Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

an
versiering zaal
hey'keswij hebben een zaal gehuurd en mogen zelf decoreren maar hebben totaal geen idee, balonnen?slingers?,...? wie kan ons helpen?grtz bjorn en an
Ideeën Reacties: 5 8-3-2009 20:59:27

Marieke
nummers brengen taart
Dag bruidjes,Nog een aantal zaken te regelen, onder andere een nummer voor het brengen van de taart zoeken.Wat is, was dit bij jullie?GroetjsMarieke
Andere Reacties: 6 8-3-2009 20:55:36

een
help
Wij gaan over 3 maanden trouwen.Omdat mijn verloofde al eens getrouwd is geweest is het moeilijk om een pastoor te vinden om een viering te doen in een kerk.We zijn er nu aan aan het denken om zelf een viering in elkaar te steken, maar we weten niet ...
Religie Reacties: 4 8-3-2009 20:44:58

an
avondfeest drank betalen?
in vorige bericht vroegen we om drank te laten betalen, we kregen veel reacties:-)MAAR buiten mijn weten had bruidegom een extra spaarcentje waardoor we broodjes laten vallen en iedereen een volledig menu krijgt met drank all-inFANTASTISCH toch!!!
Andere Reacties: 2 8-3-2009 20:22:11

Eliza
Trouwkostum te koop
Voor meer info, ga naarhttp://www.hebbes.be/hebbes/bap/object?adId=4852367
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 8-3-2009 20:21:30

Eliza
Trouwjurk te koop
Voor meer info, ga naar http://www.hebbes.be/hebbes/bap/object?adId=4852356
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 8-3-2009 20:20:22

Patricia
Videograaf
Kan er mij iemand een goede videograaf aanraden in de regio Oost-Vlaanderen?GroetjesPatricia
Video Reacties: 6 8-3-2009 20:00:08

lies
visagiste omgeving wilrijk
hey iedereen,ik ben op nog op zoek naar een visagiste die op de dag van mijn huwelijk mijn make-up wilt doen. kan iemand mij hierbij helpen? hoe lang op voorhand doen jullie de proef-make-up? groetjesLies20/06/2009
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 8-3-2009 18:06:56

Anouck
Oscar de la Renta
Iemand een idee waar de bruidsjurken van Oscar de la Renta verkocht worden in Belgie (of evt. in Parijs of Amsterdam,...)Thanks!Anouck
Andere Reacties: 1 8-3-2009 17:20:23

danitsja
nog 1 liedje voor de mis.
ik kom nog een liedje te kort voor na de eerste lezing. ik heb al k's choise , celine dion, all for one elton john , michael jackson kelly family
Andere Reacties: 3 8-3-2009 17:10:28

Els
Salons De Groene Jager Brasschaat <-> Jachthoorn Kontich
Hallo iedereen !Wij willen nog trouwen september of oktober van dit jaar.Dus onze keuze in zalen is sowieso beperkt maar we hebben nog 2 zalen gevonden die annulaties hadden.Dit zijn Salons de groene jager in Brasschaat en de Jachthoorn in Kontich he...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 8-3-2009 17:01:41

Laura
Fotolocatie Averbode
Hey,Wij denken daar onze foto's te laten nemen. In die abdij en aan de crèmekarrekes, lijkt ons wel fijn :)Heeft daar iemand al foto's laten nemen of iemand van plan? Moet je betalen voor daar binnen te kunnen?Groetjes, Laura
Locaties - Fotografie Reacties: 3 8-3-2009 15:58:00

An
fotolocatie omgeving Schoten
Hallo allemaal! Weet er iemand een mooie fotolocatie in de buurt van Schoten - Brasschaat - Deurne? Alle tips zijn welkom!Bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 2 8-3-2009 15:26:52

linda
fotolocatie regio turnhout
hoi allemaal,wij trouwen op 7-8-09, en zoeken nog een locatie om foto's te maken, we wonen in turnhout en zoeken iets in de buurt. heeft er iemand een suggestie? alvast bedankt op voorhand.groetjes linda
Locaties - Fotografie Reacties: 7 8-3-2009 14:57:01

nele
rode loper
Hallo! Ik ben op zoek naar een rode loper. Kent er iemand goedkope oplossingen om aan een rode loper te geraken?Thx!
Andere Reacties: 5 8-3-2009 12:40:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...