Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Petra
Trouwjurk San Patrick te koop
HalloNog op zoek naar een trouwjurk?Ik verkoop mijn jurk van San Patrick. Ik ben op 23 mei 2009 getrouwd. Het kleed heeft een sleep, is gebroken wit en van wilde zijde. De maat is 38 (ik ben 1m65 groot). Ik verkoop ook de bijhorende lange sluier....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 2-9-2009 19:43:53

Monique
salons Franck de Boeck Antwerpen
Heeft er iemand ervaringen met Salons Franck de Boeck in Antwerpen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 2-9-2009 19:30:03

Elien
uitnodigingen - overleden ouder
Bruidjes,Wij hebben een specifiek vraagje. Wij willen onze ouders op onze uitnodiging vermelden. Nu is mijn schoonmama overleden. Wordt deze dan vb op de uitnodiging gezet met een kruisje (vind ik persoonlijk heel raar), of gewoon weggelaten???Of and...
Uitnodigingen Reacties: 7 2-9-2009 18:52:53

Chantal
Rent a Prist Izegem vs De Goede Herder Dendermonde
Wij gingen eerst normaal gezien in de kerk van onze gemeente trouwen maar we zijn nu toch verandert van gedacht & zouden opteren voor een huwelijksceremonie in de tuin van onze feestzaal. Nu weet ik niet wat het best is Rent a priest of De goede ...
Ceremonie Reacties: 5 2-9-2009 18:39:38

Karen
locatie alternatieve viering
Wij trouwen op 4/9/20120 en zijn nog op zoek naar een leuke locatie binnen(plaats voor +- 200 personen) om onze alternatieve viering te doen. Het zou enkel een zaal moeten zijn, zonder verplichte catering achteraf. We zoeken enkel een plaats (eventue...
Locatie Reacties: 3 2-9-2009 18:39:09

Florence
Traiteur Cardinal
Heeft er iemand ervaring met traiteur Cardinal in Brugge. Wij zouden ons trouwfeest in Oud Sint Jan willen doen en vanaf 2010 moet je Cardinal als traiteur nemen (geen vrije keuze meer). Nu hebben wij nog niet veel goeds over deze traiteur gehoord en...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-9-2009 18:13:32

Carolien
Hoepelrok te koop
Ik ben ondertussen 1 jaartje getrouwd en verkoop nu mijn hoepelrok. ALs er iemand interesse heeft, kan je altijd mailen naar carolientje84@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 2-9-2009 18:11:56

Sophie
Toon Van Belleghem
Iemand ervaring met Toon Van Belleghem (pianist + zanger) als livezang op een huwelijk ???
Muziek - Live Reacties: 2 2-9-2009 17:28:08

Sophie
DJ-team UP TO YOU
Hallo,Heeft iemand ervaring met het DJ-Team UP TO YOU? Onze feestzaal werkt vaak met hen samen en is zeer tevreden over hun werk! Ze worden dus sterk aangeraden door hen, maar wat is jullie mening? Kostprijs 550 euro.Bedankt alvast ;-) Wou het toch e...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 2-9-2009 17:20:58

Katrien
vredeswens
Hallo,Kent er iemand een leuk tekstje voor de vredeswens? Iets dat kan voorgelezen worden door een jongen van 9 jaar.Groetjes,Katrien
Ceremonie Reacties: 2 2-9-2009 17:10:55

Sophie
Hortensiahoeve Kapellen
Hallo,Iemand die al een Huwelijksfeest (of ander feestje) heeft meegemaakt of zelf heeft gehouden in Hortensiahoeve, Kapellen? Graag jullie mening, tips, ...Groetjes!
Andere Reacties: 1 2-9-2009 16:44:30

Marjon
Kasteel Slotendries - Oostakker
Hallo,Heeft iemand recent ervaring met Kasteel Slotendries in Oostakker bij Gent?Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-9-2009 16:17:03

vanessa
tiara en bruidsjuwelen te koop
dag damesalles goed met de vorbereidingen?ik verkoop een tiara en bruidsjuwelenslechts een keer gedragenvoor fotos en prijs mag je mailengroetjessucces met de voorbereidingenvanessa.van.de.putte@telenet.be http://www.kapaza.be/detail/20300026/ (juw...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 2-9-2009 15:26:41

Lorianne
mandje rozenblaadjes
hey allemaal,onze bruidskindjes gaan een mandje dragen met daarin rozenblaadjes om uit te strooien. Hebben jullie een idee waar ik zo een mandjes kan vinden? Het zijn eigenlijk het genre mandjes die kinderen met pasen dragen met hun eitjes...alvast b...
Andere Reacties: 6 2-9-2009 15:07:28

Els
videograaf gezocht
Hallozoals zovelen twijfelen ook wij of we al dan niet een videograaf zouden inhuren, we vinden het -eerlijk gezegd- meestal ook nogal prijzig. Wie kent iemand die dit als hobby doet? Of wie heeft reeds ervaring met een bepaalde persoon die niet imme...
Video Reacties: 18 2-9-2009 15:05:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...