Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
Drankenforfait : tot hoe laat?
Hallo allemaal!Wij moeten beslissen tot hoe laat wij het drankenforfait laten doorlopen? Het begint vanaf het moment dat we aan tafel gaan (=ong. 19u45) en staat momenteel op 5 uren, ie tot ong. 1 uur. Nu is het forfait voor 8 uren slechts €5 p...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 16-3-2009 22:34:34

Veerle
receptie/feest/fuif
Hoi iedereen,Wij zouden ook graag trouwen op een minder klassieke manier: een alternatieve plechtigheid met de burgerlijke trouw erin verwerkt, een uitgebreid etentje met de familie en getuigen en nadien een degelijke trouwfuif op een toffe locatie e...
Ideeën Reacties: 2 16-3-2009 21:07:48

Maren
Suite-auto's en chauffeurs
Dag mede-bruidjes!Ik vroeg me af hoe iedereen aan allemaal dezelfde suite-auto's en aan chauffeurs komt. Wij zouden het liefst gaan voor bmw of audi maar in onze vrienden en familiekring komen we nooit aan genoeg auto's van hetzelfde merk. Tips zijn ...
Andere Reacties: 11 16-3-2009 18:20:42

Maren
Ceremoniemeester
Dag bruidjes!Wij trouwen 29/08 en zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester. We zoeken vooral iemand die het niet te stijf aanpakt maar gewoon zorgt dat de dag vlotjes verloopt en de deuren van de suite-auto's opent en zo.Iemand aanraders?Alvast bed...
Andere Reacties: 6 16-3-2009 18:18:51

kelly
voorleestekst kind.
hoi medebruidjes,ik heb een zoon van 9j. die heel graag een tekstje zou voorlezen in de kerk.nu is hij zelf niet de grootste creatieveling (heeft hij mee van z'n mama :-). we zijn nu dus op zoek naar een leuke tekst om voor te lezen.wie kan ons helpe...
Andere Reacties: 3 16-3-2009 17:50:44

Karen
Ceremoniemeester
Hallo,Op 9mei 2009 zullen wij trouwen in Londerzeel voor de gemeente en in kampenhout voor de kerk. Nu weten we niet of we een ceremoniemeester moeten nemen of niet. We hebben iemand die het vervoer doet maar zij blijven bij de auto's. Is het nodig o...
Andere Reacties: 0 16-3-2009 17:11:08

Karen
Ceremoniemeester
Hallo,Op 9mei 2009 zullen wij trouwen in Londerzeel voor de gemeente en in kampenhout voor de kerk. Nu weten we niet of we een ceremoniemeester moeten nemen of niet. We hebben iemand die het vervoer doet maar zij blijven bij de auto's. Is het nodig o...
Andere Reacties: 0 16-3-2009 17:11:07

jos
bruid gezocht (mode-shoot)
Twee fotografen (m en v) zoeken bruid om portfolio-foto's te maken.Wij zijn twee fotografen die ons willen toespitsen op portret-huwelijksfoto's. We zijn op zoek naar mensen die binnenkort gaan trouwen of net getrouwd zijn om onze een portfolio samen...
Fotografie Reacties: 12 16-3-2009 17:00:49

jos
bruid gezocht
Andere Reacties: 0 16-3-2009 16:55:39

carine
TE KOOP AANGEBODEN SCHOENEN EN STOLA
Te Koop: Bronskleurige schoenen van het merk La Sposa. Maat 39. 1x gedragen. Vraagprijs 80 euro.Prachtige stola in rode tule. Vraagprijs 50 euro.
Kledij - Accessoires Reacties: 0 16-3-2009 16:43:06

Tine
tekst uitnodigingen
Wij trouwen op 2 verschillende dagen voor de wet en de kerk. Op beide dagen doen we een etentje, maar op de dag van de wet zijn enkel de naaste familie en getuigen uitgenodigd.Wat zouden jullie op de kaartjes zetten voor de mensen die 2 hele dagen me...
Andere Reacties: 3 16-3-2009 15:22:18

davina
Feestzaal de maeklehoeve
Hallo, heeft iemand ervaring met de maekelhoeve in Veerle? Wij hebben deze zaal uitgekozen voor ons feest en zouden graag weten of iemand met deze zaal al ervaringen heeft?Bedankt!
Andere Reacties: 5 16-3-2009 15:17:55

isabelle
Visagiste regio Lanaken - Bilzen - ...
Hoiik zoek een visagiste op 26 september in Maastricht (= vlakbij Lanaken en Bilzen). Heeft iemand tips of ervaringen met een bepaalde visagiste? groetjesisabelle
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 16-3-2009 15:09:40

Evi
Toffe bruidskapsels voor kort haar?
HalloIk ben op zoek naar leuke foto's van bruidkapsels voor korter haar.Ikzelf heb een kapsel dat op een bob gesneden is.Hebben jullie enig idee waar ik zo een foto's kan vinden of hebben jullie andere ideeën?Groetjes!
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 16-3-2009 13:25:19

Sandra
Huyze De Baere of Salons Mantovani?
Dag bruidjes,Enkele weken vroeg ik jullie mening over een aantal feestzalen. We hebben ze allemaal bezocht en momenteel twijfelen we nog tussen Huyze De Baere en Salons Mantovani. Ik vind het enorm moeilijk om te beslissen omdat ik bij geen enkele za...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 16-3-2009 12:38:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...