Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marieke
Versiering te koop??
Verkoopt er iemand versiering?- voile voor in de auto achteraan- rode loper- ...GroetjesMariekemail gerust: honnay@hotmail.com
Andere Reacties: 5 5-3-2009 23:30:42

Marieke
Gebrek aan respect!!??
Bruidjes,Dit moet me even van m'n hart, aangezien we 18 april trouwen beginnen zo de eerste bevestigingen binnen te stromen. Tot nu toe nog geen echte "annulaties", MAAR.1 "vriendin" die haar 4 maanden oude dochtertje niet té...
Andere Reacties: 12 5-3-2009 23:09:19

tinneke
Hoe de feestzaal versieren ?
Help ! Ik heb echt geen inspiratie meer ! Wij trouwen in een oud kasteel, wat we helemaal zelf gaan aankleden en versieren. Maar ik geraak niet veel verder dan wat organza en klimop....we hebben ronde tafels, met rode bordeauw fluwelen stoelen. Ieman...
Ideeën Reacties: 5 5-3-2009 21:41:55

Hilde
GEZOCHT !!!!!
Wij trouwen op 1/08/09 en zijn opzoek naar een volvo C70 voor deze dag. Weet er iemand waar we hiervoor terecht kunnen, behalve een verdeler (deze hebben we al gecontacteerd) of is er iemand die rijdt met eentje en hem een dagje kan missen?Alvast bed...
Andere Reacties: 0 5-3-2009 21:34:09

Lies
Feestzaal / locatie Vlaams-Brabant
Hoi,Wij zijn op zoek naar een feestzaal voor 55 personen en dit liefst in Vlaams-Brabant. Gezelligheid, sfeer en lekker eten vinden we belangrijk. De zaal en de locatie hoeft niet super sjiek te zijn maar moet wel iets uitstralen. Kan iemand helpen?G...
Andere Reacties: 14 5-3-2009 21:05:17

Cindy
bellenblazers
Hey,Heeft er al iemand ervaring met gewone bellenblazers, die je gewoon in de winkel koopt. Maken die vlekken op kleren. Ik wil het gevaar niet lopen dat er vlekken op mijn kleedje zijn.Alvast bedank
Andere Reacties: 6 5-3-2009 20:49:01

liesbeth
tafelnamen
Hallo,Mijn vriend en ik zijn al een tijdje op zoek naar originele tafelnamen. Kan iemand mij helpen met voorbeelden. De traditionele namen van verschillende bloemen of landen spreken ons niet echt aan. Namen van verschillende snoepjes vonden we wel...
Andere Reacties: 4 5-3-2009 20:48:54

Ann
Evt Videograaf gevraagd voor 09/05/09 ?
Hey iedereen,Binnen 2 maand trouwen we, en eerst zeiden we dat we ons huwelijk niet zouden laten filmen, maar nu het wat dichter komt begin ik toch te twijfelen of we dit dan toch niet zullen doen.Het is natuurlijk wel fijn om het allemaal terug te b...
Andere Reacties: 4 5-3-2009 20:37:28

Sof
Kapster 06 juni 2009
Hallo,Op 6 juni trouw ik en ik ben nog op zoek naar een kapster en visagiste in de omgeving van Ternat. Zijn er mensen met tips/ervaringen?
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 5-3-2009 20:30:12

evi
feestzaal de kleine graaf
dag bruidjes,heeft er iemand al een feest gegeven in de kleine graaf te serenelderen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 5-3-2009 20:20:46

Annelies
geitjes
Wij zouden het leuk vinden om als trouwvervoer een aantal geitjes (2pk) te gebruiken.Bv. een witte voor ons, en andere kleur(en)voor onze ouders, broers/zussen en grootouders.Heeft er iemand een idee waar we hieraan zouden kunnen geraken? Ergens hure...
Andere Reacties: 1 5-3-2009 20:08:41

sarina
geschenk ouders
Hey iedereen mss een domme vraag die al 1000 keer is gevraagd maar wie weet er een origineel geschenk voor aan de ouders te geven?
Ideeën Reacties: 7 5-3-2009 19:48:47

Ann
Evt Videograaf gevraagd voor 09/05/09
Hey iedereen,Binnen 2 maand trouwen we, en eerst zeiden we dat we ons huwelijk niet zouden laten filmen, maar nu het wat dichter komt begin ik toch te twijfelen of we dit dan toch niet zullen doen.Het is natuurlijk wel fijn om het allemaal terug te b...
Andere Reacties: 3 5-3-2009 17:55:09

Britt
Help!! wie kan er me even helpen!!!
hey,ik heb een beetje hulp nodigik weet eigenlijk niet zo veel van wat je allemaal moet doen om te kunnen trouwen ale ja wel da ge een jurk en al nodig hebt e maar om officieel te trouwen daar weet ik niet zo veel vanwie wil me hierbij helpen groetje...
Andere Reacties: 4 5-3-2009 17:32:36

danitsja
teleurgesteld
vandaag toonde ik een paar foto's van kleedjes die ik graag zag en die in dezelfde stijl zijn als het kleedje die ik wil aan mijn verloofde.hij zei dat hij het niet mooi vond met die tekeningen z ouderwets :( ik zie graag de kleding van miss kelly hi...
Andere Reacties: 14 5-3-2009 17:12:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...