Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
Kaat Tilley trouwjurk
Heeft iemand ervaring met een trouwjurk van Kaat Tilley? Rond welke prijsklasse zit zij?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 23-12-2008 10:47:34

stefanie
bedankingskaartjes
hoi hoi iedereen...Ik heb een vraagje, wij zouden willen onze bedankingskaartjes meteen geven na het feest, als de mensen weggaan. Wezouden wel geen foto gebruiken van ons huwelijk maar een foto die we nu zelf getrokken hebben. Dan kunnen we die zelf...
Andere Reacties: 5 23-12-2008 9:21:44

Lieve
Help: Huwelijksreis: bestemming. Cyprus, Kreta, Rhodos, Spanje...
Hey!Ik ben op zoek naar een fantastische huwelijksreis maar twijfel enorm over de bestemming en hotel.Ik dacht eerst aan Kreta, toen Cyprus, Rhodos, of mss Spanje?... Grr ik geraak er maar niet aan uit en ben zeker al 10 keer van gedacht veranderd.In...
Huwelijksreis Reacties: 9 23-12-2008 0:57:21

Sarah
alternatieve viering
hey, wij zouden graag een alternatieve viering houden maar zouden graag de kosten drukken en het daarom zelf in elkaar steken. kennen jullie misschien goede tekstjes, liedjes die we hiervoor kunnen gebruiken? Of hebben jullie zelf zo'n viering geplan...
Ceremonie Reacties: 2 22-12-2008 22:40:18

HEIDI
uitnodiging in filmticket
kan er ons iemand helpen met zo n ticket?dank u
Andere Reacties: 3 22-12-2008 22:02:42

HEIDI
thema film
hallowij willen graag rond het thema film werkenhebben jullie nog ideeen?we zouden onze ontnodiging als een film ticket maken,ev de tafel elk een andere naam van een film,bedankingskaartje in filmstrook,help nog ideeen of aanvullers
Andere Reacties: 5 22-12-2008 22:00:40

Laura
Kleedjes bruidsmeisjes Leuven
Hey,Volgens iemand die in de winkel van Maxim's couture werkt, is er een winkel op de bondgenotenlaan in Leuven die kleedjes voor bruidsmeisjes verkoopt. Weet iemand soms over welke winkel ze het kan hebben?(echte kleine bruidskleedjes voor kindjes)G...
Kledij - Suite Reacties: 3 22-12-2008 21:27:55

K
huwelijksreis
Hey allemaal! heb een vraagje: wij trouwen op 02/05/09 en zijn op zoek naar een huwelijksreis (te vertrekken op 05/05 ong.) Ik wilde een roadtrip aan de westkust van N.Amerika en mijn vriend wilt eerder een rustigere vakantie. Nu zijn we overeengekom...
Huwelijksreis Reacties: 3 22-12-2008 20:30:28

Annelies
Aandacht schenken aan overleden familieleden
Hey iedereen, ik ben op zoek naar een manier om op een passende manier onze beide overleden vaders te herdenken in onze huwelijksviering. Ik zal hier zeker tijd voor maken tijdens de voorbeden, maar zijn er nog van jullie die in deze situatie zitten...
Ceremonie Reacties: 6 22-12-2008 19:20:30

franca
cameraman regio bilzen
hallo ik ben op zoek naar een cameraman, wie kan me helpen regio bilzengrtjs
Andere Reacties: 2 22-12-2008 18:37:47

Joke
Vragen babbelbox
Hey iedereen,Wij zouden op ons huwelijksfeest een babbelbox willen zetten en hiervoor zijn we nog op zoek naar leuke en originele vragen. Wie heeft hiervoor orginele ideeën?Groetjes,Joke
Andere Reacties: 1 22-12-2008 18:10:35

Leentje
(binnen)locatie foto's diepenbeek-hasselt
Hallo, 26 september 2009 trouwen mijn vriend en ik. Ons feest zal doorgaan in Diepenbeek. We zijn nog op zoek naar originele locaties om foto's te nemen. Alden Biesen is wel leuk, maar een oude schuur/loods, een andere kleurrijke locatie is ook pleza...
Andere Reacties: 2 22-12-2008 17:52:55

Patricia
Fotograaf / videograaf regio Aalst - Geraardsbergen
Dag allemaalIk ben ook zoek naar een goede fotograaf / videograaf regio Aalst - Geraardsbergen die toch niet al te duur is. Wij trouwen voor de wet in Aalst en voor de kerk in Geraardsbergen. Hoelang worden er eigenlijk foto's getrokken op de trouwda...
Andere Reacties: 6 22-12-2008 17:51:44

Inneke
het is zover - verlovingsfeest
Goedemiddag Bruidjes,Sinds dit weekend mag ik me er ook echt gaan bijvoelen. En ik mag het zeggen ik ben verloofd!Eén van de eerste vragen van mijn ouders was... Houden jullie een verlovingsfeest?Wordt dat veel gedaan en wat houdt dat juist in?...
Andere Reacties: 12 22-12-2008 10:45:18

Liese
kleding volwassen bruidsmeisjes?
Hoi bruidjes,wij zijn op zoek naar een zaak regio Limburg/Vlaams-Brabant waar we mooie kleedjes voor de volwassen bruidsmeisjes kunnen:- kopen voor een lage prijs, - huren,- of laten maken. Wie kan ons hierbij helpen aub?Alvast bedankt!Groetjes,Liese
Andere Reacties: 3 22-12-2008 9:48:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...