Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tine
Geschikt? Wat vinden jullie van this years love
Goeiedag allemaal,Wat vinden jullie van de openingsdans: this years love van David Gray. Ik krijg iedere keer kippevel van dit liedje. In films hoor ik het ook iedere keer spelen op de juiste moment. En dan denk ja dat is het. Maar als je dan de teks...
Openingsdans Reacties: 6 1-9-2009 13:35:51

vanessa
tiara en bruidsjuwelen te koop
dag damesalles goed met de vorbereidingen?ik verkoop een tiara en bruidsjuwelenslechts een keer gedragenvoor fotos en prijs mag je mailengroetjessucces met de voorbereidingenvanessa.van.de.putte@telenet.be
Kledij - Accessoires Reacties: 5 1-9-2009 13:09:07

steffi
helpppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!
het begint nu echt te dringen.ik trouw binnenkort en moet nog een onderrok/hoepelrok hebben.kan niemand mij helpen.heb echt maar een beperkt budget voor de onderrok/hoepelrok.dank op voorbaat
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 1-9-2009 12:56:57

Ellen
kostprijs uitnodigingen
Wij zouden graag een uitnodiging hebben met foto.Bij onze fotograaf hebben we iets gezien wat we beiden graag zien (en dat is een succes). Maar het zou op 3,5 euro komen per kaart, met enveloppe erbij.Is dat niet wat aan de dure kant vraag ik mij af....
Uitnodigingen Reacties: 9 1-9-2009 12:00:16

Tessa
Wat serveren we tijdens ons huwelijksdiner?
Oké, wij zijn nu in de fase dat we onze menu kunnen gaan samenstellen...Lijkt makkelijker gezegd dan gedaan...'s Middags gaan we dus met een 40-tal personen gezellig eten...Liefst gaan we voor Surf & Turf (gerechten van uit de zee en op het ...
Andere Reacties: 5 1-9-2009 11:34:39

Debby
Wensballonnen te koop!!
Hallo iedereen,Ik heb nog steeds een aantal wensballonnen te koop, die ik vergeten ben tijdens ons huwelijk!Mail me voor meer inlichtingen!debby.degoes@gmail.comgroetjes,Debby8-8-2009
Andere Reacties: 3 1-9-2009 11:18:27

Stephanie
Kostprijs trouwkleed
Hallo iedereenWij trouwen volgend jaar 21/08/2010 en ik heb mijn eerste afspraak voor een pasbeurt nu 07/10/2009 bij Pierre-Yves!Op de website staat een trouwjurk die ik héél mooi vind en toen ik een mailtje stuurde voor wat informatie, kre...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 1-9-2009 11:17:38

Daisy
binnenlocatie foto's help help help
17/10/2009 is het voor ons zover en we zijn nog steeds op zoek naar een binnenlocatie voor onze fotoshoot ingeval het slecht weer is.We hebben echt hulp nodig, want hebben ons al suf gezocht.(regio Herentals)dank u dank u dank u
Fotografie Reacties: 6 1-9-2009 10:48:02

Tessa
Vandaag eerste pas van mijn toekomstig ventje...
Omdat,wij dames, steeds hier laten weten hoe blij we zijn omdat we vandaag onze 1ste pas hebben, wil ik jullie ook meedelen dat vandaag mijn toekomstig ventje zijn eerste pas heeft en we kijken er ook enorm naaruit...Hij kijkt er zo naaruit om nog ee...
Andere Reacties: 6 1-9-2009 10:05:43

Stephanie
bruidsduiven regio geel
Hoi ik ben opzoek naar wite bruidsduiven in de regie geel herentals... op internet vind ik alleen nederlandse sites...xx
Andere Reacties: 2 1-9-2009 9:32:18

anouk
het waterfront
Hallo,Volgend jaar zouden wij trouwen. Het waterfront in kwatrecht leek ons hiervoor een originele locatie. Heeft er iemand ervaring met deze zaal. kan er ons ook iemand wat meer praktische uitleg geven zoals prijs, grootte zaal, catering ed.Heeft er...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 1-9-2009 9:29:12

Carolien
welke intredeliedjes?
Hallo bruidjes. Wij doen een alternatieve viering met alleen een ceremoniemeester. We zijn dringend op zoek naar een intredeliedje. Het zou niet te traag mogen zijn. Iemand een voorstel? Wat hebben jullie?Groetjes, carolien
Ceremonie Reacties: 4 1-9-2009 9:09:56

Ellen
schikking eretafel
Hey allemaal,Ik heb nog eens een vraag over schikking van de eretafel. Wie hoort daar aan te zitten? De ouders van mijn vriend zijn uit elkaar en hebben allebei nieuwe partner, maar ze kunnen niet meer opschieten met elkaar. Mijn ouders zijn nog same...
Voorbereiding Reacties: 5 1-9-2009 9:05:41

Steffi
help! heb raad nodig!
Bruidjes,Gisteren ben ik bij de gynaecoloog geweest en ik heb endometriose... Ik word binnen 3 weken geopereerd. Ik vertelde haar dat we na onze trouw (15 mei 2010) graag aan kindjes zouden willen beginnen. Ze vertelde me dat ik door endometriose mo...
Voorbereiding Reacties: 4 1-9-2009 8:01:54

beynen
@ de bruidjes op 12/09/09
Ik wens iedereen veel succes toe.De zenuwen beginnen stillaan te komen...Hopelijk wordt het een mooie en leuke dag.Nog 6 dagen werken en dan nemen we even rust... om er volledig voor te gaan
Andere Reacties: 5 1-9-2009 7:43:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...