Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lies
Drama, ramp, twijfels pfffffffff
hallo iedereen, over exact 250 dagen (15 mei 2010) zouden we trouwen.Nu al enkele weken zit ik met een en ander verveeld.Steeds meer en meer krijg ik het gevoel dat hij me in de tang neemt en zijn wil doordrijft. Zo was het dat ik niet wou verhuizen ...
Andere Reacties: 19 7-9-2009 13:43:08

Karen
verhuur kostuums in Limburg
Iemand ervaring met het huren van kostuums in Limburg? Bijvoorbeeld Fricks fashion in Sint-Truiden? Groetjes Karen
Kledij - Suite Reacties: 3 7-9-2009 13:22:41

Karen
zwarte opel insignia's 19 juni 2009 - regio zuid-Limburg
Hallo allemaal,Wij trouwen op 19 juni 2010...Voor het vervoer die dag zouden we graag 7 zwarte opel insignia's verzamelen. Vinden mijn vriend ik ik prachtige auto's. We wonen in regio Alken-Wellen. Uiteraard voorzien we iets voor alle chauffeurs die ...
Ceremonie Reacties: 2 7-9-2009 13:21:34

kitty
grote kandelaars??
hoi weet er iemand mss waar ik grote kandelaars kan huren ?heb er 11 nodig dus kopen is zot stom want ben hier na het feest niets meer mee.groetjes
Andere Reacties: 4 7-9-2009 12:15:30

Liesbet
22 augustus ons sprookjeshuwelijk van Andries & Liesbet
Hallo iedereen,22 augustus 2009 was de mooiste dag van ons leven!!Het was net zoals een sprookje, alles verliep ook volgens plan en we hebben ons in niets geen zorgen gemaakt. (we hadden er dan ook heel veel voorbereidingswerk ingestoken); het was &#...
Andere Reacties: 5 7-9-2009 11:41:22

e
voorleestekst bij burgerlijk huwelijk
Dag allemaal,Wij trouwen enkel voor de wet, maar mogen het toch wat persoonlijker maken van de burgemeester.Hiervoor ben ik nog op zoek naar 1 originele tekst. Ik heb op internet al gezocht, maar daar vind ik mijn gading niet.Er wordt reeds een ander...
Andere Reacties: 2 7-9-2009 11:34:07

charlotte
ceremoniemeester W-VL
Dag allen,Voor mijn beste vriendin die binnenkort huwt ben ik op zoek naar een ceremoniemeester (om haar wat te ontlasten van alle taken :) ).Kent iemand een goeie ceremoniemeester uit (Zuid) West-Vlaanderen waar ik beroep kan op doen?op internet von...
Ceremonie Reacties: 13 7-9-2009 11:03:00

rebekka
beeldig bruidskapsel
Hallo bruidjes,Wij gaan trouwen op 17 april 2010 :) Op die tijd zou ik heel graag een langere haardos willen hebben. Omdat mijn haar zo snel afbreekt, ga ik al geen stijltang meer gebruiken. Kent er iemand nog nuttige tips of goede producten, die ofw...
Andere Reacties: 4 7-9-2009 9:39:03

ine
Ceremoniemeester aanrader?
Heej bruidjeswe hebben er lang over getwijfeld maar zouden toch graag een betaalbare ceremoniemeester hebben die onze dag wat in goede banen laat lopen.Hebben jullie ervaring met iemand in de regio leuven - mechelen - brussel?thanksine
Voorbereiding Reacties: 4 7-9-2009 9:20:53

Steffi
Fotograaf
Hallo!Zijn er bruidjes die ervaring hebben met Thierry en Evelyne van fotomoment?
Fotografie Reacties: 2 7-9-2009 9:18:08

Tessa
En opeens....
...stonden er zaterdagvoormiddag 7 dames aan onze deur!! Van een verrassing gesproken, blijkbaar begon toen mijn vrijgezellendag... Was ik even overdonderd en vol spanning.De dames hadden een fel blauw shirt aan met de vermelding 'begeleiding vrijgez...
Andere Reacties: 1 7-9-2009 9:00:53

ilse
De vrije valk hoeselt
Hallo,heeft er iemand ervaring met De Vrije Valk?We hebben al veel positieve commentaar gehoord, maar wie heeft hier al zijn trouwfeest gegeven.Laten jullie ons eens iets horen.De zaal vonden wij ongeloofelijk mooi.Die binnenkoer en die tuin achter ,...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-9-2009 4:42:15

caroline
originele ceremoniewagen
wij zouden graag met een originele ceremoniewagen naar het stadhuis rijden, ik had een Hummer in gedachten (meer voor mn vriend dan voor ik hahaha) Iemand nog andere ideeen ? Of adressen, regio Oostende ?
Ceremonie Reacties: 0 7-9-2009 0:58:39

An
hoe naar kerk
Hoi,Nog 5 weken te gaan en we geraken er maar niet uit hoe we naar de kerk zullen gaan.Het is de bedoeling dat onze ouders en getuigen met eigen vervoer gaan, enkel wij gaan met een ceremoniewagen. Mijn vriend en ik gaan ook samen de kerk binnengaan....
Andere Reacties: 2 6-9-2009 23:10:37

sophie
Huwelijksbeurzen binnenkort???
Hallo iedereen!Weet er iemand of er binnenkort huwelijkbeurzen zijn? regio Kortrijk - ev. Gent ...Alvast bedankt!!Groetjes, Sophie
Voorbereiding Reacties: 10 6-9-2009 22:28:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...