Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
azzurro oostende
Dag dames,Binnenkort ga ik naar Azzurro in OOstende kleedjes passen. Mag er daar veel passen, houden ze een beetje rekening met je smaak,...want ik heb een maatje meer en wil toch zeker stralen op mijn dag (wie niet hé?) kortom wat vinden jullie...
Andere Reacties: 11 9-12-2008 12:58:10

Nele
feestzalen rond Sint-Niklaas
Hoi,we zijn op zoek naar een geschikte feestzaal in de buurt van Sint-Niklaas. We zijn oa al gaan horen bij Salons Art Nouveau in Sint-Gillis, Tybeert in Lokeren, De Watermeulen in Kruibeke en het Kastelenhof in Stekene. Kunnen jullie ons helpen om d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 9-12-2008 12:51:38

digna
wat te doen na de dienst
heywij trouwen enkel in het gemeentehuis dus geen kerkdienst en geen gevulde dagid avond hebben we een groot feestaangezien onze families ver uit elkaar wonenwillen ze niet 2keer rijden1 keer vr de dienst en 1keer voor t feestnu is mijn vraagwat kan ...
Ideeën Reacties: 9 9-12-2008 11:59:13

Nele
tekstje uitnodigingen
Hey hey,ik ben nog aan t twijfelen of ik gedichtje/tekstje op mn uitnodigingen zou zetten. Kunnen jullie jullie tekstjes even vermelden?Ik zou graag iets willen rond t feit dat we op de dag van ons 10-jarig samenzijn voor de wet trouwen. En een gedic...
Uitnodigingen Reacties: 4 9-12-2008 11:47:13

Joke
just married!!! verslagje+ feestzaal den hof
dag bruidjes-to-be,dagen en wekenlang zat ik hier op het forum af te tellen tot onze grote dag, en lang dat dat duurde... tot die er opeens wel heel snel was... zaterdag 6 december is voor ons de mooiste dag uit ons leven en hier volgt het verslagje:...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 9-12-2008 11:38:46

Anne-Lies
Kortrijk - Parking tijdens paasfoor
Hallo,Wij trouwen op 17 april 2009 in Kortrijk voor de wet. Het is dan nog paasfoor. Zijn er mensen die dit ook meemaakten en hebben jullie problemen gehad met het vinden van parking? (er worden 3 parkeerplaatsen voorzien door de stad, maar aangez...
Andere Reacties: 0 9-12-2008 10:34:43

Kim
Huwelijkslijst
Hoi,Mijn eerste idee was om op de uitnodigingen ons rekeningnummer te zetten, want ik persoonlijk vind het niet zo raar om geld op iemand zijn rekening te storten als cadeau, maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen dit wel erg onpersoonlijk vi...
Andere Reacties: 3 9-12-2008 9:25:00

jaarke
le saulchoir
Hi,Heeft iemand ervaring met Le Saulchoir? groetjes
Andere Reacties: 2 9-12-2008 8:16:15

Carolina
@ Heidi, waar lampje gevonden?
Andere Reacties: 6 9-12-2008 0:36:30

Liesbet
lay out misboekje - help!
Hey hey!Wij trouwen over exact 12 dagen en we zijn volop bezig met de laatste voorbereidingen. Kan iemand mij verder helpen met de layout van ons misboekje? Ik heb weinig kaas gegeten van Word en weet echt niet hoe je de layout moet kan opmaken. Qua ...
Andere Reacties: 1 8-12-2008 22:35:07

HEIDI
thema kleuren,ideen gevraagd
hoi wij willen graag rond thema kleuren werkenheeft er nog iemand ideen voor onswe zouden ons dochtertje fotograferen en iedere keer met ander gekleurd blad in haar handen voor de tafelverdeling,en wij dan opkomen,vlieg met me mee
Ideeën Reacties: 7 8-12-2008 22:10:57

annelies
vorige collectie
Iemand een idee of je de collectie van vorig jaar van linea ook nog ergens kunt passen en kopen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 8-12-2008 21:39:12

Kim
Kapper of kapster gezocht
Hallo bruidjes,ik huw op 15 augustus en ben nog op zoek naar een kapper of kapster die eventueel op de huwelijksdag thuis komt. Zijn er die ervaring hebben met een kapper of kapster uit West-Vlaanderen (regio Ieper - Poperinge) die goed kan opsteken?...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 8-12-2008 20:51:33

Nathalie
Mijn Mémoire-trouwring is niet meer...
Hoi beste bruidjes,Ik weet dat jullie allemaal volop op zoek zijn naar ideetjes en inspiratie om van jullie trouwdag de mooiste dag van jullie leven te maken. Ondertussen zo'n 1,5 jaar geleden zat ik ook regelmatig op deze website te surfen. En ik ...
Andere Reacties: 10 8-12-2008 18:33:52

Melissa
Doodsangst Bruidsjurk Maatje Meer - Vervolg
Hello!Enkele weken geleden heb ik hier een berichtje gepost ivm mijn angsten voor het passen van een bruidsjurk omdat ik een maatje meer heb.Ik heb daar tal van positieve reacties op gekregen, en terecht! Vele bruidszaken hebben inderdaad vele jurken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-12-2008 17:45:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...