Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Veronique
Airbrush tanning
Hoi Heeft er iemand ervaring met airbrush tanning, zowel goed als slecht? Ik ben roodharig, krijg wel een beetje kleur in de zomer maar daarvoor moet ik ofwel heel veel onder de zonnebank gaan ofwel heel veel in de zon zitten. Nu, beide zijn niet ech...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 7-12-2008 13:07:51

Carolina
ja ik weet het 't is afgezaagd ... misboekjes
De vraag is al heel veel gesteld maar omdat wij er nu toch over aan het denken zijn om voor de kerk te trouwen zou ik graag wat misboekjes zien. Wij wilden eerst niet voor de kerk trouwen maar dit lag meer aan onze pastoor. ggrahhh... verschrikkel...
Andere Reacties: 0 7-12-2008 12:07:29

jonas
Het Paterspand of De Residentie???
Wij trouwen op 7 november 2009.Voor ons feest twijfelen we tussen het Paterrspand in Turnhout en De Residentie in Lichtaart. Heeft iemand van jullie in een van beiden al eens een feest gedaan of gehad? Hoe was dat en wat vonden jullie ervan?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 7-12-2008 12:00:47

bettina
oooooohhh spannend nog 20daagjes!!!!!!xxxxxxxx
Andere Reacties: 2 7-12-2008 11:07:27

Marieke
18 april 2009 - THINGS TO DO
Hey bruidjes!Wie van jullie stapt er nog in het huwelijkbootje op 18 april 09?In hoeverre staan jullie met de voorbereidingen?Dingen die ik nog moet regelen zijn:- afspraak met rent a priest (januari) -> heeft er iemand boekjes van een alternatiev...
Andere Reacties: 2 7-12-2008 10:32:28

Leen
Airbush tanning
Hallo, ik ben op zoek naar een schoonheidssalon in de regio Tienen-Leuven of Aarschot-Diest waar ze aan manuele airbrush tanning doen. Ik wil dit graag proberen voor m'n burgerlijke trouw volgende vrijdag. Als dit goed werkt, kan ik het ook doen voor...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 7-12-2008 9:42:17

Sigrid
eigen kindjes mee betrekken in misviering
Hoi, wij zouden graag onze eigen kindjes mee betrekken in de misviering. Zijn er onder jullie die dit ook gedaan hebben of gaan doen en hoe doen jullie dit juist? Speciale teksten, kindjes ook een ring of armbandje geven,...? Voorbeeldjes van misboek...
Ceremonie Reacties: 1 7-12-2008 8:48:44

tine
stropdas
Hey allemaal,Mijn vriend wil onder zijn kostuum geen stropdas dragen hij heeft een zwart kostuum met gilet. Nu weet ik niet welk kleur van hemd ik eronder moet steken doe ik een wit ( maar dan is het precies of hij een ober is) of doe ik een donker (...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 7-12-2008 7:34:41

Kristien
Locatie gezocht!!
Dag iedereen! Ik ben op zoek naar een speciale locatie voor mijn trouwfeest, ik zou graag een trouwfuif geven 's avonds, ik heb al "De Ritzbuilding" gevonden. Nu zou ik nog graag meerdere locaties vinden zoals deze waar je echt een toffe av...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-12-2008 4:10:46

Sof
Locatie omgeving Ternat
Hallo,Kent er iemand leuke locaties in de omgeving van Ternat. Mijn voorkeur gaat uit naar iets met een oud gebouw of zo.BedanktSof
Fotografie Reacties: 2 6-12-2008 22:25:43

Sof
Locatie omgeving Ternat
Hallo,Kent er iemand leuke locaties in de omgeving van Ternat. Mijn voorkeur gaat uit naar iets met een oud gebouw of zo.BedanktSof
Fotografie Reacties: 0 6-12-2008 22:25:42

Katrien
trouwjurk gevonden!!
Hoi hoiIk had vandaag mijn 1ste pas in Bruidshuis Ellen te Oostburg en heb alvast mijn kleedje gevonden!Is een heel vreemd gevoel: ik wist vooraf dat het iets van Linea Raffaelli zou worden (of toch iets in die richting) en had alvast mijn voorkeuren...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 6-12-2008 21:06:55

lien
pierre-yves aalst
Hey allemaal,Ben deze middag mijn droomkleed tegengekomen bij Pierre-Yves te Aalst.Alleen...Heb al gehoord dat je, wanneer je je kleed bestelt, je niet alleen 75€ moet bijbetalen voor de retouches, maar nog eens 75€ voor de 1e pasbeurt, w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 6-12-2008 20:55:53

Tine
Wie heeft er zin in een fotoshoot???
Hallo medebruidjes,een paar weken geleden postte ik een berichtje met de vraag naar medekandidaten naar een fotoshoot.Ik doe zo'n fotoshoot op 15 december in "Engelen aan de Waterkant" in Gent. Ik zal mijn ventje op nieuwjaar verrassen met ...
Andere Reacties: 2 6-12-2008 18:53:29

Heidi
Bruidskleed: eerste pas???
Hoi iedereen,ik heb mijn kleedje besteld en mijn eerste pas is pas 6 maanden later, zo'n anderhalve maand voor het huwelijk.Is dat niet wat aan de late kant volgens jullie?Ben in de zomer altijd wat slanker en ben bang dat er nog veel moet ingenomen ...
Andere Reacties: 13 6-12-2008 16:30:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...