Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Van Gelder
help STRESS!
Hey allemaalWilde even mijn hart luchten. Wij trouwen 30 mei 2009 en hebben al een heleboel dingen geregeld. Toch begin ik een beetje zenuwachtig te worden en te denken: " Hopelijk houdt iedereen zijn woord"! Ook zijn er nog verschillend...
Voorbereiding Reacties: 6 20-12-2008 15:18:31

Els
bruidswinkel gezocht (regio mechelen - leuven)
Hellow!Is er iemand die een goede bruidswinkel kan aanbevelen in de omgeving van Mechelen? Ik heb al een afspraak gemaakt bij Maxim's Couture (in Mechelen), maar k zou graag nog een tweede winkel vastleggen om wat te kunnen vergelijken. K dacht aanva...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-12-2008 14:34:42

christine
tekst of verhaal om voor te lezen
Hallo,Wij trouwen eind januari en zijn nog op zoek naar een tekst of verhaaltje om voor te lezen tijdens de dienst op het gemeentehuis. Kan iemand ons verder helpen? Liefst niet religieus. Mag ook in de vorm van een sprookje zijn.christinemichiels@h...
Andere Reacties: 8 20-12-2008 14:30:05

Alexander
trouwjurk huren omgeving Gent
Hello,Waar kunnen we het best terecht om een jurk te huren of eventueel te kopen in de buurt van Gent. Budget circa 3- 400 euro. We hebben al via de gouden gids gezocht maar nog niks serieus gevonden.grtz
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 20-12-2008 13:29:06

liesbeth
praktische kant trouw
hallo,Ik had graag geweten hoe jullie alles regelen qua financiën, contract,...We weten niet hoe we alles het best regelen.Mijn vriend werkt al veel langer dan ik waardoor hij een veel grotere spaarboek heeft. Hij wil dit voor zichzelf houden al...
Juridisch Reacties: 6 20-12-2008 12:39:00

Cindy
traiteur Marc Thys uit Genk
Ik ben op mijn zoektocht naar een traiteur uitgekomen bij Marc Thys uit Genk. Is er iemand die ervaringen heeft met feesten door hem verzorgd? Graag had ik enkele meningen zodat ik weet of ik goed zit. Wij zouden evnetueel willen opteren voor een Bar...
Andere Reacties: 2 20-12-2008 11:30:09

Lorianne
ceremoniemeester
hey,ken er iemand een goede ceremoniemeester in Oost-Vlaanderen?groetjes,lorianne
Ceremonie Reacties: 3 20-12-2008 11:26:25

Lindsey
cruise
Hallo Meisjes,Iemand van jullie ervaring met cruisen? Wij zouden als huwelijksreis op cruise willen gaan maar dit is voor ons helemaal nieuw. Ik kijk er wel naar uit zelle!GroetjesLindsey20/06/09
Andere Reacties: 8 20-12-2008 10:41:13

Lorianne
trouw 12/09
hey bruidjes (en bruidegommen),wij trouwen 12/09/09 te Lokeren. Zijn er nog bruidjes die dan trouwen? Hoever staan jullie met de voorbereidingen? Voor een beetje een idee te krijgen of ik goed bezig ben eh!:-)groetjes,Lorianne
Andere Reacties: 6 20-12-2008 10:31:33

Valerie
Huwelijksreis Dominicaanse
Hey,Wij zijn er nog steeds niet uit voor onze huwelijksreis in april...We denken eraan om naar de Dominicaanse te gaan... Is dit een aanrader? Zijn er bepaalde hotels die jullie aanbevelen?groetjes en alvast bedanktValerie
Huwelijksreis Reacties: 6 20-12-2008 9:56:03

danielle
trouwjurk te koop maat 38 van linea rafaelli
te koop trouwjurk van linea rafaelli met stola erbij maat 38 ik heb hem met mijn bruiloft 19september aangehad ik ben 1.70 en had er een klein hakje onder heb je intresse ik stuur een foto mail naar daniellevandervelde_@hotmail.com prijs 450euro
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 19-12-2008 19:43:58

Marlies
trouwjurk marylise
Hallo,Ik ben vandaag trouwkleedjes gaan passen in La Sposa in Roeselare. Ik kwam telkens uit op de kleedjes van Marylise. Nu twijfel ik nog tussen het model Simba en model Elyse. Zijn er nog die gekozen hebben voor één van deze modellen? Gr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 19-12-2008 17:43:51

Cynthia
Uitnodigingen
Hey,We maken zelf de lay-out van onze trouwuitnodiging, maar we zouden het vrij klassiek houden. Zijn er nog mensen die dit gedaan hebben? Kan je anders het voorbeeld en vooral ook de tekst doormailen: cynthialambrecht@hotmail.com ? alvast bedanktGre...
Andere Reacties: 0 19-12-2008 17:22:39

Lesley
Bruidsboeket weggooien
Hey bruidjes,Eventjes een vraagje: wanneer gooien jullie je bruidsboeket weg? na de kerk of eerder op het avondfeest?Lesley
Bruidsboeket Reacties: 11 19-12-2008 14:37:09

Johanna
woestijnkapel te gooik
Hallo, Is er nog iemand die in de woestijnkapel gaat trouwen? Hebben jullie al ideetjes om de kapel te versieren? groetjesJoke
Ceremonie Reacties: 0 19-12-2008 14:12:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...