Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
Dj Dirk (Orion) + De Gekke Haan
Wij overwegen sterk om ons feest in de Gekke Haan in Kallo te organiseren. Zij hebben echter een vaste huisDj: Dj Dirk (Orion)Iemand ervaring met deze zaal en DJ?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 11-11-2008 11:08:49

annemie
afzetpaaltjes "cinema"
Hallo!ik ben op zoek naar 'gouden' afzetpaaltjes met fluwelen koord tussen. Je weet wel, zo van die paaltjes die je in de cinema wel eens ziet. Heeft er iemand een idee waar ik die zou kunnen huren? Bedankt!groetjes,annemie
Ceremonie Reacties: 5 11-11-2008 11:03:57

Marie
suitekleed te koop
Hallo allemaal,wij zijn in augustus getrouwd, en mijn mama zou graag haar suitekleed verkopen. Het is een lang, bronskleurig kleed met een kruis op de rug en een stola van het merk Unique, in een maatje 40. Ze verkoopt het voor € 200. Indien je...
Kledij - Suite Reacties: 4 11-11-2008 10:54:55

Vera
Jurk gevonden! + vergelijking 4 Limburgse winkels
Hallo!Ik kan jullie met een smile tot over mijn oren meedelen dat ik gisteren de perfecte bruidsjurk gevonden heb! Het is een strapless jurk van Pronovias geworden, hoewel ik echt verliefd was op een erg dure jurk van Cymbeline. Omdat de Pronovias he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-11-2008 10:24:54

an
terrein waar je tent kan zetten
He mede bruiden.weet iemand meschien waar dat ik in de buurt van kontich een terein kan vinden waar dat ik een tent zou kunnen opzetten en waar er water en electriciteit en eventueel een keukentje aanwezig is?Groetjes an
Locatie Reacties: 0 10-11-2008 23:00:14

Katrien
wat een slechte DJ allemaal kapot maakt....
Hallo iedereen,Mijn vriend heeft dit weekend een verjaardagsfeest gegeven met dj. Als alles goed meeviel zouden we de DJ ook nemen voor onze trouwfeest volgend jaar. aangezien wij echte fuivers zijn en houden van goede muziek hadden wij de DJ en play...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 10-11-2008 21:57:14

Patricia
Openingsnummer
Dag allemaalKent er iemand een mooi openingsnummer van Sinead O'Connor? Ik heb haar live aan het werk gezien en haar stem is zo mooi... Om kippenvel van te krijgen!Patricia
Openingsdans Reacties: 4 10-11-2008 20:49:38

Géralidine
vervoer, anders dan bus
Hallo,Wij dachten er over na om een bus als vervoer voor de suite te nemen.Nu kan het zijn dat we de trouw voor de wet op een vroegere datum doen.Dit betekent dan dat we enkel vervoer nodig hebben voor een korte afstand: ouderlijk huis ligt in de str...
Andere Reacties: 2 10-11-2008 19:50:33

Géralidine
trouw wet + kerk samen?
hallo,Wij trouwen op 27.06.09. Ik had graag gehad dat zowel de wet als de kerk op dezelfde dag zouden doorgaan. Mijn vriend zou echter graag hebben dat dit vooraf wordt gedaan. Redenen: minder stress op de dag zelf, geen probleem meer met het middage...
Voorbereiding Reacties: 12 10-11-2008 19:45:31

B&J
mini-one
Hallo iedereen,wij zoeken voor onze trouw in de suite mini-one's, wij trouwen op 22/08/09 en hebben jullie hulp hierbij nodig, hebben jullie een zwarte of witte mini-one en willen jullie ons helpen die dag laat het ons dan even weten,alvast bedant en...
Ceremonie Reacties: 1 10-11-2008 19:39:13

Katrien
wanneer zoektocht bruidsjurk starten
HalloWij trouwen op 04/09/09 en vroeg me af wanneer ik best aan mijn zoektocht voor een bruidsjurk begin. Ik dacht zelf na nieuwjaar. Ik wil eigenlijk nog niet te snel gaan kiezen want hoop nog enkele kilootjes af te vallen eigenlijk... Of is het gee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 10-11-2008 19:38:02

nancy
huren suite kledij vrouwen
Elaba, zou er iemand mij aan adressen voor verhuur van suite kledij kunnen helpen alstublief. Dank bij voorbaat nancy
Kledij - Suite Reacties: 3 10-11-2008 18:45:38

ellen
kleed laten namaken stoffen capriss
hallo,ik heb al vernomen van enkelen onder jullie dat stoffen capriss in torhout heel goed is zaterdag heb ik dan ook een afspraak ik zou graag een kleed van linea raaffaelli leten namaken(toch ongeveer) maar zou graag al es idee hebben van prijzen d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-11-2008 17:57:54

annelies
topic "achtergrond misboekje"
Hier enkele berichtjes geleden, vroeg er iemand waar je de achtergrond kan vinden voor het misboekje. Dit intereseert mij ook, maar nu komt er bij mij steeds een balk tevoorschijn als ik dit bericht lees, en kan ik het maar gedeeltelijk lezen, terwij...
Andere Reacties: 1 10-11-2008 17:31:11

tamara
feestzaal molenhoeve vremde
heeft er iemand ervaring met feestzaal molenhoeve in vremde
Andere Reacties: 1 10-11-2008 17:22:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...