Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kay
Zus als bruidskindje
Dag bruiden en bruidegommen,Ik heb eens een vraag. Wij trouwen op 22 Augustus. Zelf heb ik nog een kleine zus die nu 2 Jaar is tegen als we trouwen zal ze bijna drie jaar zijn. Nu las ik tijdens het rondsurfen voor kledij voor haar dat je best geen ...
Andere Reacties: 6 16-12-2008 11:58:10

Nele
openingsdans
Hoi luitjes,wij willen een spectaculaire openingsdans! Wij gaan er dan ook wat danslessen voor nemen. Nu zitten we wel nog met 1 probleem: we weten niet welk liedje!Ons idee was om 'the one that I want' van Grease te doen, maar we willen de mensen na...
Andere Reacties: 5 16-12-2008 11:40:48

Liesbet
schuur "de pleute" in westouter
Heeft iemand daar ooit een trouwfeest gedaan en wat waren je ervaringen/mogelijkheden? Is wel een zaal zonder traiteur en catering. Van hun website af te leiden is er ook een vakantiehuisje bij. Er staat dat de schuur beschikbaar is voor de gasten va...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-12-2008 10:25:03

Liesbet
Schuur "De Pleute" Westouter
Heeft iemand daar ooit een trouwfeest gedaan en wat waren je ervaringen/mogelijkheden? Is wel een zaal zonder traiteur en catering. Van hun website af te leiden is er ook een vakantiehuisje bij. Er staat dat de schuur beschikbaar is voor de gasten va...
Andere Reacties: 1 16-12-2008 10:22:01

Sharon
trouwkleed past niet perfect en ben niet verdikt
dag bruidjesIk ben vorige week mijn 1ste pas gaan doen, en mijn trouwkleed ging wel maar kon met moeite toe op mijn rug, het ging toe maar ik kon niet meer ademen, het spande zo. Mijn buste is perfect maar ik weet dat mijn rug breder is dan mijn voor...
Andere Reacties: 5 16-12-2008 0:02:56

sabrina
trouwfeest en men hart eens luchten
Vorig jaar waren met verloofde en ik aanwezig op men nicht haar trouw. Daar werden we niet echt als familie beschouwd ( we zijn maar de eenige familie die ze hebben)maar meer als gewone gasten. Die dag begon met dat ik (verloofde moest nog werken) me...
Voorbereiding Reacties: 10 15-12-2008 20:42:36

Imke
fuertefentura
Hey medebruidjes,Zoals sommige konden volgen twijfelden we of we in april naar de canarische eilanden zouden gaan. Nu hebben we de knoop doorgehakt en gaan het risico lopen op eventueel minder weer. Nu zouden we het lieft naar fuertefentura gaan maar...
Andere Reacties: 6 15-12-2008 18:45:02

Inge
Fortune cookies
Hey,Bij deze verklap ik aan jullie mijn grote verrassing voor onze gasten: de bedankjes. Graag zou ik zelf fortune cookies/gelukskoekjes maken met daarin een briefje waarop een gelukswens en bedankt staat. Ik heb op de site van geluk.com ofwel the fo...
Andere Reacties: 6 15-12-2008 18:37:08

Laetitia
bigdayiscomingsoon
brrrr...vrijdag is het eindelijk onze dag...whaaaa...de zenuwen beginnen te komen ma heb er echt wel zin in ;-)!Sorry hoor maar moest dat even kunnen delen ;-).Veel succes aan alle andere decemberbruiden.x
Andere Reacties: 4 15-12-2008 18:33:53

Sanne
uitnodigingen
Wat was of wordt de tekst op jullie uitnodigingen? graag zou ik al de tekst willen weten als het kan. adressen natuurlijk niet! bedankt
Uitnodigingen Reacties: 4 15-12-2008 16:38:35

Sanne
aankleding viering
Dag aanstaande bruidjes! Ik heb een probleem, wel: wij hebben een vrieing van de goede herder die buiten zal plaatsvinden. (als het slechtweer is binnen natuurlijk, maar we hopen op GOED weer!) wat is nu het probleem: wij wilden graag aan de stoelen ...
Ideeën Reacties: 0 15-12-2008 16:32:21

Evelien
hoe kom ik aan een doopbewijs?
Iemand een idee waar ik een doopbewijs moet halen? Is dat bij de meneer pastoor die me heeft gedoopt? of op het gemeentehuis? of hoe doe ik dat?
Voorbereiding Reacties: 5 15-12-2008 15:39:59

Kathy
bruidsmode Koonings Nederland
hoi dames,dit moet me toch even van het hart.afgelopen zaterdag ben ik naar Koonings in Nederland geweest, het zag er veel belovend uit en op de beurs in Antwerpen heb ik er toch positieve info gekregen.Nu kwam ik er zaterdag aan, weliswaar ietsje la...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-12-2008 14:47:17

Evelien
geen kinderen op avondfeest, hoe pak je dat aan??
Hallo,ik lees hier dat er verschillende bruidjes zijn die ervoor kiezen om geen kinderen te vragen op het avondfeest. Ikzelf zou ook graag een avondfeest zonder kinderen willen. Maar hoe pak je dat aan? Zet je dat expliciet op de uitnodiging? of zeg ...
Uitnodigingen Reacties: 7 15-12-2008 14:45:26

Evelien
bruidsmode sofie lovendegem
hallo,Volgens de site hebben ze er alle grote merken trouwjurken vanaf 150 euro. Iemand ervaring met deze winkel of al daar geweest? Klinkt aanlokkelijk, maar is voor mij een heel stuk rijden en ben bang dat het alleen goed klinkt maar verder niet kl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 15-12-2008 13:43:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...