Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
huwelijk onbepaalde tijd uitstellen?
Dag bruidjes...Ik heb een bewogen week achter de rug.Ben namelijk al een paar weken niet zo kiplekker en maandag heb ik de uitslag van mijn bloedanalyse gekregen en..ik blijk zwanger te zijn. Al +/- 7weken.Op zich ben ik er super gelukkig mee. Het is...
Voorbereiding Reacties: 18 28-8-2009 18:33:04

Danitsia
fotograaf ronny wertelaers
Hey,Zijn er koppels die gekozen hebben voor ronny wertelaers?Groetjes Danitsia
Fotografie Reacties: 2 28-8-2009 18:04:33

Anke
Dans met de ouders
Hallo iedereen,welke liedjes gebruiken jullie om na de openingsdans met jullie ouders te dansen?Ik heb echt geen idee wat ik hiervoor kan kiezen!Bedankt!PS: het is toch zo dat na de openingsdans de bruid met haar papa danst en de bruidegom met zijn m...
Openingsdans Reacties: 6 28-8-2009 16:43:46

Evi
Fotolocatie Vlaams Brabant
Hallo,Iemand voorstel voor een leuke fotolocatie in de buurt van Kapelle o/d Bos, Londerzeel, Mechelen, Willebroek, Zemst, Humbeek?Zowel buiten als binnen opties zijn welkom!Thanks.Evi
Locaties - Fotografie Reacties: 2 28-8-2009 16:18:23

Kim
verrassing na kerk
Hoi,Binnenkort trouwt een goede vriendin van mij.Ik had het kersverse koppel graag verrast bij het buitenkomen (uit de kerk wel te verstaan). Ik heb al aan vanalles gedacht. Zelf zijn ze niet zo traditioneel. Ze werken voornamelijk met de kleuren zwa...
Ideeën Reacties: 7 28-8-2009 15:08:23

Els
rode postbus gezocht
Wij zoeken een rode postbus om te gebruiken als "enveloppendoos" bij onze trouw. Iemand een idee waar we dat kunnen lenen/huren?
Andere Reacties: 1 28-8-2009 14:39:21

Nele
ceremoniemeester en wagens
Hallo! Heeft er iemand van ervaring met ceremoniemeester Marc Marchant Merelbeke of limoservice Denderleeuw? Zowel voor ceremoniemeester als voor de wagens..??Heel dikke merci voor de hulp!! Groetjes en voor jullie ook veel succes! nele
Ceremonie Reacties: 4 28-8-2009 14:15:06

Shari
bruidsjuwelen of niet?
hoi Bruidjes, hebben jullie bruidsjuwelen van bij de zaak waar jullie jullie bruidsjurk hebben gekocht of uit een juwelierszaak in de nabije omgeving?En wat hebben jullie als bruidsjuwelen?groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 10 28-8-2009 14:12:39

Melissa
Cadeautje aan elkaar
Hey bruidjes!Ik vroeg me af... Geven jullie ook een cadeautje aan elkaar? (man aan vrouw en vrouw aan man?) Melissa(19/09/09)
Andere Reacties: 6 28-8-2009 13:47:05

Stéphanie
Misboekje
Hoi,De vraag is hier waarschijnlijk al 1001 keer langsgekomen maar hoe doen jullie het om jullie misboekje te maken? Ik heb al alle teksten maar krijg het gewoon niet in boekvorm. is op een A-4 blad maar zou het in A-5 willen.Alle tips zijn welkom....
Religie Reacties: 3 28-8-2009 13:29:51

Daisy
bruidjes 25/09/2009
hallo bruidjes van 25/09/2009,hoe zit het met jullie voorbereidingen?en is er als stress bij jullie?hier nog niets van last , ik hoop dat deze nog effe weg blijft.wat moet er bij jullie nog gedaan worden?ik heb zo het gevoel dat ik vanalles aan het v...
Voorbereiding Reacties: 3 28-8-2009 13:27:05

Daisy
grotr schldersezels
hallo iedereen,wij trouwen binnen 4 weken en ben nog op zoek naar een leuk ideetje voor de menukaarten.eerst dachten we van er gewoon op de tafel te zetten maar dat vind ik nu zo klassiek en we willen eens iets anders.nu kwam ik op het idee om 1 grot...
Andere Reacties: 3 28-8-2009 13:17:51

Shari
visagiste omgeving waasland
Hoi iedereen, wat een tijd steek je toch in dat plannen en vastleggen! Ik ben nu opzoek naar een visagiste die aan huiskomt in de omgeving Waasland. Iemand een idee?bedankt!groetjes shari
Andere Reacties: 0 28-8-2009 13:07:51

Kristelle
Geboorteakte!!!
Slecht nieuws... Mijn vriend is in het buitenland geboren, heeft wel het belgisch paspoort nu, maar blijkbaar moet je een recente geboorteakte hebben. Hij heeft wel 1 maar dat heeft hij al van sinds hij hier woont, zo'n 13 jaar en is niet meer geldig...
Andere Reacties: 12 28-8-2009 12:19:34

Natasja
droomjurk gevonden
Hallo iedereen,Zaterdag had ik een afspraak bij Mariage Prélude om wat trouwjurken te passen, mijn mama en getuige waren ook mee. Wat bleek? de eerste jurk die ik aan had, die was het!! Ik had nog wel wat andere gepast, maar had hierbij niet het...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 28-8-2009 11:39:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...