadjes of bloemen, maar dan zo mooi gekronkeld.....
Uitnodigingen Reacties: 1 7-11-2008 21:37:28

Inge
Het moet toch effe van mijn hart!
Hey,Ik weet dat je eigenlijk geen zaken zwart mag maken, maar nu heb ik toch weer wat meegemaakt! Ik moet het echt effe kwijt. Ik had een zaak in Nederland gevonden die trouwjurken verkoopt tot €550 en nieuwe design collecties tot 750€. Z...
Andere Reacties: 16 7-11-2008 19:22:35

Katrien
ceremoniemeester
HeyIk heb de indruk dat de meeste bruidspaartjes hier een ceremoniemeester nemen. Mag ik eens vragen wat een ceremoniemeester precies doet? Ik neem aan alles een beetje in goede banen leiden?En als je niet iemand inhuurt, duid je dan iemand van de fa...
Ceremonie Reacties: 8 7-11-2008 18:27:34

franca
trouw vervoer limburg
hallo kan iemand mij helpen ik ben op zoek naar trouw vervoer de fam 10 personen wil ik een busje en wij een leuke auto.
Andere Reacties: 2 7-11-2008 18:10:54

Jelke
Kattebroek Dilbeek
Heeft iemand ervaring met deze feestzaal?
Andere Reacties: 4 7-11-2008 17:55:52

Sofie
Huwelijksreis in de winter????
Hallo, graag had ik enkele toffe bestemmingen geweten voor onze huwelijksreis midden februari. Ik denk dat bvb. Spanje te koud is, ofwel moeten we een citytrip doen. Egypte schijnt al warm te zijn in die periode, maar dat spreekt me niet echt aan. Wi...
Huwelijksreis Reacties: 3 7-11-2008 15:54:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...