Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ester
just married!!
hey bruidjes, ik ben nu reeds 28dagen getrouwd en het is echt super goed meegevallen!! ik ben getrouwd op 7/8/2009 de 'populaire' datum. We hebben ons op het trouwfeest echt geamuseerd en er met volle teugen van genoten!! alleen jammer dat de dag zo ...
Andere Reacties: 3 4-9-2009 12:55:14

Heidi
Videofilm + clip van huwelijk
Hey bruidjes en gommetjes, ik raad jullie echt aan om jullie huwelijk te laten filmen!!! Het is zoveel meer dan alleen foto's en ik beleef het telkens opnieuw en opnieuw en...Heb ook een videoclip laten maken op mijn favoriet nummer: onvergetelijk!!!...
Ceremonie Reacties: 11 4-9-2009 12:25:01

vanessa
trouwjurk en accesoirres te koop
ik verkoop men trouwjurk in ivoor maat 38-40echt prinsessenjurknieuwprijs 1500eurovraagprijs tussen 200-250euroinbegrepen handschoenenhttp://www.kapaza.be/detail/19499059/ook verkoop ik tiara, schoenen en juwelenvoor interesse mail me gerustgroetjes ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 4-9-2009 12:14:22

tim
oude brouwerij als zaal?
Hoi, 2011 is nog ver, maar toch zijn we al op zoek. We zoeken namelijk iets speciaals: een oude brouwerij, liefst met zoveel mogelijk oude elementen aanwezig, brouwketels, biertonnen, enz... omdat we onze trouw volledig in het teken van "bier&qu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 4-9-2009 12:13:37

sigrid
Salons Mantovani te Oudenaarde
Hey,Is er iemand die positieve of negatieve ervaringen heeft met Salons Mantovani te Oudenaarde?Of dingen waar we best op letten enzo?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 5 4-9-2009 12:10:08

Katrien
tractatie
Hallo,Weten jullie een leuek winkel waar je toffe traktatiespulletjes kan kopen? Het is om aan de kindjes te geven na de mis. Liefst niet te duur, we willen er ook snoepjes bij geven..Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 2 4-9-2009 12:01:15

tinneke
Zwart gat !!
Hoi iedereen, wij zijn vorige zaterdag (29-8) getrouwd. We hebben een droomdag gehad, alles verliep volgens plan en we straalden allemaal. Maar nu, zaterdag getrouwd, dinsdag onze dochter van 2.5 voor het eerst naar de kleuterklas, mama en papa nog e...
Andere Reacties: 5 4-9-2009 11:39:42

Maya
NOG 2 WEKEN !!! WIE TROUWT NOG OP 18/09/09???
Hallo meiden,Vandaag over 2 weken stap ik in het huwelijksbootje. En, om eerlijk te zijn ben ik al behoorlijk zenuwachtig. Niet om te trouwen , want ik en mijn ventje zijn al 8 jaar samen. Maar wel voor al die mensen die komen. Ik ben bang dat ik ver...
Voorbereiding Reacties: 3 4-9-2009 10:40:16

Vanessa
nog 50 dagen
joepie!!! vandaag nog exact 50 dagen!! nu begint het echt wel snel te gaan hoor.
Andere Reacties: 4 4-9-2009 9:31:30

Truus
Laatste details op het eind
HalloIk hoor mensen altijd zeggen dat er op het einde, net voor de trouw nog zoveel details zijn die je moet regelen en dat daar veel tijd in kruipt. Nu vroeg ik me af wat dit dan precies allemaal is. Het is nl zo dat we net een huis gekocht hebben e...
Voorbereiding Reacties: 5 4-9-2009 9:27:40

Nele
Kleed Godiva (marylise) en uitnodigingen
Ik had al gelezen dat sommige bruidjes ook gekozen hebben voor Godiva van Marylise. Zijn er toevallig bruidjes die dat kleur van de boord van het kleed hebben doorgetrokken naar uitnodigingen, misboekjes,... Ik overweeg om dat te proberen maar weet n...
Uitnodigingen Reacties: 10 4-9-2009 8:01:51

Els
DRINGEND!! kapster en visagiste aan huis (Hasselt)
Hoi,Ik heb nog maar 5 dagen te gaan en zoek dus dringend iemand die 9 september 's morgens mijn haar kan opsteken en mij kan schminken. Ik woon in Hasselt en zou rond 10u moeten klaar zijn, want dan komt de fotograaf.Groetjes,Els
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 4-9-2009 0:50:16

Astrid
live muziek west-vlaanderen
Hallo,We hebben eindelijk onze datum vastgelegd: 20/08/2010 en nu ben ik op zoek naar een live-groepje om zowel in de kerk als op de receptie te spelen. Ik vind veel groepjes van antwerpen, limburg,... maar west-vlaanderen vind ik niet echt veel mens...
Muziek - Live Reacties: 17 3-9-2009 21:27:10

Tina
misboekje *zucht*
Hey iedereenZoals zo vele van jullie gesukkeld hebben met het misboekje ben ik ook aan het sukkelen met dat van mij. Ik vrees dat ik al zoveel voorbeelden gezien heb dat ik er scheel van zie :-) Ik vroeg mij nu af, die huwelijkskaars moet dat? In som...
Religie Reacties: 3 3-9-2009 20:16:19

Nadine
ten einde raad
Hallo bruidjes,Net als jullie sta ik voor ons huwelijk eind oktober is het zover maar zit met iets zwaar in de maag er zijn misschien mensen die me wat raad kunnen geven hieromtrent.Mijn vriend en ik zijn bijna drie jaar samen hij heeft een kind en i...
Andere Reacties: 5 3-9-2009 20:02:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...