Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Séverine
fotograaf dringend
Hello,ik ben op zoek naar een fotograaf voor MORGEN (29-08-09) voor een trouwreportage.De voorzien fotograaf is in het ziekenhuis!Kan iemand mij helpen????graag antwoord a u b
Fotografie Reacties: 10 28-8-2009 11:19:10

nele
help zie het effe niet meer zitten
hallo medebruidjes,Ik zie het effe niet meer zitten.Wij zijn al effe verloofd al bijna een jaar en over een jaar trouwen we pas. Nu ben ik pas op zoek naar een fotograaf gegaan en natuurlijk alle goeie bezet.Ik voel me stom dat ik niet eerder ben gaa...
Fotografie Reacties: 17 28-8-2009 10:28:35

Dorien
Thuisverkoop Fedi di oro
Hoi allemaal , Vorige maand heb ik contact op genomen met de mensen van Fedi di oro.Zij vertelden mij dat ze bezig waren met het starten van een thuisverkoop voor de mensen die van vrij ver moeten komen...Heeft iemand van jullie dit ook gehoord? Van ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 28-8-2009 10:22:03

Ellen
trouwfuif in molenhof te ravels
Hey,Wij gaan volgend jaar trouwen en doen ons feest in het Molenhof in Ravels. Maar wij gaan waarschijnlijk kiezen voor de formule van trouwfuif, heeft hier iemand ervaring mee, of is iemand al eens naar zo een feest daar geweest? Ik ben al naar vers...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-8-2009 10:01:20

VERONIQUE
PRIJS FOTOGRAAF
Hallo bruidjes,Wij zijn gisteren naar onze fotograaf geweest en we hebben een beetje het gevoel dat zijn prijzen te hoog liggen.Hoeveel betalen jullie voor een reportage van de volledige dag (8u30-24u) + album?En voor de bedankingskaartjes die achter...
Fotografie Reacties: 21 28-8-2009 8:11:48

Petra
fotolocatie tussen Beerse en Loenhout
Hey, kent er iemand een leuke fotolocatie gelegen ergens tussen Beerse en Loenhout?Wij trouwen op 3 april 2010 in Beerse (enkel voor de wet) en ons feest gaat door in Loenhout.GroetjesPetra