Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën


Eline
Naamkaartjes op tafel
Hallo,Ik was nog iets vergeten, ipv gewoon de naamkaartjes van de personen op een papierke te schrijven, zoek ik iets leuks .. Ideeën?Eline 16/09/06
Ideeën Reacties: 4 21-8-2006 17:47:49

Valerie
graag ideetjes i.v.m. huwelijksbedankjes en naamafroeping
Hoi,Wij hebben op www.trouwkaarten.nu badeendjes (bruid en bruidegom) gezien en die vinden we wel schattig om de gasten mee te geven op het eind van het feest.Wat vinden jullie hiervan? (Zo'n eendjes in bad is toch altijd leuk denk ik).Dan had ik ook...
Ideeën Reacties: 9 21-8-2006 15:50:19

Wiese
uitnodiging
Wie weet er toffe ideekes om op u huwelijksuitnodiging te zetten qua tekst. hoe omschrijf je alles wat zet je erop en wat niet...Andere tips zijn ool welkom... Ik ben de eerste die trouwt in onze familie dus tips mogen komen over alles en in overvloe...
Ideeën Reacties: 0 16-8-2006 15:21:09

Ann
Originele opdrachten tijdens avondfeest
Hallo,Wij hadden graag enkele leuke/originele ideeën gehad om gedurende het avondfeest wat ambiance te brengen. Leuke opdrachten tijdens het dansen (bijv dansen met een appel tussen het hoofd van de koppels, de appel mag niet vallen wie het lang...
Ideeën Reacties: 1 16-8-2006 11:15:16

Leen
Menu - tafelversiering
Hallo,Binnenkort is het zover ... Klaas en ik trouwen op 28 oktober. Wij zijn nog op zoek naar een aantal leuke ideetjes voor de tafelversiering (avondfeest). Wij hebben bijvoorbeeld geen idee hoe we de menu's zouden maken. Graag zouden we ze zelf in...
Ideeën Reacties: 3 14-8-2006 22:01:56

annelies
Cadeau getuigen
Heeft iemand nog leuke ideeen voor een cadeau voor de getuigen? Gewoon iets leuks, iets kleins, iets origineels. Het is voor mijn zus en mijn vriends broer.
Ideeën Reacties: 2 14-8-2006 13:24:29

veerle
bedanking voor de kindjes aan de kerk-graag jullie mening!!!
hallo, wij hebben het volgende idee als geschenkje voor de kinderen aan de kerk...Geef jullie eerlijke mening!We wilden iets anders dan een beerjtye of een zakje snoep. We zouden een hoelahoep geven aan de meisjes en een klein voetballetje aan de jon...
Ideeën Reacties: 4 13-8-2006 17:55:54

Laura
karretje voor snoepjes
Dank voor de toffe ideetjes.Waar kan ik gemakkelijk een karretje vinden voor de geschenkjes voor de kinderen na de kerk?
Ideeën Reacties: 4 8-8-2006 12:47:51

Kallista
plannen
Wie kan me helpen...Ik ben op zoek achter ideetjes voor de dagplanning van ons huwelijk ....Wie kan me helpen? Wij trouwen op 27/04/2007.In het stadhuis trouwen wij om 14h en de kerk is om 15h.Ik vertrek van bij mijn moeder en dat is een 30 min met d...
Ideeën Reacties: 1 8-8-2006 9:16:05

Inge
tip : bedanking ouders
Hallo dames,In mijn zoektocht naar een mooie manier om onze ouders te verrassen vond ik mooie liedjes met heel warme teksten op http://www.weddingmusiccentral.com/GroetjesInge30/09/2006
Ideeën Reacties: 0 7-8-2006 21:27:58

Inge
bedankteksten ouders
Hallo bruidjes,Ik ben op zoek naar een warme tekst om onze ouders te bedanken voor alles wat ze voor ons gedaan hebben. We lezen de tekst van de boom en fluitist voor in de kerk maar wilden nog iets soortgelijks voor op het avondfeest.Heeft iemand in...
Ideeën Reacties: 1 7-8-2006 19:56:36

hannelore
geschenkje om de ouders te bedanken
Hallo, om mijn ouders te bedanken voor alles wat ze doen, wil ik hen graag een geschenkje geven. wie heeft een leuk idee??gr Hannelore
Ideeën Reacties: 3 7-8-2006 18:07:10

Evi
ceremonie wettelijk huwelijk + feestje
Hallo allemaal,wij zouden enkel voor de wet trouwen, en liefst binnen enkele maanden al (naast familielid is terminaal en die willen we er toch graag bij).Wie heeft er informatie of boekjes ofzo voor de viering voor de wet (waarschijnlijk geen kerkel...
Ideeën Reacties: 1 6-8-2006 15:48:01

Emy
cadeau ouders
Hoi,Wij trouwen op 4 november en zijn op zoek naar een origineel cadeau voor onze ouders.Heeft er iemand een ideetje?
Ideeën Reacties: 1 2-8-2006 20:52:50

Lieve
Idee bedankjes gasten
Hey,wij hebben een ideetje voor bedankjes voor de gasten, maar ik zou jullie kritische mening daarover eens willen horen...Wij zouden aan elk koppel een Win For Life-biljet geven. We hopen natuurlijk dat er mensen zijn die iets winnen, maar de meerde...
Ideeën Reacties: 3 2-8-2006 19:41:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...