Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
bruidsjongen
SOS bruidjes nog een klein vraagje:wat zou ik kopen voor onze bruidsjongen (voor in de kerk)? hij is 3 jaar en gaat wel alleen lopen?kheb er echt geen idee van.. help bruidjes thanks cindy
Andere Reacties: 2 15-3-2009 15:34:44

Cindy
huwelijkskaars
hey bruidjes nog 5 maandjes te gaan en de kleine dingen moeten nog geregeld worden.ik ben eigenlijk op zoek naar een huwelijkskaars maar die zijn allemaal zo duur (25euro).weet er iemand een goedkope winkel zijn in oost-vlaanderen die huwelijkskaarse...
Andere Reacties: 3 15-3-2009 15:31:31

petra
muziek
hey hallowij gaan 19 juni trouwen en ik ben naar muziek aan het zoeken heb er wel een paar gevonden,maar nu komt het volgende mijn vader is 4 juli overleden. we hadden wel al bekend gemaakt dat we gingen trouwen dus hij wist het wel.maar ik wilde hem...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 15-3-2009 15:13:15

Bart
Locatie feestzaal (A'pen of Oost-Vl)
Hallo,Wij gaan trouwen dit jaar. Voorkeur 3 okt, maar andere zaterdag (in okt) kan ook. (We bezien datum in functie van zaal.)We hebben al verscheidene maanden verscheidene zalen bekeken, maar ik ben nooit 100% overtuigd. We zoeken A'pen of Oost-Vlaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 15-3-2009 15:04:02

Veronik
pockets voor kaartjes
Hoi medebruidjes,na lan zoeken he ik eindelijk een idee in mijn hoofd voor de uitnodigingen.Ik ben op zoek naar een plaats waar je zo van die kartonnen pocketjes vind om een kaart in te schuiven.Vb: zie volgende website. http://www.invitationconsulta...
Uitnodigingen Reacties: 1 15-3-2009 14:28:42

Vicky
Fotolocatie gezocht regio Bonheiden-Mechelen-Melsbroek-Kampenhout
Beste toekomstige of reeds mede bruiden! :-)Wij trouwen op zaterdag 16 mei 2009 en zoeken mooie locatie regio Mechelen-Bonheiden-Kampenhout en Melsbroek (Melsbroek = locatie feestzaal)Heeft iemand van jullie ervaring of ideeën?Alvast onze dank h...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 15-3-2009 14:16:51

Ilse
Marco Borsato - Dochters
Hoi bruidjes,ik vind het nummer Dochters van Marco Borsato prachtig. Is er nog iemand die dit liedje gebruikt op het avondfeest? Ik wil hier graag op dansen met m'n vader ... maar wat met de bruidegom? Kan hij hierop dansen met z'n moeder? Wat denken...
Andere Reacties: 3 15-3-2009 12:51:01

san
Decoratie buiten
Hallo,Wij trouwen binnen 3 maanden. Aan onze feestzaal hebben we een rij bomen van 6 bomen langs iedere kant. Graag had ik hiervoor een originele (en niet te dure) decoratie gevonden? Slingers of balonnen is niet mijn ding.Groetjes,San
Andere Reacties: 3 15-3-2009 12:04:40

an.R.
hoeveel forfait voor drank betalen jullie?
Ik had hier eerder al een berichtje gepost of de meesten forfait nemen of niet? omdat wij twijfelden omdat ze in onze zaal 31 euro vragen voor drank alleen..is dit veel/wat betalen jullie?Alvast bedankt voor jullie antwgroetjes an
Andere Reacties: 19 15-3-2009 7:45:19

An
niet-professionele videograaf of student videografie gezocht regio Oost-Vlaanderen
Hallo,Op zaterdag 29/08/2009 trouwen we. We zouden graag onze huwelijksmis (om 13u30) laten vastleggen op video/DVD. Hiervoor zoeken we een amateur videograaf of student videografie. Je kan mij mailen op an_van_waeyenberge@hotmail.comAlvast bedankt!G...
Video Reacties: 3 14-3-2009 19:09:46

Magali
Huwelijksreis Namibië - Iemand ervaring?
Hey bruidjes,Is er iemand van jullie al in Namibië geweest? Wij opteren dit als huwelijkreis. Maar mijn grootste zorg is het klimaat. We zouden daar in juli zijn, terwijl het daar winter is. Ik vraag mij af of het daar dan aangenaam warm weer is...
Huwelijksreis Reacties: 2 14-3-2009 18:57:23

Daisy
suitekledij
Hey iedereen,Mijn zus zou graag echt iets chique aandoen op onze trouw. Mijn kleed ga ik kiezen bij Linx in leuven en zij wou ook eerst daar iets kiezen. Ze heeft een paar kleedjes gezien die ze heel mooi vindt van Linea, maar ze zijn zo duur.Dus nu ...
Kledij - Suite Reacties: 3 14-3-2009 18:08:06

j
t'krekelhof
Dag allemaal,Wij zijn een jong koppel di volgend jaar gaan trouwen.Wij zijn gaan kijken naar het krekelhof in Gooik. Wij zijn vooral op zoek naar reacties van mensen die daar al eens geweest zijn of van horen zeggen.Ook zijn daar 2 zalen en wij zoude...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 14-3-2009 17:53:41

Barbara
Kapper in het Leuvense
Hallo,Ik ben dringend op zoek naar een kapper in het Leuvense. Ik ga zelf niet veel naar de kapper en heb er dus geen vaste. Ik zoek iemand die goed kan opsteken en eventueel kan werken met clips aangezien ik wel lang haar heb, maar vrij dun haar.Alv...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 14-3-2009 17:10:49

Van Gelder
afzender op uitnodiging?
Ben volop bezig met enveloppen schrijven. Is het nu nodig dat ik op de achterkant telkens de afzender vermeld?Hoe doen julllie dit?Groetjes Caroline
Uitnodigingen Reacties: 9 14-3-2009 16:13:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...