Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vanessa
lingerie le poirier
halloweten er iemand of de lingerie van le poirier voor zwaardere bruidjes? Ik heb van bh-maat 95à100D maar verder heb ik wel maatje 46à48. Ik vind nergens de juiste lingerie voor onder mijn kleed (diepe decotté, open rug, zonder ba...
Andere Reacties: 1 27-8-2009 11:20:54

Liesbet
Fotograaf Raf Ketelslagers
Heeft er iemand ervaring met fotograaf Raf Ketelslagers? Positief of negatief? Eventueel voorbeelden?
Fotografie Reacties: 3 27-8-2009 11:10:27

Kristelle
Trouwen voor de wet
Wat gebeurd er met je familienaam als je trouwt voor de wet? Zijn er mogelijkheden waaruit je mag kieze zoals in Nederland?Bijv. Eigen naam behouden, naam van de man overnemen, beide houden, man krijgt eveneens familienaam van de vrouw??
Andere Reacties: 4 27-8-2009 11:10:06

Geert
Aan wie foto's geven van fotografe?
Hoi, we zijn nu bijna 2 maand getrouwd. Om foto's bij te bestellen, moeten we uiteraard betalen, maar het is 3 euro voor een kleine foto tot 50 euro voor een grote enz. Ben je verplicht om bvb foto's te geven aan je bruidskindjes, getuigen, ouders, e...
Fotografie Reacties: 10 27-8-2009 11:04:03

Ellen
Linea Lin (Lochristi bij Gent)
Iemand ervaring met deze winkel?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-8-2009 10:59:29

Sue
Huwelijksinzegening
Dag iedereen! Mijn vriend en ik willen voor de kerk trouwen, maar zonder eucharistie; dus een huwelijksinzegening. Kunnen jullie mij zeggen hoe we dit moeten organiseren? Heeft er iemand een voorbeeld van zo'n inzegening? Je kan het mij doorsturen op...
Ceremonie Reacties: 2 27-8-2009 10:55:37

Ellen
verhuur: oude bus of auto
Hey allemaal,ik ben nog op zoek naar vervoer, we zijn er nog niet uit wat we precies willen, maar een oude schoolbus lijkt me wel wat, weet iemand waar ik daar voor zou moeten zijn? Of ook waar we moeten zijn voor evt gewoon een auto te huren? Ik ben...
Andere Reacties: 7 27-8-2009 10:34:57

Truus
trouwringen Martine Oversteyns
Hallo Heeft iemand al trouwringen gekocht bij Martine Oversteyns uit Lommel?Ik heb heel mooie ringen gezien op haar website, maar er staan geen prijzen bij. Heeft iemand een idee van de prijzen?Positieve of negatieve ervaringen?Bedankt!Truus29/05/10
Andere Reacties: 4 27-8-2009 10:27:33

steffi
onderrok
halloik ben dringend op zoek naar een onderrok met een hoepel.heeft er toevallig iemand een te koop of weet er iemand een goedkoop adresje.met vriendelijke groeten
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 27-8-2009 10:01:22

steffi
onderrok
hallo ik ben dringend op zoek naar een onderrok met een hoepel heeft er toevallig iemand een of weet iemand een adres voor een goedkope onderrok?met dank op voorbaat
Kledij - Accessoires Reacties: 0 27-8-2009 9:59:54

heidi
zwaner
hallo, wij zijn getrouwd op 16 Mei 2009, een hele mooie dag was dit, er word nog over gepraat, nu hebben we het leuke nieuws dat we een derde kindje verwachten en dit op de datum dat mijn man mij ten huwelijk vroeg, namelijk 20April. We zijn echt in ...
Andere Reacties: 3 27-8-2009 9:56:35

Vanessa
muziek kerk
halloIk ben op zoek naar een aantal mooie liedjes voor tijdens de misviering. Liefst liedjes met een mooie betekenis. Aangezien we afwisselend met liedjes gespeeld op piano en op cd werken, zouden er ook een aantal nummers op piano (zonder zang) mo...
Andere Reacties: 7 27-8-2009 9:12:40

Kristelle
Datum vastleggen
Ik vroeg mij af; moet je echt met 2 zijn om een datum vast te leggen of mag je ook alleen gaan? We vinden nl. geen tijd om samen te gaan, ofwel werk ik tot 18u of wel ben ik thuis maar werkt mijn vriend...Want de tijd dringt, als we nog een datum wil...
Voorbereiding Reacties: 5 27-8-2009 8:33:59

Stefanie
Trendy feestzaal gezocht
Hallo iedereen, Wij zijn op zoek naar een trouwfeestlocatie met 'industrial' karakter: modern, trendy, lounge-stijl,...doch persoonlijk karakter in regio Antwerpen. Iemand enig idee? Alvast bedankt voor de hulp! Groetjes,Stefanie
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 27-8-2009 2:27:55

Jessica
Mail goede herder
Ik wou even vragen wat jullie van dit mailtje denken.Mijn vriend twijfelt of hij een traditionele viering wil of een viering met de goede herder of rent a priest.Ik heb de goede herder gemaild voor info en hij heeft me meerdere keren proberen te bell...
Religie Reacties: 7 26-8-2009 21:59:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...