Nu Online
Momenteel zijn er 20 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

marjan
KLEDIJ
Hallo iedereen,We zitten met een groot probleem.Vandaag naar 3 winkels geweest om kleren te kiezen voor mijn zus ,mama en schoonmama......echte ramp!!!!Alles van linea raffaelli kennen we nu wel maar niks is goed,of de kleur niet of het model niet,.....
Kledij - Suite Reacties: 7 27-2-2009 19:31:32

Kim
versiering voor de auto
hallo iedereenWij trouwen enkel voor de wet. Wij hebben dus enkel vervoer nodig tussen thuis, het gemeentehuis en de feestzaal. Daarom hadden we beslist hieraan niet veel geld te besteden. We zitten al met een beperkt budget. dus wij mochten de auto ...
Andere Reacties: 2 27-2-2009 18:59:56

Kim
bloemen in het haar
halloik heb een heel mooi kapsel gezien met een grote bloem in verwerkt. maar nu vraag ik mij het volgende af! Worden er echte bloemen gebruikt of valse? en als het valse zijn, waar halen jullie die dan?alvast bedankt!!gr kim
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 27-2-2009 18:52:24

sarah
tiara
Dag bruidjes!Iemand een idee waar ik een tiara kan vinden? Ik heb al wat sites gevonden waarop je ze kan bestellen, maar ik verkies het toch eerst even in 'real life' gezien te hebben... Bij Swarovski zag ik al prachtstukken, maar die liggen toch wel...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 27-2-2009 16:56:08

sarah
tiara's
Dag bruidjes!Iemand een idee waar ik een tiara kan vinden? Ik heb al wat sites gevonden waarop je ze kan bestellen, maar ik verkies het toch eerst even in 'real life' gezien te hebben... Bij Swarovski zag ik al prachtstukken, maar die liggen toch wel...
Andere Reacties: 3 27-2-2009 16:54:57

vanessa
ceremonie meesteres
halloiemand al samen gewerkt met de ceremoniemeesteres van ceremonie cools gabriel?
Ceremonie Reacties: 0 27-2-2009 16:03:27

vanessa
nerveus
hallo,wij trouwen op 17 juli dit jaar, we zijn al van augustus verloofd en hebben al veel geregeld zoals zaal, vervoer, fotograaf enz, trouwjurk hangt er ook al en de uitnodigingen zijn ook besteld. maar nu alles dichter bij komt, begin ik nerveus te...
Andere Reacties: 5 27-2-2009 15:37:03

Annelies
Korte paniek
Oef! Dit moet me eventjes van het hart!Daarnet kreeg ik telefoon van de bruidswinkel waar mijn jurk in bestelling is, om te vragen of ik niet verdikt ben. Blijkt dat het merk van mijn bruidsjurk alle maten verkleind heeft! Ze wilde dus snel weten of ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-2-2009 13:56:08

Daisy
Wettelijk huwelijk ceremonie
Hey, wij trouwen binnen 14 dagen voor de wet en zouden graag weten welke de stappen zijn in de ceremonie eerst ringen of eerst tekenen??? Wat komt eerst want ik zou graag daartussen een gelofte willen uitwisselen samen met mijn man maar weet niet goe...
Ceremonie Reacties: 6 27-2-2009 13:47:39

Ilse
Kleine pareltjes voor in bruidskapsel
Hoi,ik ben op zoek naar kleine pareltjes voor in m'n bruidskapel. Waar kopen jullie die? Ik ben al bij veritas gaan kijken, maar die waren vrij groot vond ik.GroetjesIlse
Andere Reacties: 3 27-2-2009 13:43:42

mieke
Locatie Brugge + Catering
Hallo, Wij zijn volop zalen aan het bezoeken in Brugge centrum. Nu is ons oog gevallen op het concertgebouw, heel mooi, echt schitterend ... maar de prijs ... 1650.00 EUR exl. BTW ... nogal duur. Wat vinden jullie? Al iemand een huwelijksfeest mee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 27-2-2009 13:13:40

wim
oldtimer
hoi iedereen, kent iemand bedrijven / patriculieren die een oldtimer verhuurd in de regio Gent? Alvast bedankt voor jullie reactie(s)
Andere Reacties: 3 27-2-2009 13:12:15

Katrien
Trouwkostuum
Hallo,Morgen gaan we kijken voor een kostuum voor mijn aanstaande. Zijn van Genk en hadden gedacht om al bij Vossen, Bex en Smets Tailors te kijken. Weet iemand nog een leuke winkel waar we zouden kunnen gaan kijken (regio Genk - Hasselt)? Dachten ie...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 27-2-2009 12:26:09

Marieke
18 april... hoe aanpakken??
Hey bruidjes,Vinden jullie:1) Ik werk van in december -> mei tijdelijk in een firma voor een zwangerschapsvervanging... moet ik m'n collega's uitnodigen? Ik kan mss blijven, maar niks is zeker... ik vind het echt vervelend, want ons huwelijk is ni...
Andere Reacties: 9 27-2-2009 11:24:24

vanessa
huwelijksreis beslist!!!! joepie!
hey bruidjes,kwou het hier nog even uitroepen, we hebben beslist waar we gaan honeymoonen!!Kandooma in de malediven!!!Deze namiddag nog voorschot betalen, en das dan alweer een belangrijk item dat we kunnen schrappen op ons to-do lijstjenog een reden...
Huwelijksreis Reacties: 15 27-2-2009 11:04:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...