Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

melissa
uitnodiging
he halloik heb ondertussen een zaal gevondende beekhoeve in neerlanden prachtig en de prijs valt mee ik heb wel een ander probleem ik wil een tof orgineel uitnoding maken soms wat tips
Uitnodigingen Reacties: 3 11-12-2008 19:05:50

Inge
vuurwerkstokjes: waar verkrijgbaar?
Hallo,mijn collega wil graag de kindjes van haar klas een vuurwerkstokje mee geven bij hun nieuwjaarsbrief. Ze vindt echter nergens zo'n stokjes.Weet iemand van jullie waar je zo'n stokjes kan kopen? En hoeveel dat ongeveer kost?Thx!Inge (1/8/2009)
Andere Reacties: 4 11-12-2008 18:48:49

lies
DJ evaluatie infinity
hallo bruidjes,kent iemand dj infinty van esen? welke stijl? veel gepraat? ik weet het, kheb al een paar dj evaluaties gevraagd, maar ik vind het zo lastig om te beslissen? een goede dj is zo belangrijk voor je feest.groetjesbride to belies
Andere Reacties: 5 11-12-2008 18:31:29

MG
pppffff viering???
Hey, hey, iedereenWe zouden enkel voor de wet trouwen maar ik vind dit veeeel te kort en dat alles zo rap voorbij zou zijn dus had ik gedacht aan een viering. We gaan niet naar de kerk en dan vind ik niet dat je voor de kerk kunt trouwen. Weet er iem...
Ceremonie Reacties: 6 11-12-2008 17:45:53

Stijn
scala beveren
is er iemand die een feest gegeven heeft in Scala in Beveren, wij overwegen daar onze trouwfeest te geven?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-12-2008 17:16:53

annelies
huwelijksreis
hey iedereen,ik ben vandaag eens langs het reisburo geweest voor onze huwelijksreis in mei. Het is de bedoeling ergens naar azie te trekken, we zijn al 2 keer in thailand geweest. Maar die man het reisburo begon al reizen uit te leggen met een budg...
Huwelijksreis Reacties: 7 11-12-2008 14:16:58

Tine
Breedte trouwring kiezen
Hoi hoi allemaal, ik ben aan het rondkijken voor onze trouwringen en ik vroeg mij iets af: wat staat het mooiste bij dikke vingers? Een smalle of bredere trouwring? Iemand een idee? Ik heb nl een trouwring gevonden die ik in de gewenste breedte kan l...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 11-12-2008 13:13:25

Mandy
Ondertrouw
Hoi iedereen,Hoe lang op voorhand doen jullie de ondertrouw?Ik heb er geen idee van hoe ver op voorhand dat moet gebeuren.Groetjes
Andere Reacties: 9 11-12-2008 12:13:36

Kim
Baenwinning
Heeft iemand ervaring met de Baenwinning van Bart Claes?GroetjesKim
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-12-2008 12:06:39

Sophie
menu - uitnodigingen e.d.
hoi dames,Ik zoek enkele ideeen en ik hoop dat jullie mij daar mee kunnen helpen.Is er iemand die volledig zijn uitnodigingen, bedankingen en menu's zelf maakt...Voor de menu heb ik al een idee gekregen van een puzzel. En als naamkaartje dan een puzz...
Andere Reacties: 4 11-12-2008 12:06:30

Nele
retro receptie
Hoi Bruidjes,ik ben net klaar met t ontwerpen van onze uitnodigingen. Deze zijn in een retro-stijl. Erg jaren 40-50... Nu wou ik dit idee wat verder uitwerken naar ons avondfeest en receptie.Iemand ideëen voor de muziek, hapjes, deco... Voor een...
Ideeën Reacties: 11 11-12-2008 11:32:49

ellen
muziek viering
hey hey,hier onze muziek voor de viering: Stond eigenlijk zo al 2 jaar geleden vast. zijn liedjes die veel voor ons betekenen.suite: wim mertens close cover (piano)intrede: come what may, moulin rougeyou are: dolly parton/nataliathe promise: tracy ch...
Andere Reacties: 1 11-12-2008 11:31:01

ellen
zalig...kleedje gevonden
heyhey, gisteren ben ik kleedjes gaan passen bij Cony-Aalter.ik had op de website al enkele gezien en dan met die info naar daar getrokken. Toen die vrouw mijn droomkleed uit de rekken haalde wist ik het even niet maar waar ik het had... zo lelijk.en...
Andere Reacties: 4 11-12-2008 10:18:12

Jill
kado's
Hoi aan iedereen !Het begint voor ons serieus te korten waardoor we terug in actie moeten beginnen schieten. Ik zou dit weekend graag al wat kado's kopen voor de mensen die ons geholpen hebben ed. Ik ben er voor de meeste al wel uit maar heb eigenlij...
Ideeën Reacties: 7 11-12-2008 9:35:16

vanessa
drukkerij hautekiet
heeft iemand ervaring met drukkerij hautekiet uit gullegem??groetjes
Andere Reacties: 0 11-12-2008 9:28:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...