Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Julie
niet te duur en niet te traditioneel
Hallo iedereen! Mijn vriend en ik trouwen op 10 juli en ik moet blijkbaar toch stilletjes aan op zoek gaan naar een trouwjurk. Nu weet ik nog niet 100% wat ik wil, wel weet ik dat ik geen al te traditionele jurk wil. Liefst geen (of niet al te veel) ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 8-3-2009 12:00:56

Bart
Nog
Andere Reacties: 0 8-3-2009 6:36:26

Bart
Nog
Andere Reacties: 0 8-3-2009 6:36:25

Bart
Nog
Andere Reacties: 0 8-3-2009 6:36:24

Bart
Nog
Andere Reacties: 0 8-3-2009 6:36:23

natasha
bedankjes
Hallo allemaal,Ik weet niet goed wanneer juist de bedankjes voor getuigen/ouders worden afgegeven, is dit op de feest zelf?Natasha
Ideeën Reacties: 8 7-3-2009 21:02:52

Annelies
organza
Kent er iemand stoffenwinkels waar je organza in alle soorten kleuren, maar vooral zacht champagnekleur, kan kopen? Liefst in de buurt van Mechelen of Ekeren, maar is zeker geen vereiste.Alvast bedankt voor jullie tips!
Andere Reacties: 2 7-3-2009 20:10:39

Inge
hoe misboekje nieten?
Beste toekomstige bruidjes,Even een vraagje: hoe niet je een misboekje? Met een gewone nietjesmachine is dat niet mogelijk. Hoe hechten jullie de pagina's aan elkaar?Bedankt voor jullie hulp,Inge
Andere Reacties: 6 7-3-2009 18:24:48

sarina
kristalgeschenk
Kent er iemand in Limburg iemand die zo een foto in 3d kristal graveerd of goede ervaring heeft met zo een site? Of eventueel zo een tekst graveerd in een glas troffee?alvast bedankt
Ideeën Reacties: 0 7-3-2009 17:52:44

Claudia
kan niets verzwijgen.. !
Dag Bruidjes, Heeft hier nog iemand hetzelfde als mij? Ik kan dus echt niets verzwijgen tegen mijn vriendinnen/ nichten,..Als iemand mij vraagt hoe mijn kleed eruit ziet en lang genoeg blijft vragen dan laat ik het zien op foto..En zo gaat het met a...
Andere Reacties: 15 7-3-2009 11:19:53

Glenn
Make-up en kapsel aan huis (Zepperen)
Hey trouwertjes, ik vroeg me af of er hier mensen zijn die iemand kennen die make-up en kapsel aan huis komt doen in Zepperen (tegen Sint-Truiden). En zo ja, wat is jullie ervaring hiermee? Ik zou het liefst 1 iemand willen die zowel make-up als kaps...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 7-3-2009 11:12:39

Ilse
Heeft er nog iemand vanavond vrijgezellenavond?
Hoi bruidjes,heeft er nog iemand van jullie vanavond vrijgezellenavond? Ik weet van niets, dus het wordt een avond vol verrassingen!Ilse
Andere Reacties: 5 7-3-2009 10:36:38

Natalie
Fotolocatie binnen regio Haacht-Kampenhout-Leuven
Hoi,Wij zijn nog op zoek naar een leuke binnenlocatie voor onze foto's te nemen. Als het mooi weer is zouden we graag naar Planckendael gaan, maar volgens mij kan je daar nergens binnen foto's nemen als het regent, of wel?Andere toffe binnenlocatie'...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 6-3-2009 21:52:23

Jessica
bruidskleed pronovias
HeyIk ben op zoek naar de naam van een Pronovias (of St.Patrick) trouwjurk. Het is een heel simpele, effen witten jurk met enkel aan de rechterkant (op de heup) pareltjes. Ze Lijkt een beetje op de 'Harlem' maar dan met de plooien naar de andere kant...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-3-2009 20:51:14

kim
hij wil geen openingsdans
Mijn verloofde is zo het type dat niet graag in de belangstelling staat. Hij vindt het al een hele prestatie dat hij kiest om een trouwfeest te houden want daar kan hij niet ontsnappen aan de aandacht. Een openingsdans ziet hij dus helmaal niet zitte...
Andere Reacties: 13 6-3-2009 19:14:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...