Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kirsten
Pierre-Yves Brussel
Hey mede-bruidjes,even een kort berichtje om jullie te waarschuwen voor Pierre-Yves in Brussel. Ik ben er enkele weken op afspraak geweest maar toen ik mij aanmeldde, viel de verkoopster compleet uit de lucht... Ik had een klein lijstje gemaakt van d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 11-1-2010 9:49:08

veronique
Fotograaf + mooie locaties Antwerpen
Hey We zijn op zoek naar een betaalbare fotograaf voor onze trouwdag 3/9/2010.We hebben verschillende mensen in de vriendenkring die graag foto's trekken of een professionele opleiding volgen, maar we spelen toch liever op 'safe'.Kennen jullie toeval...
Fotografie Reacties: 14 11-1-2010 9:33:00

Hannelore
Mauritius
Dag, wij hebben een beetje een dilemma voor onze huwelijksreis. Ons budget is niet onbeperkt, waardoor we normaal gezien niet naar een 'exotische' locatie kunnen gaan. Nu hebben we echter (voor begin september) een droomhotel in Mauritius gevonden me...
Andere Reacties: 4 11-1-2010 9:19:04

ine
Kapper & visagiste aan huis - regio Haacht keerbergen
Help, ik vind niemand om mijn haar & make-up te doen. Liefst zou ik iemand hebben die mijn haar & make-up thuis komt doen. Datum is 27 februari.Kan iemand mij helpen?
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 11-1-2010 8:43:21

Nathalie
Honeymoon Jamaica
Hey mede-bruidjes,Is er nog iemand die op honeymoon in Jamaica gaat? Ik ben zo blij dat we dat ook nog mogen meemaken, kijk niet alleen naar de bruiloft uit maar ook naar die prachtige huwelijksreis! Wij kozen voor de Riu Palace in Negril. Hopelijk m...
Andere Reacties: 9 11-1-2010 1:39:10

Nathalie
WIE? 19.06.2010
Hallo mede-bruidjesWie van jullie trouwt er nog op zaterdag 19.06.2010? Misschien kunnen we wat ideeën uitwisselen en hoever zitten jullie met de voorbereiding?Ik heb het gevoel dat ik goed zit met de voorbereiding.Dit staat al vast:- Gemeente: ...
Voorbereiding Reacties: 6 11-1-2010 1:34:41

Yolande
fotolocatie regio grimbergen
hey iedereenaangezien ons kerkelijk huwelijk zal doorgaan in grimbergen zouden we onze fotolocatie zo dicht mogelijk willen. iemand een idee? maar geen plantentuin vn meise og parken ofzo?? iemand originele ideetjes? groetjes X
Fotografie Reacties: 3 10-1-2010 22:15:12

leen
fotograaf gezocht regio Gooik
hallo, mijn vriend en ik gaan op zat 11/09/2010 trouwen. Hiervoor zijn we op zoek naar een fotograaf. Ik zie vaak fotografen die een hele dag komen, maar dit hebben wij niet nodig. Concreet zijn we dus op zoek naar iemand die een fotoreportage maakt ...
Fotografie Reacties: 11 10-1-2010 22:10:00

wendy
feestzaal regio oudenaarde
Hallo, wij zijn op zoek naar een feestzaal voor < 70 personen regio oudenaarde. Kent er iemand een goed adres? Met een redelijke prijs?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-1-2010 21:33:22

Eva
boerderij/hoeve regio Antwerpen
Hoi allemaal, wij zoeken voor onze bruiloft een boerderij of hoeve met tuin waar we een bbq-feest kunnen geven. Voor een 100-tal personen bij t eten.Liefst in de regio Antwerpen. Iemand een goed idee? Bedankt! groetjes, Eva
Andere Reacties: 2 10-1-2010 21:07:16

franka
schoenen
ela weet er meschien iemand waar je trouwschoenen vindt in oost vlaanderen moet amandel kleur hebben of taupe ik weet niet waar ik kan gaan heb mijn jurk in nerland gehaald maar zij had geen trouwschoenen en heb nogal een moeilijke kleur trouwjurk g...
Andere Reacties: 1 10-1-2010 20:43:53

Jennifer
gasten uitnodigen
Ben ik de enige die problemen heb met gasten uitnodigen, die wel die niet, .. die willen niet komen, als die wel komen en omgekeerd. als je die uitnodigt, dan kun je die ook niet laten.. en dan wil je het klein houden :s waar trek je ergens de lijn.....
Voorbereiding Reacties: 12 10-1-2010 20:42:42

Jennifer
stress
hey bruidjes, als ik op deze website rondsurf wordt ik ongemakkelijk :) ik trouw pas 30juli maar het zal er sneller zijn dan ik dacht. Ik ben nu volop met de examens bezig, en daar staan natuurlijk mijn gedachten niet op. zou veel liever mijn trouw o...
Andere Reacties: 4 10-1-2010 20:38:25

Lies
Drankenforfait
Wij zijn geïnteresseerd om een optie te nemen bij Salons Rembrandt in Vichte. Enig "twijfelpunt" is misschien dat je niet kunt kiezen voor een drankenforfait. Nu is mijn vraag of iemand van jullie al ervaring heeft om te trouwen zonder...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 10-1-2010 20:10:49

Lies
Drankenforfait
Wij zijn geïnteresseerd om een optie te nemen bij Salons Rembrandt in Vichte. Enig "twijfelpunt" is misschien dat je niet kunt kiezen voor een drankenforfait. Nu is mijn vraag of iemand van jullie al ervaring heeft om te trouwen zonder...
Andere Reacties: 1 10-1-2010 20:07:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...