Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

KARIN
bruidstaart koekjesfee
Beste, Wie heeft ervaring met de koekjesfee? Is't echt de moeite want ik vind 8,5euro pp best veel geld voor enkel de taart. Kent missch iemand een alternatief dat ook mooi is maar minder duur of is't zijn prijs echt waard?Dank jeGrtjsKarin
Andere Reacties: 6 6-9-2009 12:47:16

Sophie
Dagplanning OK?
Hallo!Wat is jullie mening over onze planning?Ik vind het persoonlijk heel erg moeilijk om alle tijden correct in te schatten!Voorlopig heb ik dit nog niet besproken met de ceremoniemeester, maar dat gebeurt zeker nog! Hebben jullie al tips?10u30 O...
Voorbereiding Reacties: 1 6-9-2009 12:33:01

Tina
Bloemenkrans
Hallo, Ik ben stilaan aan het rondkijken voor wat tafeldecoratie. Op onze tafels worden grote kandelaars voorzien. Qua bloemen voorziet de zaal echt niet wat ik in gedachten had. Dus dit neem ik zelf in handen.Ik zoek een bloemist of winkel die mij k...
Ideeën Reacties: 2 6-9-2009 12:02:44

daisy
opendeurdag E&R
heyyy medebruidjes,ik ga om 14 uur naar de opendeurdag in de E&R in beverlo. best spannendddddgroetjesss daisy
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 6-9-2009 12:02:21

Priscilla
bruidsjurk
hallo iedereen,het is met de vraag als er iemand een winkel weet waar je ook bruidsjurken kunt huren.groetjes Priscilla
Andere Reacties: 1 6-9-2009 11:56:09

ilse
Onze dag was zoooo mooi!
Gisteren was het eindelijk, na 13 maanden van plannen en regelen, zover!We hadden een prachtige dag, de zon werkte gelukkig heel goed mee, en alles verliep supervlot.Ik had op voorhand enorm zitten stressen op dingen die zouden kunnen mislopen (we ha...
Andere Reacties: 7 6-9-2009 11:44:05

Sophie
Iets vergeten???
Halloooo!Wij trouwen 22 mei 2010 !!!Het volgende hebben we al geregeld:- Feestzaal (exacte bespreking diner e.d. volgt later)- Ceremonie: moreel consulente- Vervoer (koets en suitewagens)- Ceremoniemeester- DJ- Fotograaf- Keuze uitnodigingenIs er iet...
Andere Reacties: 7 6-9-2009 11:27:50

kristien
Planning op vrijdag
Hoi allemaal!wij trouwen op een vrijdag en om zoveel mogelijk mensen de kans te geven om naar onze viering te komen wilden we deze in de namiddag doen, zodat de aanwezigen maar een halve dag verlof moeten nemen.Nu heeft de eigenaar van de zaal ons ge...
Voorbereiding Reacties: 3 6-9-2009 9:54:28

Wendy
feestzaal 't Fortje Deurne
HeyIemand ervaring met feestzaal 't Fortje in Deurne?Alvast bedankt.
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 5-9-2009 22:30:22

Hoi Yee
Trouwkleed
Hey iedereen,wil hier even met jullie delen dat ik vandaag m'n droomkleed gevonden heb!!! Ik kan al niet wachten tot de volgende keer dat ik ze moet aandoen!!!! xD
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 5-9-2009 20:53:25

Tine
Feestzaal De Vesten in Laakdal
Heeft er iemand ervaring met feestzaal De Vesten in Laakdal? Deze zaal beviel ons maar we zijn hier zelf nooit op een huwelijksfeest geweest. Wat vinden jullie van deze feestzaal?groetjes,Tine
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 5-9-2009 20:20:18

Kristelle
Raad planning
HalloWe komen net van bij onze pastoor, ons kerkelijk huwelijk heeft plaats om 13u, dit is maar een straatje verder dan het stadhuis. Om welk uur zouden jullie dan het stadhuis plannen?(Ik heb de kerk zo laat omdat er een koppel voor ons trouwt)
Andere Reacties: 12 5-9-2009 19:38:52

regina
maya hemiksem
Hey iedereenWeet er iemand of je lang op voorhand moet bellen voor een afspraak om voor de eerste keer te gaan passen bij Maya in Hemiksem?Groetjes!
Andere Reacties: 2 5-9-2009 17:14:56

Petroeska
Trouwen toch voor de kerk
In de loop had ik jullie mening gevraagd in verband met het al dan niet trouwen voor de kerk door mijn huidige job. Wel het besluit is genomen en we gaan toch voor de kerk trouwen. Mijn ventje zal uit liefde voor mij, effe zijn "trots" aan ...
Andere Reacties: 4 5-9-2009 15:29:42

Elena
Spaanse muziek
Hallo bruidjes,Kent iemand mooie spaanse muziek om af te spelen tijdens een kerkelijke dienst?Groetjes,Elena
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 5-9-2009 12:36:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...