Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Séverine
fotograaf dringend
Hello,ik ben op zoek naar een fotograaf voor MORGEN (29-08-09) voor een trouwreportage.De voorzien fotograaf is in het ziekenhuis!Kan iemand mij helpen????graag antwoord a u b
Fotografie Reacties: 10 28-8-2009 11:19:10

nele
help zie het effe niet meer zitten
hallo medebruidjes,Ik zie het effe niet meer zitten.Wij zijn al effe verloofd al bijna een jaar en over een jaar trouwen we pas. Nu ben ik pas op zoek naar een fotograaf gegaan en natuurlijk alle goeie bezet.Ik voel me stom dat ik niet eerder ben gaa...
Fotografie Reacties: 17 28-8-2009 10:28:35

Dorien
Thuisverkoop Fedi di oro
Hoi allemaal , Vorige maand heb ik contact op genomen met de mensen van Fedi di oro.Zij vertelden mij dat ze bezig waren met het starten van een thuisverkoop voor de mensen die van vrij ver moeten komen...Heeft iemand van jullie dit ook gehoord? Van ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 28-8-2009 10:22:03

Ellen
trouwfuif in molenhof te ravels
Hey,Wij gaan volgend jaar trouwen en doen ons feest in het Molenhof in Ravels. Maar wij gaan waarschijnlijk kiezen voor de formule van trouwfuif, heeft hier iemand ervaring mee, of is iemand al eens naar zo een feest daar geweest? Ik ben al naar vers...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-8-2009 10:01:20

VERONIQUE
PRIJS FOTOGRAAF
Hallo bruidjes,Wij zijn gisteren naar onze fotograaf geweest en we hebben een beetje het gevoel dat zijn prijzen te hoog liggen.Hoeveel betalen jullie voor een reportage van de volledige dag (8u30-24u) + album?En voor de bedankingskaartjes die achter...
Fotografie Reacties: 21 28-8-2009 8:11:48

Petra
fotolocatie tussen Beerse en Loenhout
Hey, kent er iemand een leuke fotolocatie gelegen ergens tussen Beerse en Loenhout?Wij trouwen op 3 april 2010 in Beerse (enkel voor de wet) en ons feest gaat door in Loenhout.GroetjesPetra
Locaties - Fotografie Reacties: 4 28-8-2009 5:26:14

lies
voorschot
ik heb miss een dom vraagje.wij trouwen in juli volgend jaar, wij zijn nu al serieus aan het sparen en ook van plan om een stukje te lenen nu is mij vraag, ik zou eens een ruwe schatting willen weten van wat je van geld eigelijk al nodig hebt voor he...
Voorbereiding Reacties: 11 28-8-2009 4:49:30

evelien
Nog één week!!
Hey bruidjes!WIj trouwen volgende week, 4september! Zijn er dan nog gelukkigen? 'k hoop op mooi weer! Wij zijn nog bezig onze trouwbelofte aan het schrijven, de tafelschikking is klaar maar ben nog bezig met de tafelaanduiding! Volgende week dinsdas ...
Andere Reacties: 4 27-8-2009 23:11:53

Stefanie
Ervaring feestzaal "Domein Martinus"
Hallo,Iemand recente ervaring met feestzaal "Domein Martinus" te Halle-Zoersel? Wij zijn daar vandaag gaan horen en de eerst volgende vrije zaterdag is in oktober 2010 om een huwelijksfeest te geven...Alvast bedankt.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 27-8-2009 22:48:29

Stefanie
Ervaring feestzaal La Riva
Hallo,Iemand recente ervaring met feestzaal La Riva in Antwerpen? Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 27-8-2009 22:46:41

Ann
Koor/ live-muziek regio Brugge
Wij zijn nog op zoek naar een koor of groepje zanger(essen) om onze misviering op te luisteren, regio Brugge... graag ook adres van een website zodat we ook een idee kunnen vormen!
Andere Reacties: 3 27-8-2009 22:38:30

Kristelle
prijs zaal
Graag had ik jullie mening.We hebben een zaal op het oog, maar weten niet of die prijzen meevallen of niet. Het is wel een klein feestje he.Voor 31 personen kost het 2000 euro, receptie, gangenmenu met dessertbuffet en drank tot het einde van het fee...
Andere Reacties: 6 27-8-2009 21:51:10

Chloë
Heeft iemand een adressen van bruidswinkels in Aachen?
Hallo, Ik ga trouwen in mei 2010 en een collega heeft mij aangeraden om in Aachen eens te gaan kijken voor een trouwjurk. Kent er iemand een goed adres voor trouwjurken in Aachen? Alvast bedankt!Groetjes, Chloë
Andere Reacties: 3 27-8-2009 21:26:51

H
origineel feest
Hallo, wij trouwen in de zomer van volgend jaar. We trouwen enkel voor het stadhuis, dus niet voor de kerk. Het is de bedoeling om 's avonds een grote receptie te geven voor vrienden, familie, ... iedereen dus! Maar daar willen we het dan ook bij hou...
Ideeën Reacties: 2 27-8-2009 21:18:53

Ellen
@Vanessa 05/09/09 verkoop schildersezeltjes
Dag Vanessa,nog maar een week voor jou, spannend! Ik las dat je de schildersezeltjes verkoopt na je trouwdag. Hoeveel heb je er precies? En hoeveel vraag je ervoor? Ik ben bij IKEA geweest maar daar zijn uit het assortiment. Mijn emailadres is vanael...
Ideeën Reacties: 0 27-8-2009 21:17:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...