Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jessy
Trouwkleed gezocht mt. 48 (2dehands)
Hey,Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die hun trouwjurk verkopen met maar 46/48 voor een redelijke prijs. Laat maar iets weten ! lakiere.jessy@live.beGroetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 1-11-2008 14:26:13

Cynthia
Perles d'amour
Hey iedereen,We hebben onze ringen in augustus besteld bij Perles d'amour. Hij had ons verteld dat het idd tot een maand kon duren voor de ringen er waren, maar nu zijn we ondertussen al november en ik heb nog steeds niks van onze ringen gehoord. We ...
Andere Reacties: 0 1-11-2008 13:25:11

Bethy
trouwjurk te koop
Beste bruidjes in spe, Ik verkoop mijn trouwjurk ... Het is een romantisch kleed collectie 2008 Miss Kelly, gekocht in Jagré in Antwerpen. Het is niet geretoucheerd (enkel de lengte, ik ben 1m65) en het is maat 40. Het heeft een hoepelrok (dus w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 1-11-2008 11:39:02

Caroline M.
droomkleed gevonden of toch niet...
Hoi iedereen,ik ben deze middag bij Le Chapeau in Antwerpen gaan passen. Ik was onder de indruk van de grootte van de winkel en de professionaliteit. Op het forum zijn er al heel wat dingen over Le Chapeau gezegd. Ik vond de jonge dame wel heel sympa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 31-10-2008 21:29:52

Nathalie
Livemuziek kerk
Dag bruidjes,Ik ben nog steeds op zoek naar mooie, originele livemuziek voor in de kerk. Ik heb een aantal mooie tips gekregen van jullie een weekje geleden maar ofwel waren ze niet meer vrij, ofwel te duur (door heel verre verplaatsing), ofwel kreeg...
Muziek - Ceremonie Reacties: 15 31-10-2008 19:12:22

Elke
Fotolocatie Lokeren
Wij zijn nog op zoek naar een binnenlocatie voor de foto's in de buurt van Lokeren. Iemand een idee?Alvast bedankt!mvg,Elke
Fotografie Reacties: 3 31-10-2008 17:12:33

ellen
verrassing voor mijn toekomstige man
hallo,Ik zou graag iets speciaal doen voor mijn ventje die dag. Heeft iemand daar ervaring mee. bv op het avondfeest of tijdens de fotosessie. Gewoon een kleine blijk van waardering omdat ik hem zo graag zie.groetjes,Ellen
Andere Reacties: 2 31-10-2008 16:38:20

ellen
binnenlocatie foto's Kapellen/ Stabroek
hallo,wie heeft er nog toffe plaatsen om foto's binnen te nemen in onze regio? Wij trouwen eind maart, dus de kans zit er wel in. niet dat zo iets onze dag kan verpesten hoor ;-)Groetjes
Andere Reacties: 2 31-10-2008 16:32:36

Gwendolyn
Wat kan ik al doen?
Hoi iedereen!Ik trouw volgend jaar in september pas, maar ik zou graag nu al wat doen, maar ik zou niet weten waar te beginnen.Mijn kleed heb ik al, we hebben al een zaal, volgende week gaan we voor een foto-videograaf...Iemand ideeën of nuttige...
Ideeën Reacties: 8 31-10-2008 16:14:35

Nadja
'Jas' voor over trouwkleed
Hey allenNog een dikke 3 weken en ik mag me een getrouwde vrouw noemen. Door omstandigheden hebben wij onze trouwdatum zo laat op het jaar moeten zetten, maar eigenlijk vinden we het wel tof, dan moeten de gasten niet van de ene trouw naar de andere...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 31-10-2008 15:33:16

Lindsy
bon -150 voor koonings in Deurne, Nederland en -150 als je bij het kleed ook nog schoenen koopt
Ik heb een bon vanop de beurs in Antwerpen voor Koonings in Deurne, Nederland. -150 euro op de schoenen als je het kleed daar koopt en daarbuiten nog een bon van -100 euro op het kleed! Geldig tot 1/7/2009! Af te halen bij mij in Aarschot!
Andere Reacties: 2 31-10-2008 14:52:32

sylvia
Bruidsjurk te koop
Hallo, wij zijn ondertussen 3,5 gelukkig getrouwd en hebben besloten mijn bruidsjurk te verkopen. Het is een heel romantische ivoorkleurige jurk van Les Mariées d'Elodie, collectie 2008. Meer info en foto's vind je op Ebay, zoekertje 3203151930...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 31-10-2008 14:28:20

Marijke
Getrouwd en heimee !!!
Hallo allemaal,Tot 16 augustus 2008 behoorde ik nog tot de categorie 'bruidjes in spé'. We zijn nu al 76 dagen supergelukkig getrouwd, maar zit met een probleempje. Ik heb enorm 'heimwee' naar onze trouwdag.Niet omdat er iets is misgelopen, ma...
Andere Reacties: 6 31-10-2008 11:30:41

Claudia
Thema
Dag bruidjes !Ik ben volop bezig met de voorbereidingen, maar vroeg me 'n beetje af rond welk thema jullie werken? Ik dacht bvb aan film, en dan de tafels naar de song van de film te noemen, en dan zo de mensen op de één of andere manier du...
Andere Reacties: 4 31-10-2008 11:13:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...