Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vanessa
bruidskindjes (communiekledij, wanneer?)
enig idee wanneer de communiekleertjes in de winkels te vinden zijn?had graag tijdens de kerstvakantie al eens ergens gaan rondkijken, maar weet niet of er al iets zal te vinden zijn voor de communies
Andere Reacties: 4 17-12-2008 14:46:45

Marie
Begin liedje openingsdans
Hallo,laten jullie het liedje voor jullie openingsdans helemaal spelen?Vaak is er in het begin een stukje met enkel zang, zonder de instrumenten. Dat is moeilijk om op te dansen want het ritme is dan nog niet zo duidelijk.Knippen jullie zo'n stukjes ...
Openingsdans Reacties: 3 17-12-2008 14:10:23

Patricia
2e hands lingerie
Ik ben aan het twijfelen om een corsage aan te schaffen, maar ik heb 2 dilemma's: ten eerste weet ik niet zeker of dit wel gaat onder mijn kleed (heel doorzichtig rond buik en je ziet elk bubbeltje erdoor, dus misschien ook de balleinen), en ten twee...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 17-12-2008 14:02:07

Patricia
Interessante 2e handssite
Er wordt nogal vaak gevraagd naar 2e handskledij, vandaar dat ik deze site met jullie wil delen: http://www.debruidsetalage.nl Zij hebben 2e hands kleedjes, accessoires enz!!Het is wel in Nederland, maar uiteindelijk is dat ook niet de andere kant va...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-12-2008 13:57:13

Kim
Vervoer
Hoi iedereen. Heeft er iemand misschien ervaring met westlimousine of nightlifelimo's? Groetjes Kim 01/08/2009
Andere Reacties: 3 17-12-2008 11:54:35

Wendy
Teksten misboekje
Hallo iedereen,kan iemand mij het tekstje doormailen die normaal gezien voor komt in de eerste lezing?Betreft oud koppeltje samen op wandel.Ik heb het ergens gelezen en kan het maar niet meer terug vinden :-(Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 17-12-2008 11:41:24

Evelien
iemand ervaring met dressmatch in apeldoorn?
hallo,Zijn er hier bruidjes die ervaring hebben met dressmatch in apeldoorn? Iemand daar haar kleedje besteld of gekocht? Of geprobeerd? Ik overweeg om daar te kopen, maar gezien de afstand wou ik eens horen of er mensen ervaringen hebben met deze wi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-12-2008 9:55:38

Lien
Bruidsschoenen
Nu ik mijn kleedje gevonden heb, begin ik stillekesaan uit te kijken naar bijpassende schoenen. Ik ging dus vorige week opnieuw naar dezelfde winkel om de schoenen te bekijken en eventueel een stukje stof mee naar huis te nemen.Het is een stukje stof...
Andere Reacties: 5 17-12-2008 9:40:50

Kim
Viering in Gemeentehuis
Hallo Iedereen. Aangezien wij niet voor de kerk trouwen, had ik het idee om een kleine viering te doen in het gemeentehuis (+-1uur). Nu zou ik willen weten of dit mogelijk is en of iemand hier aanwezig dit al eens ervaren heeft. En hoe wordt zo een v...
Locaties - Viering Reacties: 4 17-12-2008 8:19:31

kelly
wat vinden jullie van die kleedje voor me dochter.
http://www.chiqie.nl/Webwinkel/Bruidsmeisjesjurk/Bruidsmeisjesjurk-Jordan/Detailed-product-flyer.htmlik heb op bovenstaande websiteadres het volgende kleedje gevonden. graag zou ik eens jullie mening willen weten. En is ivoor een mooie kleur voor een...
Andere Reacties: 9 16-12-2008 22:39:07

Stefanie
Droogkuis Oost-Vlaanderen gezocht
Ik zoek een luxe droogkuis regio Meetjesland (of Gent) voor mijn trouwjurk en het kostuum van mijn man. Mijn jurk heeft pareltjes en ik wil ze graag onbeschadigd terug. Kent iemand een goed adresje (uit ervaring) en de prijzen van een luxe droogkuis?...
Andere Reacties: 4 16-12-2008 21:41:25

Lies
Theadrome - Wilrijk
Hoi, heeft er iemand ervaringen met de zaal Theadrome in Wilrijk? Ik ben op zoek naar een locatie die een tikkeltje anders is in de omgeving van Antwerpen.
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 16-12-2008 20:23:48

Barbara
Misboekje
Hey bruidjes,Nog 165 dagen te gaan en het is D-dag. Maar hoe begin je in godsnaam aan het misboekje. Ik heb me al suf gepiekerd. Alle voorbeelden, tips & trics, websites e.d. zijn welkom.Bedankt !!!B. 30/05/2008
Religie Reacties: 3 16-12-2008 19:09:19

daisy
Halse bruidjes
hallo Halse bruidjes,waar gaan jullie gaan of zijn jullie geweest voor alles voor jullie trouw?bij ons is volgende al gedaan:trouwkleed: aalstzaal: hof ter nering Beerselfotograaf:via vrienden voor vriendenprijs, kost toch nog 1000euro ipv 1300vervoe...
Andere Reacties: 14 16-12-2008 19:07:26

daisy
halse bruidjes
Andere Reacties: 0 16-12-2008 18:54:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...