Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
Iemand ervaring met fotofobie uit Gent?
Hallo allemaal,Heeft er iemand plannen of al ervaring met fotofobie uit Gent? Tevreden over de foto's en het album? Bedankt
Fotografie Reacties: 1 9-11-2008 20:16:25

Ann
stola
Hoi, ik ben op zoek naar een zwarte nepbonte stola om over mijn trouwkleed te dragen. Heeft er iemand enig idee waar ik dat zou kunnen vinden? Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 9-11-2008 19:55:15

kristel
rode loper
hallo,Ik had eens een vraagje. De rode loper waar leg je die eigenlijk. Leggen jullie die aan de voordeur van het huis of aan de kerk. of beide? Het is misschien een stomme vraag maar ik weet het toch niet echt.Groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 9-11-2008 19:13:10

Sanne
maatje 44/46?
Ik heb hier al een paar keer van bruidjes gehoord dat ze hun droomjurk gevonden hebben. altijd maatje 36, 38 of 40. Nu vraag ik mij af of er in een gewone winkel ook maatje 44/46 is? Ik ga namelijk volgende week passen bij Farah Love maar weet niet g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 9-11-2008 18:33:42

Liesbet
weinig respons op uitnodigingen
Hey hey,Wij trouwen op 20 december en hebben eind verleden week onze uitnodigingen verstuurd. We hebben lang gewerkt aan onze uitnodigingen en waren dan ook heel benieuwd naar de reacties. Probleem is: de reacties blijven eerlijk gezegd een beetje ui...
Uitnodigingen Reacties: 10 9-11-2008 16:55:39

an
ceremoniemeester gezocht zonder vervoer
aangezien wij ons vervoer al hebben (paard en koets) maar nog geen ceremoniemeester...zijn wij dus nog op zoek naar iemand die dit wil doen want de meeste willen het niet doen als je het vervoer niet bij hen neemt!Kennen jullie iemand of is er iemand...
Ceremonie Reacties: 10 9-11-2008 16:32:57

an
ceremoniemeester gezocht zonder vervoer
Andere Reacties: 0 9-11-2008 16:30:48

Natalie
video aanbeveling!!!
Aan alle koppeltjes die nog in het huwelijksbootje gaan stappen willen wij even het volgende meegeven: Wij hebben onze trouwdag laten filmen door Marc De Winter. Dit was achteraf gezien één van de beste beslissingen die we voor ons huwelijk...
Video Reacties: 2 9-11-2008 15:28:11

Koen
Feestzaal zonder catering en brouwer
Dag iedereen,wij zijn op zoek naar een trouwzaal zonder catering of brouwer omdat we nogal wat connecties hebben in het milieu van de catering. Kent iemand enkele interessante feestzalen binnen een straal van 15km rond de regio Aalst - Denderleeuw - ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 9-11-2008 14:58:58

Koen
Underneath The Stars van The Cure
Hallo, ik ben een grote fan van The Cure en ben mijn vriendin aan het overhalen om als openingsdans het liedje Underneath The Stars te kiezen. Haar eerste reacties zijn zeker niet slecht :-)Het is een liedje van hun nieuwe cd en heeft een magische sf...
Openingsdans Reacties: 1 9-11-2008 14:55:26

lucie
fotograaf
ik ben van regio sint gilles waas, weet er iemand een goede , toffe fotograaf. en een goede prijs heeft natuurlijk. mvg
Locaties - Fotografie Reacties: 5 9-11-2008 14:44:37

stephanie
Suitekleed te koop
Wij zijn op 23/08/2008 getrouwd.Nu wil mijn ma toch haar suitekleed verkopen omdat ze denkt dat ze dit toch nooit meer kan dragen. Het is geen typisch "moeder van de bruid" kleed en kan volgens mij door alle leeftijden gedragen worden.Het ...
Kledij - Suite Reacties: 0 9-11-2008 14:02:15

Cindy
intredelied
hey bruidjes,gisteren zijn we alles vast gaan leggen voor onze feest en hij zei dat we nog wel de muziek moesten doorgeven en ook een intredelied voor op de feest..ik heb hier echt geen idee van wat ik zou kunnen gebruiken?kunnen jullie mij enkele ti...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 9-11-2008 13:40:06

Fiona
Kapper
Weet iemand een kapper in de buurt van Schoten die mijn bruidskapsel kan verzorgen?
Andere Reacties: 3 9-11-2008 12:40:22

Tina
Kasteel Diepensteyn
Hallo,Wij zijn dit weekend naar Kasteel Diepensteyn gaan kijken en het heeft wel een goede indruk nagelaten. Zijn er mensen die hier reeds hun trouwfeest gehad hebben en ons iets meer over het eten kunnen vertellen? (kwaliteit en hoeveelheid)Bedankt...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 9-11-2008 12:14:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...