Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

an
fotograaf
hoi, ik trouw op 4 juli 2009, ben al een tijdje op zoek naar een fotograaf maar die zijn allemaal zo duur. Ik vraag me af of jullie misschien een goedkopere fotograaf kennen?
Fotografie Reacties: 24 3-3-2009 20:14:59

Aissa
Studenten Film gezocht voor 26/09/2009
Hey iedereen,Voor ons huwelijk op zaterdag 26/09/2009 ben ik nog op zoek naar creatieve studenten Film die voor een deftige prijs onze dag willen filmen.Jullie kunnen mij mailen op aissa.fryns@telenet.beGroetjes,Aïssa
Video Reacties: 0 3-3-2009 19:39:05

Lesley
Bruidsboekt intrede kerk
Hey iedereen,Ik zit met een vraagje: als je de kerk binnenkomt met je papa, heb je dan je bruidsboeket in je handen of niet? Lesley
Andere Reacties: 5 3-3-2009 19:13:16

magali
nog een twijfelaar...
dag bruidjes,enkele weken geleden heb ik mijn trouwkleedje gevonden...maar nu slaat de twijfel toe! op elke site van jullie die ik bekijk heb ik zoiets van 'oooh mooi, dat van mij is nu niet zo mooi zeker'...kvoel me eigenlijk triestig, nochtans was ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-3-2009 18:45:02

Sharon
openingsdans
hoi iedereen,even jullie mening vragen, wat vinden jullie van a whole new world (alladin) als openingsdans???groetjes
Openingsdans Reacties: 7 3-3-2009 17:54:56

evi
handtasje? neusdoekjes?
hey,Mss een domme vraag maar houden jullie een handtasje bij met al het nodige om de dag door te komen? en in de kerk als er wordt gesnottert, houden jullie iets bij of vraag je het aan je familie om bij te houden?groetjesEviwww.everyoneweb.com/4juli...
Ceremonie Reacties: 8 3-3-2009 17:51:27

Sofie
visagiste aan huis regio Oostende
Wij trouwen op 20 juli 2009. Ik ben nog op zoek naar een visagiste die mij aan huis zou kunnen komen schminken op deze dag?
Andere Reacties: 2 3-3-2009 17:45:34

Sofie
Hof ter Molen - Leke
Wij zijn nog op zoek naar een leuke feestzaal in West-Vlaanderen. Ik had eerder mijn oog laten vallen op Hof ter Molen in Leke. Maar mijn vraag is nu of er iemand van jullie deze zaal kent, al geweest is, al een trouw meegemaakt heeft? Ik ben es gaan...
Andere Reacties: 1 3-3-2009 17:42:58

carolien
NOODOPROEP FOTOGRAAF
Dag medebruidjes,gisteren zijn we er per toeval achtergekomen dat onze fotograaf verhuisd is naar.... Afrika, zonder daar ons van op de hoogte te brengen. Hij lag al vast van mei vorig jaar. De trouw is op 20/06/09.Nu zijn we dus dringend op zoek naa...
Fotografie Reacties: 24 3-3-2009 17:25:05

Gwendolyn
Zelf rijden op trouwdag?
Hoi iedereen!Wie van jullie gaat er nog allemaal zelf rijden op zijn trouwdag? Wij zien dit wel zitten, maar er zijn misschien ook mensen die ons dit afraden.Meningen gevraagd!Groetjes!
Andere Reacties: 11 3-3-2009 16:40:11

kim
feestzaal omgeving antwerpen, kapellen, schoten
HoikesMijn vriend en ik trouwen mei 2010 en willen dus al eens uitkijken naar feestzalen. Dit moet voor ons zeker niet het duurste zijn, maar gewoon een toffe zaal met leuke en betaalbare all in voorstellen voor ongeveer 70 personen. Iemand ideeë...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-3-2009 15:58:31

Ann
De ervaring van een controlefreak
Hoi allemaal,Ik lees hier dikwijls vragen over "details". En als controlefreak kan ik dat goed begrijpen! Maar 10 dagen geleden ben ik getrouwd en heb die dag in een roes beleefd... Eigenlijk konden mij die "details" toen allemaal...
Andere Reacties: 3 3-3-2009 14:37:24

heidi
bruidsboeket
hallo, ik trouw in Mei, ik heb zowat alles geregels, alleen mijn bruidsboeket is een moeilijk iets. mijn vriend wil het perse zelf gaan kiezen (wat ik begrijp), maar ik ken zijn stijl en dat is niet mijn stijl en zou niet bij mijn kleedje passen, hoe...
Bruidsboeket Reacties: 12 3-3-2009 14:00:18

Cynthia
Feestzaal
Hallo,Wij zijn op zoek naar een geschikte feestzaal voor ons huwelijk. Iemand ervaring mee de visscherie in Oostrozebeke, feestzaak Hoornaert in Kachtem, feestzaal Vaernewijck in Kuurne?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 3-3-2009 13:03:05

Isabel
Kort huwelijkskapsel...wat ermee doen
Hallo bruidjesik heb een kort blond coupeken ;-))zou toch graag "iets" met mijn haar doen...dacht eerst aan extentions, maar mijn ventje wil dat ik kom zoals ik ben...wat ik wel lief vind.wie heeft foto's of ideeën wat er toch nog kan ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 3-3-2009 12:56:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...