Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stephanie
Hoe lang op voorhand aan misboekje beginnen?
Hoi bruidjes,Hoe lang op voorhand beginnen jullie aan het misboekje? Wanneer moet het meestal ten laatste klaar zijn? Eind januari krijgen we de info, maar had toch graag geweten hoe jullie het aanpakken...Groetjesstephanie
Ceremonie Reacties: 6 8-1-2010 9:18:55

Isabelle
Locaties Zuid-Limburg
Hallo,Wij zijn nog maar net verloofd en zij nu ideetjes aan het zoeken voor een leuke/originele locatie zowel feestzaal als kerk (in mijn eigen parochie trouwen zie ik om diverse redenen niet zitten).Zelf had ik al gedacht aan het kerkje van Alden Bi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 8-1-2010 9:15:16

Tineke
visagie aan huis
Hallo!Ik bne nog op zoek naar een goeie visagiste die mij op natuurlijke wijze een dramatische look kan geven voor mijn retro - geïnspireerd huwelijk. Liefst regio Gent.Heeft iemand een idee, of goeie ervaringen met mensen uit Gent en daarrond?G...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 8-1-2010 8:35:41

Tineke
birdcage sluier
Hallo!Nog zes weken en dan is het zover... :-)Tijd om de losse eindjes aan elkaar te knopen. Ik ben op zoek naar een birdcage sluier en een kam met veren. Very 50's. Ik woon in Gent maar ben bereid over heel het land (en daarbuiten) te gaan zoeken!Ie...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 8-1-2010 8:33:26

stephanie
Lang-kort-vrije keuze
Hoi, hoe ziet de kledij van jullie suite eruit? Lang, kort of mogen ze kiezen?Groetjes
Kledij - Suite Reacties: 15 7-1-2010 22:38:19

stephanie
Inbreng vrienden: mis
Hoi, zijn er mensen bij wie vrienden of familieleden iets doen in de kerk? Zo ja, wat? Spreken jullie dit samen af of laten jullie je helemaal verrassen?Groetjes
Ceremonie Reacties: 5 7-1-2010 22:37:24

Sylvie
misboekje
Hallo,ik ben met ons misboekje bezig en overal lees ik een "verwelkomingstekst door bruid en bruidegom". In de kerk is er geen verplaatsbare micro dus dat wil zeggen dat we allebei naar voor moeten komen om naast het altaar iets te zeggen. ...
Religie Reacties: 12 7-1-2010 22:08:11

hilde
Zaal Waterfront Wetteren
Hoi allemaalWij trouwen deze zomer in zaal Waterfront in Wetteren. Heeft iemand hier ervaringen mee? Alvast bedankt voor jullie antwoordjes !!Hilde
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 7-1-2010 21:08:05

wendy
la grange massenhoven
Hallo iedereen,Iemand informatie over feestzaal la grange in massenhoven? Zowel negatief als positief... bedankt alvast
Andere Reacties: 3 7-1-2010 20:51:31

Carmen
opzoek naar "Trendy" alternatief voor bruidsboeket
Hey bruidjes,Ik ben op zoek naar trendy alternatief voor een bruidsboeket. Iemand leuke ideetjes? Carmen20/10/2010
Bruidsboeket Reacties: 16 7-1-2010 19:56:46

cynthia
voorleestekst kind
HoiWij huwen op 14 mei 2010. Ons misboekje is zo goed als klaar. Toen ik eraan bezig was, heb ik hier op de site een hele mooie tekst gevonden om op het einde van de mis te laten voorlezen door ons zoontje van 8. Maar ik vind hem nu niet meer terug.W...
Religie Reacties: 3 7-1-2010 19:55:07

sara
fotolocatie regio overijse
Hallo,Ik ben nog op zoek naar mooie locaties (binnen) voor onze trouwfoto's. Iemand een idee? liefst in de regio leuven - overijse. Groetjes Sara17 juli 2010
Locaties - Fotografie Reacties: 1 7-1-2010 19:31:50

Vicky
Make up
Hey bruidjes,Ikzelf woon in Wuustwezel(Antwerpen)en ik zoek nog iemand voor mijn make up die aan huis komt! Ook een kapper zoek ik nog die aan huis komt... is blijkbaar niet gemakkelijk te vinden...grtjsVicky&Filip 05/06/2010
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 7-1-2010 18:53:38

Vicky
Trouwschoenen
Beste bruidjes,Nog 121 dagen en het is zover...Het plannen is zwaarder dan ik dacht maar het blijft leuk.Vraagje ik ga morgen bij Van Loock voor schoenen van Luca Renzi kijken,heeft er iemand idee van prijsklasse?Wanneer ga ik op jacht naar kledij vo...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 7-1-2010 18:48:30

Bie
Trouwkaarten drukken
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaring met een drukker regio Turnhout om de trouwkaarten te laten drukken. We willen een klassieke uitnodiging maar ik weet niet goed waar te zoeken.Bedankt !GroetjesBieGroetjes
Uitnodigingen Reacties: 2 7-1-2010 17:31:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...