Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
Zomaar
Hey bruidjesIk wil jullie alvast bedanken voor de leuke, bruikbare en interessante tips die ik via het forum heb vernomen.Alleen weet ik nog niet wat ik ga gebruiken als menukaart... Veel plezier verder met organiserenLies
Andere Reacties: 6 13-3-2009 14:46:05

danitsja
@nathalie
hoi, ik heb proberen te mailen, maar ik heb een error mail gehad dat dit niet het juiste email is van u fotograaf groetjes
Andere Reacties: 1 13-3-2009 14:18:40

Kim
Viering
Graag jullie mening :-)Een viering met rent-a-priest in intieme kring (alleen de suite, zo een 14 personen) of met de ganse familie?GroetjesKim01/08/2009
Ceremonie Reacties: 4 13-3-2009 14:15:09

danitsja
nog altijd geen fotograag
lol ik zet me berichtje er maar opnieuw op omdat het onderwerp geen homohuwelijk is. me ventje zou hem beledigd voelen. zo vrouwelijk is hij nu niet hihi:ddusja kan iemand tips geven voor een goede goedkope fotograaf jef celen is bezet en artxpo was ...
Andere Reacties: 7 13-3-2009 14:08:33

franca
tromponist gezocht regio bilzen
wij zoeken nog iemand die op zijn trompet het Ave maria kan spelen op onze trouwmis , het is wel op een vrijdag na middag
Andere Reacties: 3 13-3-2009 14:03:02

Saskia
Haarjuwelen - regio Antwerpen
Hallo,Weet er iemand waar je in de buurt van Antwerpen of Lier goedkope haaraccessoires vindt? In de bruidswinkel waar ik mijn kleed gekocht heb, zijn ze erg duur, en toen ik bij Veritas ging kijken, hadden ze niet veel keuze in "bruidskleuren&q...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 13-3-2009 12:56:47

Maya
Ervaringen Fotograaf TIFFO Design
Hoi brides to be,Iemand ervaring met fotograaf van Tiffo Design? alvast bedankt !Maya
Andere Reacties: 3 13-3-2009 12:47:45

Isabel
fotoreportage TER EESTE in Roeselare
Hoi bruidjes in spe!Wij geven ons feest in Ter Eeste in Roeselare. Dat is de oude brouwerij van Rodenbach. We waren enthousiast om de brouwerij te gebruiken om onze foto's te laten nemen ...maar... iemand heeft ons gezegd dat het er absoluut niet moo...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 13-3-2009 12:38:26

danitsja
nog altijd geen fotograaf
hoi,wij hebben nog altijd geen fotograaf die in ons budget ligt. wel moeten we er nog 2 spreken , wij hebben al artxpo gezien,maar de foto's die we mooi vonden zei hij erop dit is niet mijn ding. dusja het is wel onze ding dus is hij onze stijl niet....
Homohuwelijk Reacties: 7 13-3-2009 12:36:59

Isabel
Foto's kerkversiering
HalloZou heel graag een mooi versierde kerk hebben. Ik had vooral gedacht aan tulle aan de stoelen te doen...wie heeft voorbeelden van wat hij doet of gedaan heeft? je kan ze me altijd doormailen en op voorhand al van harte bedankt!isabel.ingels@tel...
Ideeën Reacties: 1 13-3-2009 12:29:15

Claudia
Ringen
Hey bruidjes !Een 3 weken geleden zijn wij onze ringen gaan kiezen. We hadden het een beetje "moeilijk" met te beslissen wat we in de ringen wilden laten graveren.We hebben het uiteindelijk enkel bij de datum gehouden, maar nu begin ik te t...
Andere Reacties: 7 13-3-2009 11:53:04

heidi
wat laten graveren
wij zouden voor de getuigen een balpen als geschenk willen geven, maar wat kunnen we hier nu best op laten graveren, er is plaats voor 2x 22tekens.iemand ideeënalvast bedankt
Ideeën Reacties: 3 13-3-2009 11:27:53

heidi
huwelijksreis dag na trouw
hallo,wij gaan de dag na onze trouw op huwelijksreis, we weten nu al dat ons feest tot in de vroege uurtjes gaat duren, maar wij moeten wel al om 8us'ochtends op de luchthaven zijn, zijn er nog onder jullie die dit doen. (ik hoop nog snel even te dou...
Huwelijksreis Reacties: 10 13-3-2009 11:21:31

Veronique
Trouwprieel
Hallo, wij zijn op zoek naar een trouwprieel om te huren, regio w-vl. Iemand tips?Thx!
Locatie Reacties: 2 13-3-2009 8:40:20

Veronique
Trouwprieel
Hallo, wij zijn op zoek naar een trouwprieel om te huren, regio w-vl. Iemand tips, want voorlopig is het een moeizame zoektocht. thx!
Ideeën Reacties: 1 13-3-2009 8:39:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...