Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

reinhilda
Trouwkleedjes voor een zachte prijs
Ik heb een lot trouwjurken gekocht, welke ik graag voor een zachte prijs wil doorverkopen. Mail mij even : reinhilda@deblauwvoet.be
Andere Reacties: 8 4-11-2008 20:18:05

Carolina
speech
Hoi,Misschien een stomme vraag maar wie moet een speech houden op het avondfeest. Of is dit niet echt nodig? Ik dacht van wel al is het maar om de mensen te bedanken voor het komen. Maar wat moet je dan allemaal vertellen? En wanneer kan je dit b...
Ideeën Reacties: 3 4-11-2008 20:16:32

Nele
your song (Moulin Rouge)
Hoi bruidjes,Ik heb al heel wat openingsdansen beluisterd, en ik vond Your Song van de film Moulin Rouge wel mooi.Vinden jullie dit gepast (qua tekst enz) voor een openingsdans? Come what may vind ik ook heel mooi, maar dit liedje duurt wat lang voor...
Openingsdans Reacties: 6 4-11-2008 20:05:45

kimberly
wie geeft trouwfeest in het dennenhof?
Zijn er nog mensen die in 2009 hun trouwfeest geven in het dennenhof te bokrijk?Wij wouden vandaag het voorschot betalen maar toen we belde bleek onze contact persoon/verantwoordelijke (liesbeth) er niet meer werkte. vond het wel jammer want de nieuw...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-11-2008 19:31:16

Stephanie
Trouwkleed Pronovias
Hoi bruidjes,Jah, bij een ongelukje komt heel veel geluk.Ik ben sinds enkele dagen te weten gekomen dat ik zwanger ben, ongelooflijk enthousiast maar kan daarom mijn prachtige jurk niet meer dragen. Het is een 2-delige Pronovias jurk, de rok heeft ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 4-11-2008 19:09:57

ellen
ter leepe???denotter???de grote stove????
hallo allemaalwij twijfelen tussen 3 zalen waar we graag ons feest willen geven:ter leepe of denotter in zedelgem of de grote stove in zuienkerke.heeft iemand info of ervaring met die zalen?groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 4-11-2008 17:46:23

ellen
ter leepe??denotter??dr grote stove,????
hallo allemaalwij zouden graag ons feest geven in ter leepe of denotter in zedelgem Of in der grote stove in zuienkerkeheeft iemand ervaring en prijzen ofzo van hen?groetjes
Andere Reacties: 0 4-11-2008 17:43:49

ellen
stoffen capriss
hallo allemaalik zou graag mijn kleed laten maken bij stoffen capriss in torhout heeft iemand daar ervaring mee?groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-11-2008 17:40:13

elsie
waar bruidsjurk passen???
dag dames,Help me, ik zou graag 1 bruidswinkel doen om men trouwjurk te kiezen. een winkel met ruime keuze, vriendelijk verkoopsters, prijs maakt niet uit.en ik weet echt nog niet welk merk ik wil. het moet vrouwelijk zijn. ik heb een drukke job en ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 4-11-2008 17:00:54

domi
buiten trouwen
hey wij willen graag buiten in een park trouwen maar zouden graag meningen horen van mensen en hun ideeen hiervoor, we willen echt iets heel speciaal erven maken!
Locatie Reacties: 6 4-11-2008 16:01:20

Liesbeth
Bruidsschoenen
Hallo Bruidjes,Weet er iemand waar je mooie, niet super klassieke, schoenen kan kopen? Ik ben bij Van Loock langsgeweest, maar vond de schoenen een beetje te klassiek.Bedankt voor jullie reacties.Groeten,Liesbeth
Kledij - Accessoires Reacties: 7 4-11-2008 15:46:49

Pietje precies
@ Cindy
Hey Cindy,Ik las net je berichtje over een ijskarretje aan de kerk. Super?Hoe heb je dat gedaan gekregen, wie komt dat doen en wat kostte het?Zou zoiets ook graag willen.Dank
Andere Reacties: 2 4-11-2008 14:42:28

Nancy
Biglimo.be
Hallo,Wie van jullie heeft al ervaring gehad met de mensen van www.biglimo.be?Bedankt,Nancy
Andere Reacties: 0 4-11-2008 14:13:26

Sarah
Gedichtje...
Hoi iedereen, Ik ben op zoek naar een gedichtje, maar ik weet niet hoe het heet. Het gaat over een eendje en er komt zo iets in voor van 'één en toch twee'... Het is dus zo een woordspeling van eendje en eentje. En ik vind het nergens terug...
Andere Reacties: 2 4-11-2008 14:10:10

Tine
Drukker
Hallo,Kent er iemand misschien een goede drukker met redelijke prijzen in de omgeving Kortrijk - Waregem?Ik heb zelf een ontwerp gemaakt voor onze uitnodigingen, maar nu moet ik dus nog een drukker vinden die dat kan verwezenlijken voor een schappeli...
Uitnodigingen Reacties: 2 4-11-2008 14:05:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...