Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

danielle
Bruidsjurk te koop Maat 38
Ik verkoop mijn trouwjurkik ben zelf 19 september getrouwdhij is van linea rafaellimaat 38 kleur champagnemet een stola erbijvoor 500 euronieuw prijs 1299voor fotos mail medaniellevandervelde_@hotmail.comGroetjes
Andere Reacties: 1 2-11-2008 22:00:28

Eveline
2de hands bruidsjurken 'De Bruidssch'at
Dag Bruidjes,Ik had dit weekend een afspraak in deze bruidswinkel in Brugge (www.debruidsschat.be). Ben er ontzettend vriendelijk ontvangen en het is een schat van een dame!Echt waar, ze helpt je echt op zoek gaan naar die jurk die precies bij je pas...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-11-2008 21:48:35

Elien
bruidskapsel en make-up
Hallo bruidjes,Is er iemand die al naar de cliént in Lochristi is geweest voor een bruidskapsel en make-up?Of andere positieve of negatieve ervaringen?groetjes
Andere Reacties: 2 2-11-2008 21:30:11

Gwendolyn
Huwelijksnacht
Hoi iedereen!Wij gaan op 4 september volgend jaar trouwen. Nu zijn we nog op zoek naar een leuk hotel, kasteel,... waar we onze huwelijksnacht kunnen doorbrengen. We trouwen in feestzaal Concordia in Peer, dus liefst in deze regio.Alle ideeën zi...
Andere Reacties: 1 2-11-2008 20:02:28

Marijke
Feestzaal De Venkel
Hallo,Mijn vriend en ik zijn op zoek naareen feestzaal voor ons huwelijk.Voorlopig vinden we De Venkel in Kortenbergeen goede kanshebber.Heeft er iemand reeds ervaring met trouwfeesten in deze zaal? Groetjes,Marijke
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-11-2008 19:06:22

Kim
Witte paraplu's
Hallo iedereen,Zelf zijn wij ondertussen nu bijna reeds 3 maanden gehuwd en ondertussen starten we aan een nieuw project: de renovatie van ons huis. Daarom doen wij nu zoveel mogelijk spulletjes weg waaronder 6 grote witte ongebruikte paraplu's. Wij ...
Andere Reacties: 2 2-11-2008 19:00:07

Natalie
Opening dansfeest
Hallo iedereen!Wij zijn stilletjes bezig met de muiek voor ons openingsfeest.Als openingsdans zouden we 'You are the one' van Sarah & Koen Wauters nemen.Daarna zal m'n aanstaande met mijn moeder dansen (de zijne is overleden toen hij 2 was) en ik...
Openingsdans Reacties: 4 2-11-2008 18:23:14

Evi
la sposa - Robel: DILEMMA - HELP!!!
Na mijn bezoekje aan la sposa vorige week ben ik dus vrijdag naar de Robel gegaan. Heb weer massa's kleedjes mogen passen (joehoe!), maar alhoewel ze waarschijnlijk maar één merk gemeenschappelijk hebben, ben ik toch terug bij hetzelfde mer...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 2-11-2008 16:48:36

Karen
bruidsmakeup bon Le Chapeau
hoi iedereen,Ik kocht mijn trouwkleed in Le Chapeau.Ik kreeg er een bon bij voor bruidsmake-up.Iemand ervaring met deze persoon? (Alexandra Deletic)Gr
Andere Reacties: 5 2-11-2008 16:09:51

Karen
misboekje zelf maken (computer-programma)
hoi iedereen,Ik ga mijn misboekje zelf maken. Uiteraard op computer.In welk programma maken jullie je misboekje?Gr
Andere Reacties: 6 2-11-2008 15:22:42

Vanessa
danslessen
Weet er iemand waar ik danslessen kan volgen in de omgeving van Geraardsbergen?Ik zou graag iets anders dan anders willen als openingsdans. ;-)Grtjes,5/9/2009Alvast bedankt!
Andere Reacties: 0 2-11-2008 14:01:59

Nella
zaal zuid west vlaanderen
Hallo iedereen!!Kent iemand een gezellige feestzaal/restaurant in zuid west vlaanderen? Het moet zeker niet groot zijn want we willen het intiem houden met een uitgebreide receptie voor ongeveer 70 personen en 's avonds gezellig eten met ouders, zuss...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-11-2008 13:44:22

Jolien
suitekleed oni onik te koop
Hallo iedereen, wij zijn getrouwd op 20 september 2008 en mijn schoonmoeder wil haar suitekleed verkopen dat ze slechts 1x gedragen heeft. Het is een kleedje met bustier en bijpassende stola van Oni Onik, maatje 40-42. De vraagprijs is 500 euro, het ...
Kledij - Suite Reacties: 2 2-11-2008 13:37:31

Liesbeth
Lied Binnenkomst Zaal
Hey bruidjesWij zijn op 1 week van onze trouw...het begint nu echt spannend te worden...! We hebben nog geen liedje voor binnenkomst in de zaal en ook nog niet voor de opening van het dessertbuffet. Heeft er iemand ideetjes die anders dan anders zijn...
Andere Reacties: 5 2-11-2008 13:18:39

Els
Als dromen uitkomen...
Hoi iedereen!Zoals beloofd, een verslagje van onze grote dag!!! Het was AF!!! Elke minuut, elk uur, elke dag,... aan voorbereiding, het was het allemaal waard!!! Het werd een hele lange dag want om 6u00 liep de wekker af en tegen 5u30 lagen we er de ...
Andere Reacties: 17 2-11-2008 12:29:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...