Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Danusia
Uitnodiging + kerkboekje
Hallo allemaalWe gaan beginnen met de layout en tekst voor op de uitnodiging en voor het kerkboekje. Kunnen jullie mij enkele voorbeelden van teksten doorsturen (uitnodiging + kerkboekje). Voorbeelden van de layout zijn ook welkom.Jullie mogen dit st...
Uitnodigingen Reacties: 0 26-12-2008 19:30:03

Karmen
DJ Keuze - Kurt's DJ Team (Hoeselt)?
Wij zijn op zoek naar een DJ - Regio Limburg. Ons feest zal gegeven worden in Het Dennenhof in Bokrijk. Deze zaal werkt nauw samen met Kurt's DJ Team uit Hoeselt, we mogen ook een andere DJ nemen, maar ik weet het niet, misschien is deze wel goed? Is...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 26-12-2008 16:45:22

Astrid
DJ Geert Van Wijckland
Dag iedereen, is er iemand die ons aan een mailadres en/ of telefoonnummer van DJ Geert Van Wijckland kan helpen? Gegevens van andere dj's regio Beernem ook zeker welkom! Veel succes nog iedereen met de voorbereidingen!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 26-12-2008 16:11:14

heidi
ballonnen
hallo, wij trouwen op 16 Mei 2009, vermits het begint dichter te komen zijn we aan het bedenken wat we in de kerk van versieringen willen, ik zou graag met ballonnen werken, we mogen de avond voor de trouw de kerk versieren maar mijn vraag is nu; zij...
Andere Reacties: 5 26-12-2008 15:53:57

erika
Thaise trouw
Wij zouden graag een boedhistisch ceremonie houden als bruiloftsfeest. Heeft iemand hier ervaring mee. Alle ideetjes zijn welkom. Bedankt alvast
Locatie Reacties: 2 26-12-2008 15:33:41

Inge
Trouwkleed
hallo allemaal, mijn vriend en ik gaan trouwen in juli. Onze liefde is groot, maar ons budget klein. Ik ben op zoek naar een jurk rond de 400 euro. Kent iemand adresjes in Limburg?
Andere Reacties: 10 26-12-2008 13:32:46

Cindy
Lichtjes night of the proms
Hallo,Ik zit met een vraagje. Ik ben op zoek naar z'n lichtjes die ze gebruiken op de night of the proms. Weet iemand waar ik dit kan vinden? Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!Alvast bedanktGroetjes
Andere Reacties: 5 26-12-2008 11:36:33

Evelien
intredelied gezocht
Ik ben op zoek naar een mooi intredelied. Wij hebben geen cd maar live zang. Wie heeft een idee voor een mooi intredelied?groetjes en bedankt!Evelien
Ceremonie Reacties: 6 26-12-2008 9:26:56

Melissa
Samen/niet samen naar stadhuis/kerk
Een vraagje...Is er iemand hier van op de hoogte hoe je naar het stadhuis/kerk moet gaan? Wij trouwen eerst voor het stadhuis en een uur later voor de kerk, maar mag je samen met je (toekomstige) echtgenoot naar het stadhuis van thuis uit, of ga je d...
Andere Reacties: 5 26-12-2008 9:26:41

Evelien
wanneer mag hij de bruid kussen??
Hallo bruidjes, Ben bezig met misboekje te maken, maar ik vind nergens iets over de bruid kussen. Wanneer wordt dit gedaan? Ringen zegenen en trouwbeloften enz, ... het staat er allemaal in, maar wanneer zegt de pastoor "you may kiss the bride&q...
Ceremonie Reacties: 7 26-12-2008 9:25:53

davina
kort kapsel?????
hoi ik he een kort bobkapseltje ... hebben jullie leuke ideeen of fotos hoe ik toch een mooi bruidskapsel kan bekomen met mijn haar?
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 25-12-2008 20:10:19

davina
kort kapsel?????
hoi ik he een kort bobkapseltje ... hebben jullie leuke ideeen of fotos hoe ik toch een mooi bruidskapsel kan bekomen met mijn haar?
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 25-12-2008 20:10:18

Wim
Kleed bij Mia Monta gevonden!!
Goeiedag!Ik heb momenteel geen vraag voor dit forum maar wil wel het volgende even kwijt:Vorige maandag was het zover! Eindelijk had ik mijn afspraak bij Mia Monta voor een kleed te kiezen/bestellen. Op voorhand hand ik al de brochures ontvangen, zow...
Andere Reacties: 0 25-12-2008 15:05:55

Floddermousie
Fotolocatie Salve Mater Lovenjoel
Hallo allenOp internet vond ik prachtige foto's van het Salve Mater, een oude psychiatrische instelling te Lovenjoel (Bierbeek).Ikzelf ben coassistent Psychiatrie, dus dit zou voor ons de perfecte locatie zijn.Heeft iemand hier ervaring mee?Kan er ie...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 25-12-2008 14:22:58

donna
zaal het pomphuis - de ark te Antwerpen
Heeft er iemand ervaring met de Ark in Antwerpen? Positieve of negatieve reacties. Wij zijn serieus aan het overwegen die zaal te nemen. Zie echter niets over die zaal op het forum. Wie kan ons helpen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-12-2008 12:56:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...