Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

liesbeth
vind geen uitnodigingen
hallo,Het wordt voor ons stilaan tijd om de uitnodigingen te kiezen. Ik heb al enkele voorbeeldboeken gezien maar er is niet echt iets waarvan ik vnd dat het eruit springt.Ik zou graag iets moderns hebben, zonder al te veel tralala...Is er ieand die ...
Andere Reacties: 9 16-12-2008 18:04:16

Hester
huwelijksreis
Hallo iedereen,Wij trouwen op 19 december 2009, en zouden normaalgezien op 21 december op huwelijksreis vertrekken. Ik had gedacht om eerst de kerstdagen in New York door te brengen en nadien naar een warme plaats door te vliegen, iemand enige sugges...
Huwelijksreis Reacties: 1 16-12-2008 16:59:45

Anja
TE KOOP nooit gedragen trouwjurk Bellice
TE KOOP nooit gedragen kleed 'Belice'Is in 2 stuks, zilverwit, modern, maatje 38Ondertussen is het kleed gearriveerd in de winkel maar trouwfeest afgelast...http://www.hitched.co.uk/fashion/FashionSupplier.aspx/wedding dresses/Bellice/BB7750/ Het kle...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-12-2008 16:51:22

carine
TE KOOP
1) PRACHTIGE FEESTELIJKE STOLA IN RODE TULE. PRIJS 50 EURO2) BRONSKLEURIGE SCHOENEN LA SPOSA (MT 39). PRIJS 80 EURO
Kledij - Suite Reacties: 2 16-12-2008 16:23:06

Mieke
getuige vragen
Hallo iedereenIk trouw volgend jaar in mei en ik moet nog steeds mijn getuige vragen. Ik weet wel wie ik zou vragen, maar ik zou dat graag met een gedicht of een versje doen, als een soort nieuwjaarsbrief in deze periode. Alleen lukt het me niet om e...
Voorbereiding Reacties: 2 16-12-2008 15:54:01

Matthias
trouwlocatie
Hey iedereen,Wij zijn op zoek naar een leuke locatie voor ons trouwfeest in deb regio Antwerpen, niet alleen het centrum maar ook de randgemeentes zijn opties?Kent er iemand een leuke zaal maar niet elzenveld of horta want daar hebben we juist een tr...
Ideeën Reacties: 9 16-12-2008 15:32:01

evelyn
kleed passen
dag medebruidjes,Een vraagjes over het kleedje. Ik heb namelijk al x-aantal maanden mijn kleed gekocht, liefde op het eerste gezicht, jullie kennen dit wellicht,... ik trouw pas in juli '09 en vroeg me af wanneer het verstandig zou zijn om een eerste...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 16-12-2008 14:52:12

Nathalie
DJ voor trouwfeest 05/09/09
Hey iedereen. Wij zijn volop aan het plannen en op zoek naar een tweetalige dj (Nederlands-Frans) regio Merksem (Antwerpen)Wie kent er een goeie?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 16-12-2008 14:19:08

daisy
muziek in de kerk
hallo,even had ik graag jullie mening gehoord over onze keuze van muziek voor in de kerk,bruidsmarsplease forgive me - bryan adamsik wil met je trouwen - k3 ( speciaal op vraag van onze kindjes )de ware - clouseauyou're beautiful - james bluntik wil...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 16-12-2008 14:00:43

joke
receptie
hallo iedereen, ik ben op zoek naar een locatie voor een receptie in genk of omgeving.liefst niet te duur.groetjes
Locatie Reacties: 2 16-12-2008 13:56:04

Nella
bloemen en uitnodigingen
Goeiemiddag,Heeft iemand ervaring met bloemiste Bernadette Dewitte uit Desselgem en in welke prijscategorie valt ze?Heeft er ook iemand ervaring met drukkerij Pressclusief uit lendelede?groetjesNella
Andere Reacties: 0 16-12-2008 13:48:15

Sofie
Vragen getuigen - geen vacature!!
Ladies,Op kerst komen mijn broer en zus en mijn verloofde zijn 2 zussen, zij zijn onze getuigen (2 vr de kerk en 2 vr de wet).We willen hen op 'n leuke manier als getuigen vragen, het idee van 'n vacature ken ik al..Maar het liefste wil ik iets origi...
Andere Reacties: 9 16-12-2008 13:18:01

Saskia
witte duiven
Hoi,voor mijn huwelijk had ik graag witte duiven laten vliegen na het kerkelijk huwelijk. Alleen, waar vindt je zo'n witte duiven en hoeveel kost dat?Ik ben van Beveren-Waas, dus misschien is het handig iemand te vinden uit Oost-Vlaanderen of Antwerp...
Andere Reacties: 4 16-12-2008 12:45:21

Saskia
2 getuiges voor de bruid, mogelijk?
Hallo,ik trouw voor de wet en de kerk. Ik heb voor mezelf twee getuiges. Namelijk mijn moeder en mijn beste vriendin. Nu lees ik hier net ergens dat er voor de wet maar 1 getuige mag zijn...Hoe zit dat in de kerk? Mogen er daar wel twee zijn? Heb nam...
Andere Reacties: 4 16-12-2008 12:41:58

daisy
gezocht
hallo iedereen,wij zijn op zoek naar iemand om ons huwelijk te filmen.wij zijn van Halle bij Brussel.als er iemand ervaring en/of prijzen kent, geef maar een seintje.groetjes en merci,Lieven en Daisy25/09/09
Video Reacties: 2 16-12-2008 12:21:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...