Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

isabelle
Fotograaf Lanaken, Bilzen, ...?
Kent iemand een goede fotograaf in de buurt van Lanaken, Bilzen? Ik woon in Maastricht, dat is dus supervlakbij en we zijn nog op zoek naar een fotograaf voor op onze huwelijksdag.Alle tips zijn welkom!
Andere Reacties: 8 9-3-2009 19:41:37

Sara
fotolocatie Leuven
Hallo,wij trouwen op 7 november in leuven. Weet er iemand leuke fotolocaties zijn ? indien mogelijk ook binnenlocaties gezien de kans groot is dat het weer dan wat minder is. Groetjes
Fotografie Reacties: 2 9-3-2009 17:54:46

Nathalie
Beauty Partner
Beste bruiden,al zij die nog zoeken naar iemand die hun haar en make up kan komen doen; ik heb afgelopen zaterdag mijn try-out van BeautyPartner gehad en dit was gewoon super !!!! Ik kan het iedereen aanraden. Het is echt niet duur voor zo'n supergoe...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 9-3-2009 16:57:40

Marieke
@ Miek , Turkse tapijtenwinkel
Dag Miek,Ik zag je berichtje over goedkope tapijtenwinkels te Gent/Antwerpen.Waar is dat in Gent?Groetjes & je mag altijd mailen.Marieke18/04/2009honnay@hotmail.com
Andere Reacties: 1 9-3-2009 16:28:18

danitsja
misboekje af:)
dag buidjes.mijn misboekje is af si, enkel nog een voorpagina en een dankwoorde en het is heel in orde.nu terug niets meer te doen,... waren we maar een jaartje verder!!!
Andere Reacties: 9 9-3-2009 15:51:24

annelies
eten 's middags
Wat eten jullie 's middags met de suite?Moet dit binnenkort beslissen vandaar en heb nog geen idee.Groetjes
Andere Reacties: 11 9-3-2009 14:32:31

Inge
Aantal Menukaarten en Misboekjes?
Hallo,Heeft er iemand een idee hoeveel menukaarten er gedrukt moeten worden, voor tafels van 10 personen? Hoeveel misboekjes moeten we voorzien? Groetjes
Andere Reacties: 6 9-3-2009 14:05:02

Daisy
thema me to you
hallo iedereen,wij hadden graag als thema me to you genomen.wie kan mij helpen aan tekeningen , prenten , ed....alles is meer dan welkom.je mag ook altijd mailenlievendaisytroost@skynet.begroetjes en een dikke merciDaisy 25/09/2009
Andere Reacties: 5 9-3-2009 13:31:34

Brenda
Orchidee vs Ladeuze
Hallo bruidjes in spé en ondertussen getrouwde bruidjes,We zijn volop bezig met het kiezen van een feestzaal, en momenteel zijn er nog 2 in de running nl Ladeuze (Maarkedag-Etikhove) en Orchidee (Kluisbergen). Ik heb in beide feestzalen nog geen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 9-3-2009 11:41:07

Liesbet
live muziek in de kerk
Hallo bruidjes, mag ik vragen wie hier goede of slechte ervaringen heeft met live muziek in de kerk? Heeft er iemand adressen of emails van mensen die live kunnen zingen in de kerk?Kostprijs? We weten niet echt wat kiezen...Dank u voor jullie reactie...
Ceremonie Reacties: 12 9-3-2009 11:30:43

Annelies
Help - visagiste moet afzeggen
Hallo dames, ik heb hulp nodig: mijn huwelijk is al op 17 april en mijn visagiste heeft moeten afzeggen! Allé, ze wil het wel komen doen maar dan loopt ze een 3-daagse opdracht mis die heel goed betaalt en mist ze ook de kans dat later nog eens ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 9-3-2009 10:54:38

evi
Bruidskindjes?
Hey,In het totaal hebben wij 5 kindjes die voorlopen. 2 meisjes en 3 jongens (waarvan 1tje ons zoontje). Voor de meisjes had ik gedacht aan een mini boeketje dus dat is in orde. Nu heb ik ook zo'n trouwkoppeltje(beer)gevonden waar ik de ringen zal aa...
Ceremonie Reacties: 2 8-3-2009 23:53:43

Karen
Links / Rechts...?
Hallo iedereen,Had een paar vraagjes over Links/Rechts lopen, zitten, staan...Hoe zitten jullie in de auto?Hoe zijn de zitplaatsen tijdens het burgelijk huwelijk? en intrede en uittrede van gemeentehuis?Aan welke zijde stapt de bruid de kerk binnen? ...
Voorbereiding Reacties: 9 8-3-2009 23:20:17

ellen
dresscode
Hallo,ik probeer mijn tekstje te maken voor mijn uitndoigingen. voor de huwelijkaanskondiging ben ik er al uit maar ik ben aan het twijfelen of ik op het kaartje met uitnodiging van avondfeest al dan niet een dresscode zet. En hoe je het er best op v...
Uitnodigingen Reacties: 15 8-3-2009 22:56:21

Leen
ceremoniemeester 11/04/2009
Help! Weet er iemand nog een goede (en niet te dure) ceremoniemeester voor 11/04/2009? Wij hebben alles zelf in elkaar gestoken en ik dacht dat de organisatie op de dag zelf ook wel zou lukken, maar iedereen raadt me aan een ceremoniemeester te nemen...
Ceremonie Reacties: 9 8-3-2009 21:01:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...