Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

an
Buffet Beekhoeve
Hallo,heeft er iemand ervaring met de wandelbuffetten van de Beekhoeve in Neerlanden? groeten
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-3-2009 20:26:19

Karina
Bruids- en Suitewagen
Hallo iedereen wij trouwen op 27 juni in Landen en hebben noch steeds geen Bruidswagen die naar ons smaak en budget is. Mijn toekomstige Man is een groote fan van Mercedes en Wagens uit de jahren 30 en ik hou meer van VW en zware Americanen uit de Ja...
Andere Reacties: 1 17-3-2009 20:19:17

Ellen
@Anneleen: liedje Twilight
Hi Anneleen,ik zag je reactie op het forum voor tips voor instrumentale liedjes. Bella's lulaby is echt wel supermooi. Weet je toevallig hoe we aan die partituur kunnen raken? Wij hebben namelijk een live-pianist in de kerk...Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 17-3-2009 20:04:28

Wendy
schoonfamilie: GRRRRRRRRRRRRR!
Dag lieve medebruidjes,Ik heb al veel berichtjes gelezen over de grillen van sommige schoonfamilies en telkens dacht ik "ik heb toch geluk met die van mij"! Tot vorige week:Ik was tegen schoonmama en -papa bezig over de indeling van onze tr...
Andere Reacties: 7 17-3-2009 19:38:34

patrick
feestzaal
hallo , geeft er iemand al iets gehoord van de feestzaal ( de montil in affligel en de carlton in aalst ) zowel negetief als postitief .....
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-3-2009 19:20:57

heidi
liedje voor intrede zaal en taart
welk liedje kiezen jullie voor het binnenkomen van de zaal (wij komen een trap af) en welk liedje kiezen jullie voor het aanbrengen van de taart?we weten het echt niet en zouden graag iets origineel hebben of met een mooie tekst, alle tips zijn welko...
Andere Reacties: 1 17-3-2009 18:19:19

Stefanie
origineel bedankje
Beste bruidjes,Ik ben op zoek naar een origineel bedankje voor de gasten ipv van een foto. Ik heb op al verschillende websites gekeken maar nog niets gevonden. Nu had ik gedacht om een kleine fles wijn met een persoonlijk etiket te geven. Maar waar k...
Ideeën Reacties: 13 17-3-2009 18:12:43

franca
visagiste regio beverst/ zutendaal
hallo ik zoek nog een visagiste voor mn trouw het is wel op vrijdag
Andere Reacties: 2 17-3-2009 18:12:25

Mieke
ceremoniemeester eddy wouters
Hallo,ik heb hier op het forum al veel goeds gehoord over Eddy Wouters. We overwegen om hem als ceremoniemeester te nemen, maar heeft er hier iemand een idee van de prijs die hij ongeveer vraagt? We hebben ook alleen een ceremoniemeester nodig gedure...
Ceremonie Reacties: 2 17-3-2009 17:01:12

Gitte
Vervoer
Hoi!Wij zijn nog steeds op zoek naar origineel vervoer voor onze trouwdag! Wij zoeken een vervoersmiddel waar zowel wij als onze suite (in totaal 19 personen) in passen. Maar alles wat ik kan vinden is zo verschrikkelijk duur!GroetjesGitte
Andere Reacties: 2 17-3-2009 16:45:09

Tine
trouwen - zwanger?
Hey bruidjes-in-spe,Wij gaan in september trouwen en overmorgen mag ik mijn trouwjurk gaan kiezen.Ik heb echter enkele bedenkingen: wij proberen al meer dan 3 jaar zwanger te geraken en zijn recent mogen beginnen met fertiliteitsbehandelingen. De kan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-3-2009 16:39:48

Sarah
nagels
halloik had een vraagjemaar ik heb geen al te lange nagelsen zou graag lange mooie nagels hebbenmaar hoe kan ik dat doen?gelnagels zie ik niet zitten door de prijsdus kent iemand een manier?of ergens waar ik niet te dure gelnagels kan laten zetten?gr...
Voorbereiding Reacties: 4 17-3-2009 16:32:21

Ankatrien
Huwelijkscontract
Hallo,Zijn er onder jullie koppeltjes die trouwen met een huwelijkscontract? Wij hebben geen van beide eigendommen, of iets dergelijks. En weten niet of dit zinvol is voor ons om te doen.
Juridisch Reacties: 18 17-3-2009 16:09:20

Marieke
Wie trouwt er op & rond 18 april....???
Hallo,Wij trouwen 18/04 en de stress komt stilaan op.Wie trouwt er nog & wat moeten jullie nog doen?Wij:-versiering- bloemen vastleggen- misboekje werkt rent a priest af- wegwerptoestelletjes kopen- notaris: contract tekenen (volgende week)- bank...
Andere Reacties: 4 17-3-2009 15:11:55

Chantal
Bruids make up Oost Vlaanderen (Regio Oudenaarde)
Kent er iemand een ervaren persoon die bruidsmaquillage aan huis doet? Iemand die dit ook heel goed doet!
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 17-3-2009 14:18:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...