Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

els
11/07/2009
wie trouwt er nog op 11 juli 2009 en hoever staan jullie met de voorbereidingen?wij hebben al:zaalvervoerceremoniemeesterlive muziek voor kerkdj voor feestzaaltrouwkleed en kledij bruidsmeisjesmisboekjemenu gekozenfotograafen gaan deze week de uitnod...
Voorbereiding Reacties: 6 11-3-2009 15:17:07

inge
Kasteel Sanderling
Halloiemand ervaringen (positief of negatief) met de zaal Kasteel Sanderling in De Pinte. Hoe verloopt een feest er? Hoe zit het met de afspraken? AMbiance?Bedankt!
Andere Reacties: 3 11-3-2009 14:55:12

Kim
Eén tip: Geniet ervan!!!
We zijn enkele weken geleden in het huwelijksbootje gestapt. Ik kan alle aanstaande buidjes en bruidegoms slechts één tip geven. Maak je niet te veel zorgen, relax en geniet van deze dag. Ongetwijfeld één van de mooiste dagen van ...
Andere Reacties: 1 11-3-2009 14:44:51

aa
traiteur voor receptie
wie kan me helpen aan een traiteur in de regio Gent-Eeklo voor onze receptie? graag jullie ervaringen.
Andere Reacties: 3 11-3-2009 14:30:34

Carolina
openingsdans?????
Kunnen jullie ons helpen. We geraken er maar niet uit. Onze lange lijst is ondertussen al wat korter geworden. Maar toch... Wat denken jullie van deze: (het zijn wel niet allemaal trages, ook cha cha, quickstep,... enzo)I belong to you van Ba...
Andere Reacties: 4 11-3-2009 14:06:32

kim
feestlocatie gezocht Brussel / Vlaams Brabant
Hallo,Wij trouwen in mei 2010 en zijn op zoek naar een feestlocatie in of rond het Brusselse of in Vlaams-Brabant (de kant van Dilbeek). Liefst een beetje een industriële sfeer of toch iets speciaal. We zouden evenuteel zelf de decoratie doen en...
Andere Reacties: 0 11-3-2009 13:39:33

Kim
Dagindeling
Wat vinden jullie van onze dagindeling?12:00 Wettelijk huwelijk13:00-15:00 Receptie15:00-17:00 Fotoshoot17:00 Avondgasten komen aan18:00-19:00 Viering19:00-04:00 AvondfeestKim
Voorbereiding Reacties: 5 11-3-2009 13:32:02

Sylvie
Receptie
Hallo, We zijn nog op zoek naar een locatie in het antwerpse voor een receptie vlak na ons burgerlijk huwelijk. Heeft er iemand ideetjes? Het mag origineel of oerklassiek zijn, maakt niet uit. Het moet wel betaalbaar zijn uiteraard :) (en gerekend vo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 11-3-2009 13:18:21

Marieke
@ Chantal - feestzaal Temse
Dag Chantal,Ik wil je zeker niet negatief beïnvloeden... je staat altijd vrij om langs te gaan, ik wou gewoon even m'n eigen ervaring & die van anderen doorgeven...Je kan ze natuurlijk wel confronteren met de feiten :) ... zou hun gezicht we...
Andere Reacties: 0 11-3-2009 13:12:15

Lesley
bruidsboeket kerkdienst
Hey bruidjes,Misschien een stomme vraag, maar wie houdt je bruidsboeket bij tijdens de kerkdienst? Of hou je het zelf bij?Thanks voor jullie hulp.Lesley
Andere Reacties: 5 11-3-2009 10:59:32

Ellen
Locatie/feestzaal rondom Mechelen
Hallo iedereen,Wij trouwen volgend jaar in augustus maar zijn op zoek naar een locatie met een feestzaal en tuin omdat wij onze ceremonie buiten willen doen. We willen ook zelf voor personeel en eten zorgen dus het zou een zaal moeten zijn waar we n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 11-3-2009 9:33:03

Marieke
Schandalig! Feestzaal
Bruidjes,Ik vind het echt schandalig wat ik gisteren gehoord heb!Het gaat over een zaal waar wij ook nog aan getwijfeld hebben, Zilte Zoen in Temse.Toen we gingen boeken was de zaal "net volzet" terwijl het een week ervoor geen probleem was...
Andere Reacties: 7 11-3-2009 8:32:41

Ans
Style Tailors - Mechelen
Hoi dames, en voornamelijk de heren in dit geval.Wat zijn jullie ervaringen met de winkel Style Tailors? Wij zouden daar willen gaan kijken voor de kostuums van onze mannen in de suite (huren).We zouden naar de winkel in Mechelen willen gaan, maar ze...
Kledij - Suite Reacties: 2 11-3-2009 6:53:12

evelien
op zoek naar tiara
hallo,ik ben op zoek naar een winkel waar ze tiara's verkopen. 'k Zou namelijk graag een fijntje vinden voor in mijn opsteekkapsel...kan iemand me helpen aub??dank je wel, grtjs evelien 04/07/09
Kledij - Accessoires Reacties: 6 10-3-2009 22:22:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...